![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Minister
|
![]() 6 maart linkebeek.
|
![]() |
![]() |
#322 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#323 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#324 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hebt gij wel gekeken naar de bewuste uitzending op ATV? Bart spreekt daarover de maatregelingen, terug te vinden in het Vlaams regeer-akkoord, die moeten genomen worden indien dit regeer-akkoord NIET wordt nageleefd. Op geen enkel moment wordt tijdens de uitzending gesproken over ultimatums. Bart De Wever zal er BLIJVEN en BLIJVEN op hameren dat het Vlaamse regeer-akkoord moet worden nageleefd en wat er zal gebeuren indien er partijen woordbreuk plegen. Ook al vond Hugo Van Campenhout, bij de recente ATV-uitzending, dit verre van plezierig daarop te worden aangepakt. Bart de Wever en onze N-VA-mensen laten hun politiek streven en handelen niet bepalen door wat andere partijen leuk vinden en niet! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Johanna : 15 maart 2005 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
#325 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Azal : 15 maart 2005 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
#326 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u de leugenaar bent. Voorpost had inderdaad reeds een actie gepland voor N-VA. Maar het 'Comité Linkebeek' heeft pas in de laatste week een comité gevormd, dat dan ook nog mee geleid werd door het het extreem-rechts Voorpost. En met extreem-rechts wou ik totaal NIET opstappen te Linkebeek. Dank zij de actie van N-VA was dat wel mogelijk. Ook op de meeting in Overijse is het Blok zwaar uit de bocht gegaan met hun Blok-gebrul "Eigen Volk Eerst", en dit tegen de afspraken door de VVB gesteld. Een reden te meer om in de toekomst nog beter uit te kijken met wie men opstapt in betogingen. |
|
![]() |
![]() |
#327 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
massaal propaganda tegen de Islam : [SIZE=4]"Islam Stop stem Rob" [/SIZE] [SIZE=2]Het Blok de partij die tegen de vrije meningsuiting is, en dan speciaal tegen de godsdienstvrijheid.[/SIZE] Laatst gewijzigd door Johanna : 15 maart 2005 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
#328 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#329 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een slogan die zijn ontstaan vond in de blokacties tegen vreemdelingen. Samen staan we sterk! Maar waarom heeft dan het Blok zijn medewerking verleend aan het tot stand komen van de kiesdrempel, gewoonweg om N-VA trachten te fnuiken. Dat de kiesdrempel, zoals die werkt in ons kiesstelsel, een zware aanslag is op de democratie kon het Blok niet deren. Zelfs de toenmalige Blok-standpunten omtrent de kieswethervorming, werden daarvoor resoluut overboord gegooid. [SIZE=3]“Samen staan we sterk” [/SIZE] kan maar als het partij-belang wordt opzij gezet zoals het VVB had gevraagd. Partij-slogans waren hier duidelijk niet op zijn plaats! |
|
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neenee, er is gezegd geweest: begin maart. Voor mij is dan de uiterste datum de 15de. Vandaag 16 maart!!!!!! Gaat er nu gvd eindelijk iet gebeuren? ![]() Als ik lees dat BDW door zijn eigen partij word terug gefloten (lees Bourgeois terwille van zijn ministerpostje) belooft dat niet veel goeds. En deze keer kan de N-VA het NIET op een andere partij steken, het is zijzelf die terugkrabbelt. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 maart 2005 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volgens mij is DE grote Vlamingenverrader Bourgeois!!!!! Die hoort men langs geen kanten de Vlaamse zaak nog verdedigen ivm BHV. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 16 maart 2005 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#334 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mag ik er trouwens ook op wijzen dat Mark vrolijk stond mee te brullen in Overijse.
Laatst gewijzigd door Betweter : 16 maart 2005 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
#335 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#336 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
die beelden van demesmaker heb ik ook niet gezien. nergens online te bekijken?
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 16 maart 2005 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
#337 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#338 | |
Parlementslid
|