![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Schepen
|
![]() Tja, misschien had één van beide huwelijkskandidaten er ineens geen zin meer in om de rest van zijn/haar leven opgesche(e)p(en)t te zitten met de ander. Hij/zij moest toch iéts verzinnen om niet te moeten trouwen?
![]() Voor de rest: als ik daar zou trouwen, dan liever met schepen Van Bellingen op de foto dan met Freddy Willockx... |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat koppel beslist wat het wil. Maar in Sint Niklaas trouwen zit er voor hen daarom niet in. Ze zullen dus moeten verhuizen als ze willen trouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongske,gij zijt nog slechter dan een vrouwmens gij,ik wist dat sommige vrouwen ferm kunnen zagen maar gij zijt nog erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er ging zo'n wet gestemd worden die een koppel toelaat te trouwen in een andere gemeente, ik vraag me af of die er nu nog gaat komen.
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe nou maar weer niet alsof je neus bloedt Edina. Je immense talent in selectieve hypocrisie ontgaat echt niemand hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() was er zo eens geen incidentje op een bus ? waar iemand ineens hypertensie of zoiets kreeg en per ongeluk tegen een marokkaan of zes aanbotste?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Staatssecretaris
|
![]() Guido Demoor werd oa door Bazilfunk uitgemaakt voor een racist, een nazi en een extreem rechtse zot, dit geheel ten onrechte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(want je slaat de bal compleet mis mbt wat ik over die zaak heb gezegd) Laatst gewijzigd door Edina : 1 februari 2007 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel voor de kerk moest de bruid toch in eigen parochie trouwen (ook iets om te zien of ze wel maagd was of zo zeker?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Guido de moor was helemaal geen racist laat staan nazi ect... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo? misschien woont één van beiden nog helemaal niet in Sint Niklaas? Blijkbaar ken jij die mensen beter dan ik, want ik weet niet waar ze wonen in feite. Jij wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of had het toch weer wat te maken met haar selectieve verontwaardiging en talent in hypocrisie. Toen bleek dat aan een benzinepomp een zwarte ineengeklopt werd door een andere verrijker en niet door een aboriginal, verstomde het 'racismedebat' alsook de behoefte om het religieus-racisme van de verrijker te linken aan een politieke partij of een etnische groep. Blijkbaar moet dat volgens de queen of hypocrits enkel bij Vlaams aboriginals die een racistische daad plegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op mijn werk zitten er zelfs veel allochtonen en als ze eens iets mispeuteren worden ze terecht op de vingers getikt door de chef en/of soms grote baas;weet je wat ze dan zeggen(gelukkig niet allemaal);het is een racist blablabla.En er zijn er dan nog die zelfs zover gaan dat ze klacht indienen terwijl de chefs en bazen bij ons iedereen opdezelfde manier behandelen en al helemaal geen racist zijn. Allochtonen maken er veel misbruik van dat is ondertussen een feit en mensen zoals u geven ze die mogelijkheid en denken dat ze dan alles mogen en of ze nu in hun recht of hun onrecht zijn.Ze weten als ze met racist/racisme afkomen dat ze weten dat ze daar heel sterk mee staan.Dat centrum van gelijke kansen en racismebestrijding is daar een mooi voorbeeldje van hoe vlug ze zich in de zak laten zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die andere gemeente kan enkel Sint-Niklaas zijn!! ![]()
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het je al opgevallen Edina dat, hoe verzuurder en kribberiger je wordt, hoe meer je met familiaire koosnaampjes begint te gooien? Aan het 'schatjes-droppen' te zien, moet het echt zeer doen die vinger die ik op jouw grote gapende hypocrisie-wonde heb gelegd. |
|
![]() |
![]() |