![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jongen toch! Ge kent Mechelen niet! Ik ken Mechelen door en door. De enige die weet wat er al dan niet echt gebeurd is, is die agent. Maar ik weet dat wat ik geschreven heb, het dichtst,zoniet helemaal, bij de waarheid aanleunt. Heb ook geen zin meer om telkens rond de pot te draaien en naar da gezaag hier te luisteren van "welles, nietes". PUNT! Voor mij is deze topic gedaan! Binnen enkele weken is dit toch in de vergetelheid geraakt...
![]() |
![]() |
#322 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik weet wat ik geschreven heb. En een onderzoek in België is al even geloofwaardig als dat George Bush de verkiezingen EERLIJK heeft gewonnen.
![]() |
![]() |
#323 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De feiten pleiten niet in het voordeel van de politie(persoonlijke mening),vooral vanwege een gebrek aan bewijzen. Ik hoop dat de wedersamenstelling meer duidelijkheid brengt. Het onderzoek moet klaarheid brengen over de''wettige''zelfverdediging van de politieagent(schuld of onschuld). Wanneer blijkt dat het geen ongeluk was,en geen wettige zelfverdediging lijkt het mij logisch dat een rechter de strafmaat bepaald. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de enige oplossing is dit topic laten sluiten door de moderators
We waren er geen van allen bij. Ik heb wel gezegd hoe de instructies zijn voor politieagenten bij gewapende overvallen en dat volgens hetgeen in de pers verschenen is, heeft de agent die regels toegepast. Dat heeft het leven van een overvaller gekost. Dus ofwel zijn de regels slecht en pakken we de minister van BZ aan ofwel wachten we het onderzoek af. Maar om hier te blijven naast mekaar staan praten heeft geen zin meer. Iemand ne kleenex bij de hand voor de zever op te kuisen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, en dan nu de waarheid!
In het jaar des Mohammeds 1400 en een beetje waren er eens vier brave Marokkaantjes die tijdens de Ramadan overdag een Big Mac wilden eten. Schoon hun vader (en Mohammed) het hen verbood en hen halfdood ging slaan met zijn broeksriem als ze overdag iets in hun mond stopten, negeerden ze dat gebod en vertrokken naar de grote verafschuwde westerse Tent MacDonald! Om ervoor te zorgen dat geen enkel van hun geloofsbroeders hen konden herkennen hadden ze voor alle zekerheid maar een masker opgezet, want ze hadden schrik dat hun vader het zou te weten komen. En om zeker te zijn dat de studenten die hun Big Mac moesten klaarmaken ze niet zouden ompraten over die ramadan toestanden, hadden ze maar drie pistooltjes meegenomen die ze ooit ergens van een vriend van hen gekregen hadden, zodat ze die onder de kelner zijn neus konden houden als hij hun eten klaarmaakte. De vierde van het stelletje, een schoolgaand jongetje van 17, wou helemaal geen big Mac hebben, maar zijn broertje had hem verteld dat ze hem een lift gingen geven tot aan de schoolpoort. Enfin, die mannen van de Mac Donald waren zo'n goede multiculturele personen dat ze in plaats van hen gewoon die big Mac te geven, zelfs de politie verwittigden! En die racisten kwamen er natuurlijk met z'n allen op afgevlogen. Twee van die brave jongetjes gingen lopen want ze hadden schrik dat hun vaders het te weten gingen komen, maar het arme studentje liep gewoon naar die racistische politie om te vragen hoe hij het rapst naar school kon lopen. Tot zijn grote verbazing werd hij daar standrechtelijk geexecuteerd. Zijn vriend kreeg dezelfde kogel in zijn dij, wat weeral bewijst dat die racisten ook nog eens speciaal leren zuinig om te gaan met hun munitie: twee voor de prijs van één, net zoals in de Mac Donald. De broer van de arme student durfde dan ook niet meer naar huis, want zijn vader zou zich rotschamen moest hij weten dat zijn zoon iets wou eten tijdens de Ramadan. Moraal van het verhaal: tijdens de ramadan moet je VASTEN!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() ''Moraal van het verhaal: tijdens de ramadan moet je VASTEN''
Deze criminelen hebben geen consumptie besteld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Gouverneur
|
![]() En nu ben ik in volle 'verwachting' dat wanneer een blanke crimineel wordt neergeschoten door de politie er overal, ook op dit forum dus, zoveel misbaar en flauwekul wordt verkocht (getypt)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#329 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik mag toch hopen dat ze niet voorgekropen zijn en netjes hun beurt hebben afgewacht ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() Wanneer en waar wordt dit slachtoffer begraven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#334 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt trouwens niet eens wettige zelfverdediging ingeroepen maar van een ongeval gesproken. Maar zelfs mocht blijken dat het wapen niet per ongeluk afgegaan is maar de agent in een reflex of in paniek schoot, dan nog zou wettige zelfverdediging kunnen gepleit worden. U gebruikt te pas en te onpas het argument “was u erbij, kunt u bewijzen”. Wel u was er evenmin bij, toch komen de woorden “iedereen die een crimineel feit pleegt,en nadien in de verkeerde richting vlucht wordt doodgeschoten'' van u. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen(zie forumreglement). Beperk u tot de inhoud van dit onderwerp,of onthoud u van verdere commentaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals: bent u lid van LA? Ja of neen. Dat is toch een eenvoudige vraag met een al even eenvoudig antwoord. Of moet ik een vraag aan mij gericht: "Bent u lid van het Vlaams Blok?" ook al als een persoonlijke aanval beschouwen? Neen toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |