Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2006, 17:45   #321
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Misschien omdat de democratische MEERDERHEID in het zak was gezet?

Geeft stof tot nadenken hé Djimi?
Offert die democratische MEERDERHEID (die dan toch niet in de regering geraakt is) haar auto's dan vrijwillig op ?
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 17:49   #322
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht

"Grappig"...??
Wel ja, 'dubbelmoraal' en 'tweematentweegewichten' en zo.

Of nee, eigenlijk niet zozeer 'komisch' dan wel 'tragikomisch'.

En dus veeleer 'tragisch'.

Bravo, u bent er in geslaagd mijn in een te laten muteren.
Oud 28 september 2006, 17:52   #323
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Zou jij analyses van de Vlaams Belang site aanvaarden?
Ah, daarom dat ze dus zelfs niet proberen...
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 17:53   #324
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Misschien omdat de democratische MEERDERHEID in het zak was gezet?

Geeft stof tot nadenken hé Djimi?
Ahaaaa, weer een VB'er die schermt met het woord democratie.

Dus, in een concentratiewijk mag de sharia worden ingevoerd indien daar een democratische meerderheid voor is? En indien dit niet gebeurt mogen er legitieme rellen zijn?

Laatst gewijzigd door Casca : 28 september 2006 om 17:57.
Oud 28 september 2006, 17:55   #325
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Ahaaaa, weer een VB'er die schermt met het woord democratie.

Dus, in een concentratiewijk mag de sharia worden ingevoerd indien daar een democratische meerderheid voor is?
Wil jij graag shar�*a, dan? En in jouw wijk?
Oud 28 september 2006, 17:58   #326
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Wil jij graag shar�*a, dan? En in jouw wijk?
Doet weinig terzake he boelie... in mijn wijk is er geen meerderheid voor de sharia, en moest er in een of andere bizarre toekomst toch een zijn dan ga ik gewoon ergens anders wonen.

In tegenstelling tot het VB ben ik wel vrij consequent in mijn democratische opvattingen
Oud 28 september 2006, 17:59   #327
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Doet weinig terzake he boelie... in mijn wijk is er geen meerderheid voor de sharia, en moest er in een of andere bizarre toekomst toch een zijn dan ga ik gewoon ergens anders wonen.

In tegenstelling tot het VB ben ik wel vrij consequent in mijn democratische opvattingen
dus U bent een tegenstander van het cordon sanitaire ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 18:00   #328
willem1940NLD

Standaard

Citaat:

Ik denk dat je voorbeeld wat ongelukkig gekozen kan zijn en/of je weet gewoon geen bliksem van de islam.
Oud 28 september 2006, 18:02   #329
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
dus U bent een tegenstander van het cordon sanitaire ?
Wat heeft dat er nu mee te maken?

Onze particratie is per definitie geen échte democratie... en maak je geen illusies, zelfs moest het CS doorbroken worden, dan zijn we er nog altijd ver van verwijderd.
Oud 28 september 2006, 18:04   #330
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je voorbeeld wat ongelukkig gekozen kan zijn en/of je weet gewoon geen bliksem van de islam.
Net zoals de andere forumislamexperten volg ik het religiesforum. Ik weet dus minstens evenveel van de islam
Oud 28 september 2006, 18:09   #331
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Net zoals de andere forumislamexperten volg ik het religiesforum. Ik weet dus minstens evenveel van de islam
Vandaar dat je hier propaganda maakt voor
http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/verschueren1.htm

??

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 september 2006 om 18:12.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 18:11   #332
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Vandaar dat je hier propaganda maakt voor http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/verschueren1.htm

??
Het was een van je medestanders die die link heeft gepost hoor
Oud 28 september 2006, 18:14   #333
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat er nu mee te maken?

Onze particratie is per definitie geen échte democratie... en maak je geen illusies, zelfs moest het CS doorbroken worden, dan zijn we er nog altijd ver van verwijderd.
das geen antwoord he... en je weet wel waarom.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 18:17   #334
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij bent degene die geen bliksem van de islam afweet. Dat je denkt dat de sharia van toepassing gaat worden als we niet massaal VB stemmen getuigt daar van. En dan ook nog komen beweren dat enkel VB-stemmers echt Vlamingen zijn

Laatst gewijzigd door Kay_ : 28 september 2006 om 18:17.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 18:23   #335
Banneling

Standaard

[SIZE=4]In nederland zijn ze ook al vertrouwd met dit soort etnisch geweld

[/SIZE]Vanwaar toch die beschetenheid om het beestje bij de naam te noemen?

Vorige week woensdag werd in de Amsterdamse Indische buurt een Marokkaanse man te pakken genomen door, ik citeer het politiepersbericht, ’meerdere negroïde personen’. Even later zakte de 27-jarige Mustafa in elkaar; in het ziekenhuis bezweek hij aan zijn verwondingen. De aanleiding voor de dodelijke steekpartij, bleek deze week, was ruzie om een parkeerplaats.

Nog diezelfde avond trok een grote groep boze Marokkaanse jongeren de wijk in, op jacht naar de schuldigen. Zij dachten – die negers lijken per slot allemaal op elkaar – dat de daders van Surinaamse komaf waren. (In werkelijkheid betrof het Antillianen.) Ze belaagden een woning en een door Surinamers gefrequenteerd café. De avond erna was het weer raak: ze gooiden stenen door de ramen van twee cafés, en vernielden autoruiten.

De Marokkaanse jongeren dachten bovendien dat de ’buurtregisseur’, nieuwerwetse term voor wijkagent, goedkeurend had toegekeken tijdens de steekpartij. Hij moest vrijdag het politiebureau binnenvluchten toen ze bij hem verhaal kwamen halen.

Het was niet de eerste keer dit jaar dat Amsterdam getuige mocht zijn van deze roerende Marokkaanse solidariteit. Begin januari braken er rond het August Allebéplein relletjes uit toen een Marokkaanse jongen overleed na een scooterongeluk. Ook toen sloten zich de rijen en kreeg de politie de volle laag.

De Amsterdamse bestuurders wrongen zich vorige week in duizend bochten. De PvdA-stadsdeelvoorzitter zei in De Telegraaf dat een en ander was voortgekomen uit ’een streven naar rechtvaardigheid’ – een nogal ongebruikelijke definitie, lijkt mij, voor wat doorgaans wraaklust heet. En de PvdA-burgemeester wilde het woord ’rassenrellen’ niet in de mond nemen. Dat was ’iets anders’, zei hij in een talkshow. Hij prefereerde de term ’ruzie’.

Hmm.

Groepje met zekere etnische kenmerken vermoordt een Amsterdammer van Marokkaanse afkomst. Daarop koelen zijn broeders hun woede op mensen met soortgelijke etnische kenmerken, hoewel die er geen donder mee te maken hebben. Dat is méér dan ’ruzie’. Dat is een rassenrel.

Treurig toch, hoe onze gezagsdragers op cruciale momenten telkens weer de verkeerde uitspraken weten te doen. Hoe ze incidenten bagatelliseren in plaats van ze op waarde te schatten.

Hoeveel geruster was ik geweest als deze PvdA’ers stelling hadden genomen. Ferm hadden duidelijk gemaakt dat het in dit land niet netjes wordt gevonden om burgers schuldig te verklaren, alleen op grond van hun etnische kenmerken. Dat wij hier sowieso niet erg dol zijn op eigenrichting – hoezeer ook de collectieve eer geschonden is en het ’streven naar rechtvaardigheid’ de kop opsteekt.

Natuurlijk gebeurde dit alles niet. Wel werd vrijdagavond, in de beste poldertraditie, een avond met de buurt belegd. Kon deze zoveelste poging tot dialoog de gemoederen tot bedaren brengen? Werd de Surinaamse gemeenschap een hart onder de riem gestoken?

De kranten die ik erop nasloeg waren eensgezind. De aanwezige stadsdeelvoorzitter en wijkteamchef kregen de volle laag. Marokkaanse jongeren in de zaal maakten zich hardop vrolijk toen de uitbater van het Surinaamse café vertelde hoe de stenen zijn clientèle om de oren vlogen. En zich vertwijfeld afvroeg waarom. Waarop een Marokkaanse vader de café-eigenaar vermanend toesprak. De Surinamer moest ’begrip’ tonen voor de gewelddadige jongens.

Het integratievraagstuk speelt, heb ik begrepen, in de huidige verkiezingsprogramma’s nauwelijks een rol. De gevestigde partijen, tuk op de allochtone stem, laten het thema héél graag over aan de clubjes van Wilders en Pastors.

Maar integratieproblemen verdwijnen niet door ze weg te moffelen. En zeker niet door ze cadeau te geven aan nieuw-rechts.

trouw.nl
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 18:26   #336
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Dag djimi,
Ik weet ook niet waarmee het juist te maken heeft.
Maar als men verneemt dat de politie op straat iemand wou aanhouden, maar dat dit verhinderd werd door zijn kompanen, dan is het zo goed als zeker dat het niet over autochtonen gaat, of over Italjaanse of Chinese medeburgers.
Hoe zou dat komen denk je?
Dag luc,

ik zal er geen doekjes om winden :

bij een aantal jongeren (meestal jongens) heerst een mentaliteit waar ik allesbehalve gelukkig mee ben. Deze mensen identificeren zich met een beperkte groep anderen die in hetzelfde schuitje zitten, en beschouwen zowat iedereen die niet tot die groep behoort als 'de vijand'.

Het is geen nieuw verschijnsel in onze samenleving, hoor, alleen wordt het in de compacte biotoop van het 'getto' allemaal wat intensiever beleefd.

Het bestuderen van die groep mensen is bijzonder fascinerend eigenlijk. Zelf kon ik het doen omdat ik een tijdlang gewerkt heb in een door een ondertussen failliet gegane v.z.w. beheerd 'wijkcentrum' waar ook een afdeling voor 'les jeunes' bestond. Na aanvankelijk zeer vijandig benaderd te zijn, slaagde ik er toch in met een flink aantal van die jongeren een beetje contact te maken. Ik heb mijn ogen nogal open getrokken !!

Eigenlijk zijn het 'menselijke wrakken' die zich - bijna wanhopig - aan elkaar optrekken, terwijl ze ondertussen - onbewust - bezig zijn elkaar naar beneden te halen.

De 'leefwereld' van die groep beperkt zich tot enkele straten en een plein van een wijk in één van de 19 gemeenten van Brussel. Al wie niet uit die kleine wijk komt wordt uiterst argwanend bekeken, zelfs al zijn het mensen van dezelfde leeftijdsklasse ! Wie 'du quartier' is, kan op mededogen rekenen, maar zeker niet te veel, en meestal ook weinig meer dan dat. De onderlinge solidariteit is haast onbestaande, en kent meestal enkel een negatieve uiting : samen de boel op stelten zetten lukt nog wel, maar samen iets uit de grond stampen is bijna onbegonnen werk. De meeste leden van deze groep (en andere gelijkaardige groepen) zijn eigenlijk hyper-narcistische, hyper-egoïstische, uiterst afgestompte en fundamenteel ongelukkige "mensen in nood". Zichzelf zullen ze vaak als 'complete mislukkeling' bestempelen, en helaas denken die 'mannekes' (en soms ook eens een 'meiske') bovendien dat ze daar eigenlijk best trots op kunnen zijn. Vandaar dan ook hun bijna blinde verafgoding van alles wat door 'de samenleving' uitgespuwd wordt. Vandaar bijvoorbeeld de fanatieke navolging van de 'gangsta'-cultuur.

De luttele keren dat ze zich buiten hun wijk begeven doen ze het eigenlijk bijna in hun broek van angst, echt waar. Vandaar dat ze dat - t.t.z. het buiten hun wijk komen - meestal in (kleine) groepjes doen.

Voor de vele groepjes die zo in het Brusselse bestaan is de politie vijand n° 1, en de politie is ironisch genoeg waarschijnlijk ook de enige 'instantie' die tussen die verschillende groepjes een soort 'samenwerking' tot stand weet te brengen, namelijk als er weer eens relletjes en opstootjes uitbreken.

Gelukkig is de groep die ik ken ondertussen flink veranderd : een aantal van die mensen heeft een job gevonden, en dat bracht onmiddellijk een mentaliteitsverandering in de héle groep teweeg : doordat enkele individuen erin geslaagd waren een èchte status en ècht respect te verwerven/verdienen, waren er plots reële 'voorbeelden' waarmee de rest zich geconfronteerd wist.
De vele verhaaltjes die ze vroeger te horen kregen hadden niet het minste effect gehad, wees maar gerust. De 'cheque' op het einde van de maand, de 'badge' waarmee X of Y zich op zijn 'boulot' moest aanmelden, een uniform of in een zeldzaam geval zelfs een firmawagen : d�*t was iets tastbaars dat bewondering, en in sommige gevallen ook afgunst, wist te veroorzaken. En sindsdien is de hele groep ofwel aan het studeren, ofwel aan het solliciteren ! Best wel grappig, eigenlijk, die stoere 'bandieten' van "Douz'Dis" (= 1210) die nu �*lles zouden doen voor een diploma/job.

Moraal van het verhaal : Wat moet er dus ABSOLUUT en DRINGEND gebeuren ?

Er moeten JOBS komen voor die kerels en kereltjes, geen GEPREEK !!

Voil�*, 't is eruit.

Dank je,

djimi

Laatst gewijzigd door djimi : 28 september 2006 om 18:29.
Oud 28 september 2006, 18:29   #337
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Jij bent degene die geen bliksem van de islam afweet.
Dat je denkt dat de sharia van toepassing gaat worden als we niet massaal VB stemmen getuigt daar van.
En dan ook nog komen beweren dat enkel VB-stemmers echt Vlamingen zijn
Niet proberen iemand woorden in de mond te leggen, graag want dat valt onder "onzindelijke onderhandelingsmethoden".

Je zegt het allemaal zelf.
Oud 28 september 2006, 18:30   #338
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
[SIZE=4]In nederland zijn ze ook al vertrouwd met dit soort etnisch geweld

[/SIZE]Vanwaar toch die beschetenheid om het beestje bij de naam te noemen?

Vorige week woensdag werd in de Amsterdamse Indische buurt een Marokkaanse man te pakken genomen door, ik citeer het politiepersbericht, ’meerdere negroïde personen’. Even later zakte de 27-jarige Mustafa in elkaar; in het ziekenhuis bezweek hij aan zijn verwondingen. De aanleiding voor de dodelijke steekpartij, bleek deze week, was ruzie om een parkeerplaats.

Nog diezelfde avond trok een grote groep boze Marokkaanse jongeren de wijk in, op jacht naar de schuldigen. Zij dachten – die negers lijken per slot allemaal op elkaar – dat de daders van Surinaamse komaf waren. (In werkelijkheid betrof het Antillianen.) Ze belaagden een woning en een door Surinamers gefrequenteerd café. De avond erna was het weer raak: ze gooiden stenen door de ramen van twee cafés, en vernielden autoruiten.

De Marokkaanse jongeren dachten bovendien dat de ’buurtregisseur’, nieuwerwetse term voor wijkagent, goedkeurend had toegekeken tijdens de steekpartij. Hij moest vrijdag het politiebureau binnenvluchten toen ze bij hem verhaal kwamen halen.

Het was niet de eerste keer dit jaar dat Amsterdam getuige mocht zijn van deze roerende Marokkaanse solidariteit. Begin januari braken er rond het August Allebéplein relletjes uit toen een Marokkaanse jongen overleed na een scooterongeluk. Ook toen sloten zich de rijen en kreeg de politie de volle laag.

De Amsterdamse bestuurders wrongen zich vorige week in duizend bochten. De PvdA-stadsdeelvoorzitter zei in De Telegraaf dat een en ander was voortgekomen uit ’een streven naar rechtvaardigheid’ – een nogal ongebruikelijke definitie, lijkt mij, voor wat doorgaans wraaklust heet. En de PvdA-burgemeester wilde het woord ’rassenrellen’ niet in de mond nemen. Dat was ’iets anders’, zei hij in een talkshow. Hij prefereerde de term ’ruzie’.

Hmm.

Groepje met zekere etnische kenmerken vermoordt een Amsterdammer van Marokkaanse afkomst. Daarop koelen zijn broeders hun woede op mensen met soortgelijke etnische kenmerken, hoewel die er geen donder mee te maken hebben. Dat is méér dan ’ruzie’. Dat is een rassenrel.

Treurig toch, hoe onze gezagsdragers op cruciale momenten telkens weer de verkeerde uitspraken weten te doen. Hoe ze incidenten bagatelliseren in plaats van ze op waarde te schatten.

Hoeveel geruster was ik geweest als deze PvdA’ers stelling hadden genomen. Ferm hadden duidelijk gemaakt dat het in dit land niet netjes wordt gevonden om burgers schuldig te verklaren, alleen op grond van hun etnische kenmerken. Dat wij hier sowieso niet erg dol zijn op eigenrichting – hoezeer ook de collectieve eer geschonden is en het ’streven naar rechtvaardigheid’ de kop opsteekt.

Natuurlijk gebeurde dit alles niet. Wel werd vrijdagavond, in de beste poldertraditie, een avond met de buurt belegd. Kon deze zoveelste poging tot dialoog de gemoederen tot bedaren brengen? Werd de Surinaamse gemeenschap een hart onder de riem gestoken?

De kranten die ik erop nasloeg waren eensgezind. De aanwezige stadsdeelvoorzitter en wijkteamchef kregen de volle laag. Marokkaanse jongeren in de zaal maakten zich hardop vrolijk toen de uitbater van het Surinaamse café vertelde hoe de stenen zijn clientèle om de oren vlogen. En zich vertwijfeld afvroeg waarom. Waarop een Marokkaanse vader de café-eigenaar vermanend toesprak. De Surinamer moest ’begrip’ tonen voor de gewelddadige jongens.

Het integratievraagstuk speelt, heb ik begrepen, in de huidige verkiezingsprogramma’s nauwelijks een rol. De gevestigde partijen, tuk op de allochtone stem, laten het thema héél graag over aan de clubjes van Wilders en Pastors.

Maar integratieproblemen verdwijnen niet door ze weg te moffelen. En zeker niet door ze cadeau te geven aan nieuw-rechts.

trouw.nl

http://www.nu.nl/news/834134/14/rss/...skinheads.html

ROTTERDAM - De 35-jarige voortvluchtige en gevaarlijke overvaller E.J. Q., die in 2001 ontsnapte uit gevangenis De Schie in Rotterdam, heeft zich schuil gehouden in de woning van twee rechts-extremisten in de Boelstraat. Het Landelijk Parket deed daar vorige week een inval, nadat de twee een man van allochtone afkomst op straat hadden bedreigd.

Bij toeval stuitte justitie op de verblijfplaats, aldus een woordvoerder dinsdag. Q. woonde vermoedelijk op zolder bij deze verdachten, zei hij. De man wist opnieuw te ontsnappen. De Nationale Recherche is een omvangrijk onderzoek begonnen naar de verblijfplaats van de voortvluchtige man. Ads_kid=0;Ads_bid=0;Ads_xl=0;Ads_yl=0;Ads_xp='';Ad s_yp='';Ads_opt=0;Ads_wrd='';Ads_prf='';Ads_par='' ;Ads_cnturl='';Ads_sec=0;Ads_channels='';document. write("");function Ads_PopUp() {}

Grenswisselkantoren
Q. zat vast voor gewelddadige overvallen op grenswisselkantoren in Hoek van Holland en Rotterdam. Bij de overval op het GWK in Rotterdam schoot hij meermalen op de politie. De rechtbank had hem veroordeeld tot een gevangenisstraf van twaalf jaar.
"Hij wordt als zeer gevaarlijk beschouwd", aldus de zegsman. Hij kan niet zeggen hoe lang Q. zich al schuilhield in de Boelstraat. Ook weet hij niet welke relatie de drie met elkaar hadden. In elk geval waren zij geen familie.
Heterdaad
De politie betrapte de crimineel uit Vlaardingen in november 1999 op heterdaad bij zijn overval in het Centraal Station in Rotterdam. Na een schotenwisseling werd hij gearresteerd. Het Openbaar Ministerie wilde hem twintig jaar achter de tralies.
De man, met een voorliefde voor overlevingstechnieken en terroristische acties, ging zowel in de NS-stations van Rotterdam en Maastricht als bij de Stena Line-terminal in Hoek van Holland zeer koel te werk. Hij gebruikte vaste patronen qua vermomming en gebruikt geweld. Hij schoot gericht op politiemensen, stadswachten en voorbijgangers en veroorzaakte met zware fragmentatiebommen grote materiële schade. In Maastricht raakten vier mensen door zijn handelen gewond.
Boksbeugel
De zaak kwam vorige week maandag aan het rollen nadat de twee skinheads, een 22-jarige bewoner en een 19-jarige vrouw, in de vroege avond de voorbijganger hadden bedreigd met een pistool, een boksbeugel en een mes. Daarop hield de politie het stel aan. Ze trof vervolgens in de portiekwoning aan de Boelstraat behalve wapens en grondstoffen ook rechts-extremistische documenten, boeken en andere racistische uitingen aan. Het hele huis werd door politie en justitie leeggehaald.

Net zoals jouw artikel heeft dit niets met de topic te maken. Ik kan nu als jij de Nederlandse regering gaan verwijten dat door hun gedoogbeleid tav skinheads. Die extreem-rechtse skinheads wapens, grondstoffen en racistische boeken hebben kunnen vergaren.
En nu kan ik de logica van sommigen hier nog omdraaien en stellen dat als je niet Groen! stemt de Staat zal worden overgenomen door skinheads met hun rassenwetten.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 28 september 2006 om 18:31.
Oud 28 september 2006, 18:39   #339
Banneling

Standaard

[quote=kay-gell;
En nu kan ik de logica van sommigen hier nog omdraaien en stellen dat als je niet Groen! stemt de Staat zal worden overgenomen door skinheads met hun rassenwetten. [/quote]

Luc Tuymans is daar anders zeer van overtuigd en krijgt in de politiek correcte pers (Knack) een forum om de burgers op te jutten. Idem dito voor Tom Barman die zelfs belastingcenten krijgt om dat verhaal via concerten en de bevriende pers en media verkocht te krijgen en de burgers te intimideren.
We hebben je daar niet over horen klagen Kay-gell.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 18:44   #340
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Luc Tuymans is daar anders zeer van overtuigd en krijgt in de politiek correcte pers (Knack) een forum om de burgers op te jutten. Idem dito voor Tom Barman die zelfs belastingcenten krijgt om dat verhaal via concerten en de bevriende pers en media verkocht te krijgen en de burgers te intimideren.
We hebben je daar niet over horen klagen Kay-gell.
Intimideren, is dat zoiets als dreigbrieven sturen naar artiesten als hun liedjes je niet aanstaan?

En dan ondertussen schermen met de vrije meningsuiting.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 28 september 2006 om 18:45.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be