Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2007, 23:42   #321
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Tja, misschien had één van beide huwelijkskandidaten er ineens geen zin meer in om de rest van zijn/haar leven opgesche(e)p(en)t te zitten met de ander. Hij/zij moest toch iéts verzinnen om niet te moeten trouwen?

Voor de rest: als ik daar zou trouwen, dan liever met schepen Van Bellingen op de foto dan met Freddy Willockx...
Villa Comedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:44   #322
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Een citaatje van een Blokker op een ander (bruiner) forum:

"Een mooi compromis zou zijn dat die neger het bruidspaar mag trouwen op voorwaarde dat hij de schoenen van de bruidegom poetst."

Welke Pontius Pilatus (en partijslaaf) van de voor racisme veroordeelde partij voelt zich geroepen om dit te verdedigen ?
Van zo'n uitspraak distancieer ik mij maar op welk forum heb je dat gehaald al kan ik het mij wel voorstellen al.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:44   #323
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ho ja, maar dat had ik wel gehoord hoor.

Is dat niet "hearsay" in de rechtbanken? Het madammeke zei dat het koppel zei.....

en trouwens, waarom mag dat koppel niet beslissen of ze iets al dan niet wensen bij hunnen trouw?
Wie heeft het hier over rechtbanken? Ze gaan daar niet voor vervolgd worden zene, maar het zijn wel racisten.

Dat koppel beslist wat het wil. Maar in Sint Niklaas trouwen zit er voor hen daarom niet in. Ze zullen dus moeten verhuizen als ze willen trouwen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:45   #324
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddyland Bekijk bericht
Kan best zijn...
Maar niemand houdt u tegen om dan een post hierover te openen hé...
Over alles moet inderdaad gediscussieerd kunnen worden, vind ik.
Maar het vergelijk tussen deze twee personen vond ik alleen toch wel een beetje vreemd
ik wil gewoon nogmaals de hypocrisie van sommige forumleden aantonen, keer op keer krijg ik gelijk
Oud 1 februari 2007, 23:45   #325
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zeer merkwaardig : VB-ers die hier lege, nietszeggende posts poneren om de essentie van deze draad te laten verwateren. Niet dat mij dat verbaast, natuurlijk.

Jongske,gij zijt nog slechter dan een vrouwmens gij,ik wist dat sommige vrouwen ferm kunnen zagen maar gij zijt nog erger.
Oud 1 februari 2007, 23:46   #326
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Er ging zo'n wet gestemd worden die een koppel toelaat te trouwen in een andere gemeente, ik vraag me af of die er nu nog gaat komen.
Oud 1 februari 2007, 23:46   #327
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Kan je één quote van mij aanhalen waarin ik een racistisch of religieus geïnspireerde daad van een allochtoon afdoe als een nietszeggende gebeurtenis aub? Of ga je nu weer je kat sturen?
Jouw standpunt toen die allochtone verrijkers G. Demoor de dood injoegen was meer dan duidelijk. Het scheelde geen haar of je promootte ze tot ware helden. En as ever, minimaliseerde je het religieus-racistische karakter van hun gewelddaad tot in het oneindige.
Doe nou maar weer niet alsof je neus bloedt Edina. Je immense talent in selectieve hypocrisie ontgaat echt niemand hoor.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:47   #328
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jongske,gij zijt nog slechter dan een vrouwmens gij,ik wist dat sommige vrouwen ferm kunnen zagen maar gij zijt nog erger.
hij is een leugenaar en een hypocriet, hou geen rekening met hem, hij reageert ook niet op (kritische)vragen
Oud 1 februari 2007, 23:47   #329
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Deze stupiede uitdrukking verdient gewoonweg een kadertje!
Volledig mee eens.Ik lig plat.
Oud 1 februari 2007, 23:48   #330
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je één quote van mij aanhalen waarin ik een racistisch of religieus geïnspireerde daad van een allochtoon afdoe als een nietszeggende gebeurtenis aub? Of ga je nu weer je kat sturen?
was er zo eens geen incidentje op een bus ? waar iemand ineens hypertensie of zoiets kreeg en per ongeluk tegen een marokkaan of zes aanbotste?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:49   #331
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Guido Demoor werd oa door Bazilfunk uitgemaakt voor een racist, een nazi en een extreem rechtse zot, dit geheel ten onrechte...
Oud 1 februari 2007, 23:49   #332
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Jouw standpunt toen die allochtone verrijkers G. Demoor de dood injoegen was meer dan duidelijk. Het scheelde geen haar of je promootte ze tot ware helden. En as ever, minimaliseerde je het religieus-racistische karakter van hun gewelddaad tot in het oneindige.
Doe nou maar weer niet alsof je neus bloedt Edina. Je immense talent in selectieve hypocrisie ontgaat echt niemand hoor.
Een quote vroeg ik, schatje! Veel zoekplezier hé.

(want je slaat de bal compleet mis mbt wat ik over die zaak heb gezegd)

Laatst gewijzigd door Edina : 1 februari 2007 om 23:51.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:50   #333
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Inderdaad maar das typisch voor mensen die vb haten.Ze vinden het dan wel idd zoals je zelf zegt helemaal niet erg dat een mens als den joey en de moor door toedoen van allochtonen het leven laten,dan gaan ze heel vlug allerlei zaken gaan noemen om toch maar alles mooi te gaan minimaliseren want ey,geen slecht woord over die lieverdjes die onze mensen doden.
Oud 1 februari 2007, 23:51   #334
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Er ging zo'n wet gestemd worden die een koppel toelaat te trouwen in een andere gemeente, ik vraag me af of die er nu nog gaat komen.
Vraag is of ze beiden wel uit Sint Niklaas komen? Misschien komt zij wel ergens anders vandaan (of hij)...

Enkel voor de kerk moest de bruid toch in eigen parochie trouwen (ook iets om te zien of ze wel maagd was of zo zeker?).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 1 februari 2007, 23:51   #335
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
Guido Demoor werd oa door Bazilfunk uitgemaakt voor een racist, een nazi en een extreem rechtse zot, dit geheel ten onrechte...
Ik heb al heel veel dommerikken gezien en tegen gekomen in m'n leven maar die bazilfunk is echt nog slechter dan mensen die BLO school hebben gelopen.
Guido de moor was helemaal geen racist laat staan nazi ect...
Oud 1 februari 2007, 23:53   #336
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie heeft het hier over rechtbanken? Ze gaan daar niet voor vervolgd worden zene, maar het zijn wel racisten.

Dat koppel beslist wat het wil. Maar in Sint Niklaas trouwen zit er voor hen daarom niet in. Ze zullen dus moeten verhuizen als ze willen trouwen.

Hoezo? misschien woont één van beiden nog helemaal niet in Sint Niklaas?
Blijkbaar ken jij die mensen beter dan ik, want ik weet niet waar ze wonen in feite. Jij wel?

Oud 1 februari 2007, 23:57   #337
Banneling

Standaard

Citaat:
Toen die ene Marokkaanse verrijker een oude dame de knieën brak, de haren in brand stak en zijn cigaretten op haar armen uitdoofde nadat hij haar uit puur religieus-racistische motieven als uiterst geschikt weerloos slachtoffer uitkoos voor zijn halal-roofoverval, zweeg Edina als vermoord. Wellicht kwam ze klaar van zoveel multicultureel-racistische verrijking.
Of had het toch weer wat te maken met haar selectieve verontwaardiging en talent in hypocrisie.

Toen bleek dat aan een benzinepomp een zwarte ineengeklopt werd door een andere verrijker en niet door een aboriginal, verstomde het 'racismedebat' alsook de behoefte om het religieus-racisme van de verrijker te linken aan een politieke partij of een etnische groep.
Blijkbaar moet dat volgens de queen of hypocrits enkel bij Vlaams aboriginals die een racistische daad plegen.
Oud 1 februari 2007, 23:59   #338
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee hoor, je vergelijking gaat echt niet op. Het punt is dat racisme jammer genoeg een dagelijkse realiteit is voor kleurlingen. Iets wat in bepaalde hoeken ontkend wordt. En voorbeeldjes als dit maken dat duidelijk. Vandaar de relevantie. Loop eens met een kleurling over straat. Het is zeer leerrijk en tegelijk enorm pijnlijk.
Inderdaad,racisme is een alledaagsfeit en ook een alledaags misbruik.
Op mijn werk zitten er zelfs veel allochtonen en als ze eens iets mispeuteren worden ze terecht op de vingers getikt door de chef en/of soms grote baas;weet je wat ze dan zeggen(gelukkig niet allemaal);het is een racist blablabla.En er zijn er dan nog die zelfs zover gaan dat ze klacht indienen terwijl de chefs en bazen bij ons iedereen opdezelfde manier behandelen en al helemaal geen racist zijn.

Allochtonen maken er veel misbruik van dat is ondertussen een feit en mensen zoals u geven ze die mogelijkheid en denken dat ze dan alles mogen en of ze nu in hun recht of hun onrecht zijn.Ze weten als ze met racist/racisme afkomen dat ze weten dat ze daar heel sterk mee staan.Dat centrum van gelijke kansen en racismebestrijding is daar een mooi voorbeeldje van hoe vlug ze zich in de zak laten zetten.
Oud 2 februari 2007, 00:00   #339
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Tuurlijk!!! Maar ze gaan het ontwerp of voorstel amenderen....

Die andere gemeente kan enkel Sint-Niklaas zijn!!
Oud 2 februari 2007, 00:02   #340
Banneling

Standaard

Citaat:
Een quote vroeg ik, schatje! Veel zoekplezier hé.

(want je slaat de bal compleet mis mbt wat ik over die zaak heb gezegd)
Nee hoor Edina, herlees je eigen quotes. Je kan je talent in hypocrisie en selectieve verontwaardiging echt niet onder stoelen of banken steken.

Is het je al opgevallen Edina dat, hoe verzuurder en kribberiger je wordt, hoe meer je met familiaire koosnaampjes begint te gooien?
Aan het 'schatjes-droppen' te zien, moet het echt zeer doen die vinger die ik op jouw grote gapende hypocrisie-wonde heb gelegd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be