![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;2194971]Ik onderschrijf helemaal niks. Het enige wat ik deed was reageren op uw hysterische reactie op Samrah's reply. Zij geloven nu eenmaal dat u als moslim bent geboren, en een goede moslim bent, als je de leer opvolgt. That's it. Je hoeft er niets mee te doen ofzo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren die volkeren minderwaardig of maakte God ze een ander sprookje wijs? Waarom had God hoe dan ook Mo nodig als we toch als moslim geboren werden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het lijkt me dat Mohammed nodig was om het verhaal te verbreiden. Volgens de Islam lopen er (geloof ik) nog steeds profeten rond, en leefden er volgens mij iets van 100000. Verbeter me maar als ik het fout heb, Samrah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En pas na het lezen van de Koraan was ik een 100% overtuigde Moslima geworden.. Dan moet je ook naar de roots van islam gaan en die liggen niet in europa. ps : vanavond nog eens naar die soap kijken in het midden oosten en kijken hoeveel lichamen er in flarden liggen en die zotjes dan tegen hun eigen kop zien slaan ![]() ![]() Lying is okay In essence taqija means that a Muslim is allowed to hide his or her intentions in a difficult situation. For instance in regard to Koran interpretations, the more mellow verses are emphasized towards people with no thorough knowledge of the matter, and threatening, harsh verses are hidden. Laatst gewijzigd door colargo : 25 november 2006 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() [quote=liberalist_NL;2194976]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hier een paar uittreksels uit dat boek dat een vredelievend religie in de wereld verspreidt... de oorlogsbuit(al-an'faal) 8/11 toen uw heer aan de engelen openbaarde: "ik ben met u, versterkt de gelovigen.Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af" 8/22 voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van allah de doven en stommen die niet willen begrijpen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;2194998]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat allahke de allerslimste daar niet aangedacht heeft ! Dat hij daar niet aangedacht heeft toen hij de aardbol uit zijn djeballah toverde tussen die miljarden melkwegstelsels in het universum. Wat zou zijn bedoeling trouwens zijn met die miljarden melwegstelsels? Staat de waarheid daarover ook in het Waarheidsboekske? Waarom koos allah trouwens een analfabeet uit om zijn geloof te spreiden? Had het niet wat vredelievender gekund per schrift, ipv met het zwaard? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() [quote=liberalist_NL;2195020]
Citaat:
En wat uw laatste statement betreft, is dat dan niet zo? U gaat ons toch niet pogen wijs te maken dat moslims ruimdenkend zijn mits ze zich vastklampen aan de hallucinaties van een karavaandrijver uit een ander tijdperk en een ander continent, en zichzelf auto-immuun maken voor elke gedachte die buiten Mo's denkwereld valt of ermee conficteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;2195034]
Citaat:
Wat uw laatste uitspraak betreft: U generaliseert en daar kan ik geen fatsoenlijk antwoord op geven. Alleen dat de moslims die ik ken helemaal niet zo imperialistisch overkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
6-jarige kleutertje, geconsummeerd op haar 9de ! (na de 'daad' mocht ze van kleuterlievende Mo wel terug met haar poppen gaan spelen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder wordt als heiden geboren en elk volk ontwikkelde zijn eigen goden, de een al wat verstandiger dan de ander. Maar ieder trachtte verklaringen te vinden voor zaken die ze niet begrepen. Ondertussen is de wetenschap en onze kennis zover gevorderd dat we het zonder goden,heksen en trollen kunnen stellen. Kijkt u maar eens hoeveel verschillende religies op onze aardkloot beleden worden, waarom zou uitgerekend mijn geloof het ware zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Schepen
|
![]() Liberalist, ik was er daarnet even af en lees net uw vraag.. Ik ga proberen antwoorden..
Zoals ik al eerder zei praat de Koraan ook over het Christendom en het Jodendom.. Jezus is bij ons dus ook een profeet... Maria (Jezus zijn moeder) is zwanger geraakt maar nogthans door niemand aangeraakt.. Ze was zwanger van Jezus maar begreep niet hoe het kon.. Allah swt heeft profeet Jezus laten geboren omdat hij een Profeet ging zijn en goed ging zijn voor de mensheid, mensen ging helpen.. Wij geloven dus in Profeet Jezus MAAR de christenen zeggen wel zoon van GOD maar dit zeggen wij niet! Dit is iets dat niet kan! Allah swt heeft geen zonen, noch dochters! |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 november 2006 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Schepen
|
![]() Liberalist: je bent fout! Ik ga je dus verbeteren!
De Islaam zegt duidelijk dat Mohamed vzmh de laatste profeet is!!! Er lopen zeker geen profeten meer rond!!!! Tenzij amateurs natuurlijk hihi.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die segregatie is er net gekomen omdat de islamitische gasten nooit of maar heel matig die essentiële moeite hebben gedaan of doen om zich in te leven of vertrouwd te maken met de geplogenheden van het niet-islamitische gastland. Die segregatie is trouwens religieus geïnspireerd. Omgaan met kaffirs behoort niet tot hun prioriteiten, dus hoef je je daarom zeker al niet druk te maken. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() Dat van die 13 jarige leeftijd was een antwoord op Samrah, die beweerde dat onze grootmoeders op 13-jarige leeftijd trouwden, en zelfs jonger, naargelang men in de tijd terugkeert...Dat de "profeet" zoveel geduld niet had, en ze liever wat jonger zag, hen ik ook al meermaals gehoord en gelezen.Dat was mischien als kompensatie , na zolang met een oudere vrouw gehuwd te zijn? "Verandering van spijs doet eten", en "ouwe bokken lusten graag groene blaadjes"....
|
![]() |
![]() |