![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En Peace werd plots wel bijzonder stil moet ik zeggen....
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Burger
|
![]() Voor mij draagt men een hoofddoek op zijn hoofd wanneer men wil, zolang men de wet of schoolreglement maar respecteert. Dit wil niet zeggen dat de laatste discriminerend mogen zijn ten opzichte van één of meerdere religies. Iedereen gelijk voor de wet, ook de katholieken: dus geen verdere financiering meer van een bijna sectarische organisatie, geen financiering voor geen enkele religie.
De discussie over de aspecten in de koran die de EVRM niet respecteren vind ik meer een maatschappelijk debat waardig: is de koran discriminerend, ja of nee. Zo ja, moet die worden aangepast ofwel verboden. Hier gelden de EVRM, niet de AVRm (arabisch verdrag van de rechten van de mens). Wanneer wordt daar eens over gediscussieerd.
![]() |
#324 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn vraag nogmaals want u doet aardig uw best om eraan te ontsnappen. Zoals ik al zei, de p.c. vallen steeds stil als je hen vraagt hun ervaring over de mlticulturele rijkdom toe te lichten. Licht dus eens toe Filosoof, wat bedoelt men toch steeds met die 'verrijking'. Geef eens een concreet antwoord. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
immigranten bengen een andere culturele invloed op een directe manier in de gastcultuur, waarmee deze dus verandert of dit een verrijking is, is onzin, de cultuur verandert gewoon de ene blijft leven in het verleden, de ander in het heden, de toekomst zal een multiraciale, -religieuze, -culturele gemeenschap zijn zoals in NY of je dit nu wilt of niet, dit kan men niet tegenhouden, zonder de UVRM te schenden we kunnen niemand verbieden ergens te gaan wonen, we kunnen hen wel verplichten onze wetten (en zeker het EVRM) te respecteren het probleem ligt hem dat onze wetten (en zeker onze mentaliteit) niet klaar zijn voor die verandering - ze zijn nog veel te veel monocultureel, waardoor de individuele beleving van het leven niet voor iedereen weerspiegeld is de gemeenschap zoals in NY is de toekomst, willen nillens, het is aan de mensen om de "Vlaamse" cultuur levend te houden, niet aan de staat of koude wetten Vlaams zijn moet staan voor vrijheid, verantwoordelijkheid, hard werken, ondernemen, naastenliefde en andere Dit zou een mooie basiscultuur en - mentaliteit kunnen zijn, zoals die -vroeger toch- in de VS werd gepromoot - om het toekomstig vlaanderen op te bouwen
![]() |
![]() |
#326 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() Ik raad Filosoof, de Johan en p.c.trawanten aan om eens een kijkje te gaan nemen op www. faithfreedom.org.
Als ze het lef hebben ten minste, want op de site door ex-moslims, wordt hun politiek correcte onderkruiperij en geleuter weerlegt door ex-moslims. Mensen die in de islam zijn opgevoed, en na een jarenlange sukkelgang ermee gekapt hebben, vaak met gevaar voor hun leven. Bekijk de testimonials eens Filosoof en De Johan, ten minste als jullie de moed hebben. Jullie zullen er de ware aard van de islam leren kennen, met getuigenissen van over heel de wereld over de gevaarlijkste der politieke en religieuse ideologieën : de islam. Islam is no peace. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
precies uw les niet goed geleerd ![]()
![]() |
![]() |
#329 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#332 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je verder in de bijbel kijkt vind je meer teksten dan die éne zin... Waarom denk je dat getuigen van Jehova je zondags- en zaterdagsmorgens uit bed bellen? Om stofzuigers te verkopen? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() FILOSOOF,
Ik herhaal mijn vraag nogmaals (3de keer) want u doet aardig uw best om eraan te ontsnappen. Valt het moeilijk een antwoord te verzinnen? Zoals ik al zei, de p.c. vallen steeds stil als je hen vraagt hun ervaring over de multiculturele [size=6]rijkdom [/size]toe te lichten. Zeg dus eens Filosoof, wat verstaat u onder die 'verrijking'. Geef eens een concreet antwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet p.c. maar ik ervaar het als een verrijking
dat ik in de gentse sleepstraat Turkse, Marokaanse, Indische etc. authentieke gerechten kan gaan eten, tegen weinig geld en met authentieke Turkse, Marokaanse en Indische bediening.... Concreet genoeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn antwoorden aan jou en tweederangsburger Peace staan er al sinds gisteren: scroll naar boven... Staan ze je niet aan? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() Nog een verrijking? tss, je bent wel veeleisend...
![]() Wel, naast het culinaire aspect (1% ?? zeg maar 5 a 10%) ervaar ik het als een verrijking om te praten met en kijken naar allochtone families, om ondergedompeld te worden in hun overvloedige gastvrijheid, om te ervaren hoeveel waarde deze mensen nog hechten aan dingen als 'familie', 'eer' en 'traditie'. Ik hoor graag de verhalen van Marokaanse belgen die me vertellen over het schitterende atlas-gebergte en de wonderen van casablanka en rabbat. Bovendien zijn de turkse en marokaanse mokkels echt wel snoepjes.... en ze zijn niet allemaal ingepakt en preuts hoor.. ![]() Natuurlijk vereist het ontdekken van deze verrijking een beetje inspanning en vooral het verlaten van het 'superioriteitsstandpunt'. Niet gemakkelijk voor een bepaalde categorie mensen blijkbaar. Tussen de kutmarokanen en rotturken zitten er heel veel goede en die doe de balans nog altijd in de positieve richting doorslaan. Verrijking dus. Nu goed hanne? Ipv. te posten op dit forum zou je misschien beter vanavond eens uit je kot komen en eens een glas thee drinken met een 'goede' allochtoon. Wat heb je te verliezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. slechte collega's of pesten op het werk... 3. de bijbel is heel braaf ten opzichte van de koran... en zeker de interpretaties... 4. getuigen van Jehova ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1. tik eens <missionaris> en <bekeren> of <bekering> in in Google, en je hebt direct al wat je wil... uit sites van missionarissenordes.. 2. Die man was gewoon lid van het Opus Dei, dat wist iedereen, pesten deed hij niet, dat wist ook iedereen. 3. Idd de taal van de bijbel is omfloersder, maar kijk eens in de bijbel, op de vermelde passages...: The Six Bible Passages Used To Condemn Homosexuals Genesis 19:5 Leviticus 18:22 & 20:13 Romans 1:26-27 I Corinthians 6:9; I Timothy 1:9-10 In preparation for each passage, read the entire chapter. For Romans 1:26-27, read the first 3 chapters of Romans. Read Genesis chapter 38 for a clear picture of the Old Testament attitudes about women, sex, the necessity of producing offspring, the control of men over women, the double standard for men and women, and other sexuality issues. je hebt maar de referenties in google in te tikken, en je krijgt het zo... klik ook dit eens aan, daar vind je meer... http://forums.govteen.com/showthread...threadid=13263 of dit: http://www.evilbible.com en denk eraan, dat zijn maar voorbeelden...je bijbel staat er vol van 4.Getuigen van Jehova geen christenen? ![]() ![]() ![]() klik eens aan:http://www.xs4all.nl/~mmix/pages/jehova.htm#jezus2 Je hebt tot nu duidelijk bewezen, grote hiaten te hebben in je kennis over een heleboel onderwerpen, en je lijkt niet bereid te zijn, die hiaten op te vullen: spijtig voor jou, maar noem anderen dan geen tweederangsburgers, want je woont in een glazen huisje, en dan gooi je beter niet met stenen...! en dénk eraan: ![]() |
||
![]() |
![]() |