![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar ik zei dus dat er nog faktoren waren, de ouderdom van de slachtoffers, en of het tengevolge van hun eigen handelen gebeurde. Welk is dan volgens U het criteria dat moet gebruikt worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kom, men mag natuurlijk verkeerskontroles doen. Maar vind het onlogisch dat men bvb wel een prioriteit maakt van snelheidsovertredingen op autosnelwegen, en het rijden met een fiets zonder licht gedoogd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het lijkt me toch dat je wat meer verantwoordelijkheid draagt als je met een klein salon op wielen, met veel PK, een potentieel moordwapen, over de baan gaat. Een duur ding dat dure kilometers maakt. Maar de boetes zijn te duur? Niets tegen het aanpakken van andere problemen, maar is de vergelijking niet wat ver gezocht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als onverlichte fietser breng ik uitsluitend mezelf in gevaar. Als razende autoterrorist ben ik een gevaar voor alle medeweggebruikers in de omgeving. Nogal evident dus waar de prioriteiten moeten liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Controle op snelhied moet... evenals op de fietsers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik had het over de VERHOUDINGEN, remember. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er trouwens op een autostrade accidenten gebeuren, dan is het met vrachtwagens. Maar hier ook weer. Het inhalen bij regenweer wordt hier ook weer gedoogd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Parlementslid
|
![]() Nu "Kyoto" volle aandacht krijgt wil ik de aandacht vestigen op een andere goede redenen om de snelheid wettelijk te beperken (ook op de autosnelweg): de CO2-uitstoot van een wagen stijgt immers evenredig met (en even exponentieel als) de snelheid.
Een beperking van de snelheid (met controle EN hoge boetes), m.a.w. "de vervuiler/overtreder betaalt" lijkt me dus eerlijker dan een extra brandstofheffing, wat neerkomt op "iedere automobilist betaalt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die moet soms plots uitwijken voor u en kan ergens anders opknallen door uw schuld !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is dus vooral belangrijk om 'goed' te rijden én liefst niet met een 10-jaar oude Volvo waarvan de Groenen (niet allemaal) dan zeggen dat ze toch zo goed voor het milieu zijn omdat ze nog altijd dezelfde auto hebben... Hang maar eens achter zo'n auto, dan zal je wel snel inzien dat nieuwere auto's veel beter zijn voor het milieu... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |