![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals blijkt dat je niets van de gerechterlijke wereld kent . Nogmaals , in welke gevangenis werk je ? Werk je uberhaubt wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Gouverneur
|
![]() Kaffer, ik denk niet dat u best geplaatst bent om te gaan spreken over juridische kennis. Ik denk even terug aan de thread over onze hondenliefhebber en de onzin die u daar neerpent.
Waarom moet u overigens altijd zo lopen te schelden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je meende eerst dat je voor slagen en verwondingen 0,5 jaar kon krijgen , nadien werd dat 1 jaar om tenslotte in diverse jaren te eindigen . Verstuyft was eerst veroordeeld tot 10 jaar volgens u , nadien werd het 20 jaar ? Ik vind je cool ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() En ik krijg hier nog steeds geen antwoord van Dereien ?
In welke gevangenis werkt deze cipier die niet eens weet of de cipiers nu gaan staken of niet ? Een cipier die mij al een tiental identiteiten heeft toegedicht op dit forum ? Zoals ik al zei : sommigen hebben te lang achter tralies gezeten . |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() BRUGGE - Vanaf 30 november 2006 wordt er opnieuw actie gevoerd in het Penitentiair Complex te Brugge. Het bewakend personeel zal vanaf 8 december elke vrijdagavond tussen 20u00 en 22u00 het werk neerleggen.
Op donderdag 30 november 2006, de verjaardag van de eerste actie, werd het werk neergelegd om 20u00. Aanleiding zijn de aanslepende technische problemen in de gevangenis en de woordbreuk van de overheid in deze zaak. De geplande vrijdagavondacties gaan minstens door tot enkele beloofde hoogdringende werken uitgevoerd worden. Chronologie : November 2005 : De veiligheid van de instelling, personeel en gedetineerden komt in het gedrang door het uitvallen van het veiligheidssysteem, subcentra, camerabewaking en elektronische deuropening. December 2005 : De overheid belooft onmiddellijk aanvang te maken met de voorlopige herstelling van het bewakings- en veiligheidssysteem. - De regie der gebouwen zal in de loop van 2006 een studie uitvoeren om het onherstelbare systeem volledig te vernieuwen. - De vernieuwing zal in 2007 gebeuren. 2006 : Enkele problemen worden opgelost dank zij de inzet van de eigen technische dienst van het PCB. Van de firma die het onderhoudscontract heeft voor het specifieke onderhoud van deze installatie, en in 2006 € 422.020 (dat is ruim 17 miljoen oude Belgische Franken !!!) kreeg voor het onderhoud, hebben wij niets gehoord. Eind 2006 blijven we ter plaatse trappelen : - Geen vooruitgang in de herstellingen. - Geen studie, laat staan aanbesteding, door de Regie der Gebouwen. - Geen vernieuwing in 2007. Op 30 november 2006 werd ons op een vergadering meegedeeld dat de werken ten vroegste half 2009 zullen uitgevoerd zijn. De vakbonden hebben constructief en geduldig meegewerkt, maar we worden echter aan het lijntje gehouden. We worden er echter toe gedwongen actie te voeren om de tekortkomingen van de overheid aan te klagen. Overleg en dialoog brengen geen oplossing. Voor meer inlichtingen kan U steeds terecht bij de volgende vakbondsafgevaardigden : ACV openbare diensten : Patrick Aerbeydt (0476/483685) ACOD : Marc Van Haverbeke (0486/263872) VSOA : Jurgen Zutterman (0495/256795) |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En het is nog waar ook! Dan noemen ze ons "gevaarlijk" ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Mambo : 1 december 2006 om 19:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() Mambo
Europees Commissaris Geregistreerd op: Apr 2004 Berichten: 6.706 -------------------------------------------------------------------------------- Citaat: Oorspronkelijk bericht door dereien Beste vriend, Ja hoe oud zou kaffertje/mambo Werner Crucke zijn? Waarom zulke haat? Kijk beste vriend, ik zou voorstellen dat u eens in schuifjes u probleem op tafel legt en misschien kan er dan door u medewerking aan deze problemen gewerkt worden, problemen door u aangekaart. •Zeg eens eerlijk, om welke redenen bent u in contact gekomen met het gerecht •Wat was je ervaring met de rechtbank •Wat was je straf •Waar hebt u opgesloten gezeten •Hoe was je opsluiting, hebt u ook door u schuld op de blok gelegen •Hoe was je houding tegenover de bewakers en medegevangenen •Wat heb je gedaan na je vrijlating ( hulp gezocht? ) •Waarom nu zulke grote haat Ik ga hier eens diep moeten over nadenken om dat beleeft te antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zucht... jammer dat het zo lang geduurd heeft dat mijn profiel hier goedgekeurd werd, want ik had graag erbij kunnen zijn enkele pagina's geleden.
Nu ja, dan is deze post nu eigenlijk ook overbodig... Het enige wat ik eigenlijk nog kan meegeven is dat ik merk dat sommige mensen veel kritiek hebben op iets waar ze niet over kunnen meespreken. Ik ga ook niet zeggen dat er niets aan is om met een F1 wagen te rijden en dat Schumacher er geen kl*ten van kent als ik nog niet eens een F1 wagen van dichtbij gezien heb. Maar goed, dit is dus m'n eerste post, dus euhmmm.... hallo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() U eerste post is nochthans vrij cool bentje , alleszins beter dan het gros van de mijne .
Durft gij vragen aan Dereien waarom hij steeds maar informatie afschrijft van andere sites zonder dat hij enige praktische informatie heeft over de gerechterlijke wereld ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geen idee, laat het ons eens proberen
![]() Dereien? Hallo? Dereien? *echo* Waarom schrijf jij steeds maar weer teksten van sites over wanneer jij er eigenlijk euhmmm... de ... KL*TEN van weet?
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
k'ga terug mijn potje lijm moeten bovenhalen zo te zien, want de posting stinken terug in dezelfde richting ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Vreemdeling
|
![]() wel wel wel...
veel halve waarheden en volksverhaalkes... ![]() aangezien ik in een ver verleden een 2 tal belg gevangenissen "ondergaan" heb en iets meer dan een jaar in een buitenlandse nor resideerde graag volgende paar "nuances" (was ooit wild en jong ![]() er is heel veel verschil onderling tussen de belgische gevangenissen qua "kwaliteit" en uitrusting (dendermonde is bvb de vortste van vlaanderen; geen wc-wel pis/kakpot enz) vorst & st gillis : geen stromend water noch wc.. en so on inderdaad, in sommige gevang. is er relatieve luxe MAAR.. je mag nog in een pluche cel zitten met 2 hoeren en een plasma TV, zolang IEMAND ANDERS de deur sluit zonder dat je iets in te brengen hebt is de onmacht overweldigend alleen het zicht van een deur zonder klink of sleutelgat aan jouw kant is voldoende om je geestelijk op te stoken het bijkomende nadeel is dat je de godganse dag nix te doen hebt.. in de buitenl gevangenis was het wel iets hééél anders ![]() het systeem hier suckt bigtime, je "zit" een tijd en erna zetten ze je zonder boe of ba buiten en is het plan trekken.. sommigen zijn alleen of hebben geen vrienden/familie meer buiten en zoeken noodgedwongen weer de verkeerde kant vd maatschappij op en is het even later weer prijs.. ik heb die pech niet gehad, ik had steun buiten en dan scheelt het ach, het is een zeer objectief onderwerp.. volgende zin moet je immer in gedachten houden : if you can't do the time, don't do the crime ![]()
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zorgen dat je daar nooit terecht komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ...hoe gaat dat al?
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Dendermonde is trouwens wel aan vernieuwing toe, maar er is al heel veel veranderd/verbeterd de laatste tijd Trouwens soms heb ik een dubbel gevoel, het kan eigenlijk niet erbarmelijk genoeg zijn daarbinnen, maar aan de andere kant moeten ze toch terug klaargestoomt worden voor de terugkeer naar de maatschappij (lees: integratie). Anyway, gewoon brave jongen zijn, en niet meer in de gevangenis terechtkomen, want het is niet zoals de homies in de getto je vertellen: stoer. Het is eigenlijk maar zielig ![]()