Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2004, 12:58   #321
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
De miljardentransfers tussen Vlaanderen en Wallonië
Was geen deel van de discussie. Maar waarschijnlijk zijn die transfers ook de schuld van de allochtonen hier zeker? Ik was er anders van overtuigd dat het overgrote deel van die vreemdelingen in Vlaamse steden - Antwerpen, Brussel, Mechelen, ... - woonden, maar goed?!

Citaat:
die jongen leest géén kranten , kijkt géén TV en krijgt géén politieke info en heeft nooit gehoord van al deze problemen
Die jongen heeft u duidelijk uitgelegd waarom dat zo is en heeft naar minstens 3wetenschappelijke onderzoeken verwezen om aan te tonen dat mijn beweringen niet op los zand staan. Tenzij ge dus iets zinvol hebt bij te dragen aan deze discussie, een mening onderbouwd met argumenten kunt geven of naar studies kunt verwijzen die mijn mening ontkrachten, vraag ik u - en raad ik u aan - om deze discussie niet te verpesten en uw onzin voor uzelf te houden.

En Peace werd plots wel bijzonder stil moet ik zeggen....
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 13:09   #322
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Of hoe de pot de ketel verwijt. De nepfilosoof veegt een forumlid de mantel uit, want hij claimt het enige grote licht te zijn. Schrijf meteen dat je Allah bent Filosoof, als je toch de politiek correcte �* fond wil uithangen.
En probeer ook eens een antwoord op mijn vraag te formuleren. Of is ze te lastig?
Hanne,
IK ben het niet die dit land wil opdelen in eersterangs en tweederangsburgers!!!
Ik claim niet dergelijke "wetenschap"of "autoriteit"!!
Als ik Peace enkele keren met die titel aansprak was dat puur pedagogisch, om haar/hem te doen voelen , wat het is als tweederangsburger beschouwd te worden...Peace wil bepalen wie wél en wie niet tweederangsburger is: voel jij je daar comfortabel mee? Morgen ben jij misschien tweederangsburger...
Er waren al de holebis (perverten allemal!), dan de vreemdelingen, wanneer zou het jouw en mijn beurt zijn, denk je?

Citaat:
Peace maakt ons attent op het sluipend gif van de islam, op de gevaren van de islamisering van het westen, gevaren die de zelfverklaarde politiek correcten en vooral politiek naiëvelingen niet onder ogen durven te zien, omdat ze geheel conform de traditie in de islam, het niet nuttig vinden hun ogen te openen voor de realiteit en allergisch zijn voor elke vorm van kritiek en invraagstelling. Hoewel die politiek correcten heel goed weten hoe achterlijk de islamitische religieuse en politieke ideologie is, hoewel ze weten dat de islamitische gedachte statitisch bleef sinds de 7de eeuw en geen verlichtingsgeschiedenis kende, hoewel ze weten dat die ideologie haaks staat op het westers denken, blijven ze uit een soort misplaatse solidariteit alle vormen van islamitische achterlijkheid steunen, inclusief haar nevenverschijnselen als onwil tot integratie en hoge criminaliteit. Gewoon omdat het trendy is en te moeilijk is om bepaalde facetten van de islam onder ogen te zien. Liever minimaliseren ze die kwalijke kanten als 'normale' randverschijnseltjes die vanzelf weer verdwijnen. (Uiteraard zonder enig begrip voor de slachtoffers ervan.) Maar ze verdwijnen niet, ze worden enkel radicaler en provocatiever. Dermate provocatief dat ze westerse waarden volledig aan hun laars lappen, en onder het mom van allerlei vrijheden en rechten - principes die onbestaande zijn in de islamitische wereld - achterlijke waarden binnensluizen die volledig ingaan tegen dezelfde vrijheden en rechten, en zo stilaan hun beoogde 'umma' voltrekken.

En nu gij Filosoof. Vertel jij eens wat de meerwaarde is van de multiculturele samenleving. Ik hoor zoveel geleuter over die verrijking, maar telkens ik vraag wat men er concreet onder bedoelt, valt de p.c. stil. Of komt hij aandraven met culinaire speciallekes. Daarvan kunnen we evenwel ook genieten zonder dat de helft van het Arabisch continent naar hier verhuist.
kort samengevat, (verbeter me zo nodig
Inderdaad, ik zal je weeral moeten verbteren, want je snapt het weeral niet.
Help, ik heb schrik van de islam en de islamieten... Ik ben bang van niemand; uw conclusie is nogal simplitisch en typerend voor de bange politiek correcte.
Dat je de hier de islam uit Teheran en Kaboel verkoopt als zijnde die van Rabat en Ankara, daar ga je gewoon aan voorbij!" Nee Filosoof, de islam i een statische en oerconservatieve ideologie die overal dezelfde is.
de helft van het Arabisch continent" tiens, dat kende ik nog niet! Waar ligt d�*t? [color=blue]Ga eens een kijkje in Molenbeek nemen ..color]
En komt daar de helft van naar hier? wanneer dan? Kom eens meer buiten Filosoof en doe een bril aan.

daar moet ik niets van hebben! De Islam uit Marokko en Istanboel, die kan eens vervelend zijn, een beetje zoals de RKK...
Ga je weer appelen met peren vergelijken en oude koeien uit de gracht halen. Boring als verweer ...

Maar ik heb goed nieuws voor jou: Marokkanen, Tunesiërs en Turken moeten van die islam van Kaboel, Teheran en Somalië,ook niets hebben.... Jij laat je ook alles wijsmaken hé Filosoof.

Peace en jij mengen gewoon alles door elkaar, in de hoop mensen schrik aan te jagen...
Zoals ik zei, de bange politiek correcte naieveling.

Je kan dus wat geruster slapen, vannacht...
Ik slaap uitstekend Filo. En U, kan u dat nog in uw allochtonenbuurt?
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 13:10   #323
Anarcho
Burger

Anarcho's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Anarcho Stuur een bericht via Yahoo naar Anarcho
Standaard

Voor mij draagt men een hoofddoek op zijn hoofd wanneer men wil, zolang men de wet of schoolreglement maar respecteert. Dit wil niet zeggen dat de laatste discriminerend mogen zijn ten opzichte van één of meerdere religies. Iedereen gelijk voor de wet, ook de katholieken: dus geen verdere financiering meer van een bijna sectarische organisatie, geen financiering voor geen enkele religie.

De discussie over de aspecten in de koran die de EVRM niet respecteren vind ik meer een maatschappelijk debat waardig: is de koran discriminerend, ja of nee.

Zo ja, moet die worden aangepast ofwel verboden.

Hier gelden de EVRM, niet de AVRm (arabisch verdrag van de rechten van de mens).

Wanneer wordt daar eens over gediscussieerd.
Oud 20 januari 2004, 13:13   #324
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
maar jij en je vriendjes bepalen dan welk die criteria zijn...
eens kijken,
Dr. emeritus in de theologie, de sociologie of de moraalfilosofie?
of Philip D.???

Of hoe de pot de ketel verwijt. De nepfilosoof veegt een forumlid de mantel uit, want hij claimt het enige grote licht te zijn. Schrijf meteen dat je Allah bent Filosoof, als je toch de politiek correcte �* fond wil uithangen.
En probeer ook eens een antwoord op mijn vraag te formuleren. Of is ze te lastig?

Ik herhaal mijn vraag nogmaals want u doet aardig uw best om eraan te ontsnappen. Zoals ik al zei, de p.c. vallen steeds stil als je hen vraagt hun ervaring over de mlticulturele rijkdom toe te lichten.
Licht dus eens toe Filosoof, wat bedoelt men toch steeds met die 'verrijking'. Geef eens een concreet antwoord.
Oud 20 januari 2004, 13:21   #325
Anarcho
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik herhaal mijn vraag nogmaals want u doet aardig uw best om eraan te ontsnappen. Zoals ik al zei, de p.c. vallen steeds stil als je hen vraagt hun ervaring over de mlticulturele rijkdom toe te lichten.
Licht dus eens toe Filosoof, wat bedoelt men toch steeds met die 'verrijking'. Geef eens een concreet antwoord.
een cultuur is een levend iets, dat verandert dag in dag uit ...

immigranten bengen een andere culturele invloed op een directe manier in de gastcultuur, waarmee deze dus verandert

of dit een verrijking is, is onzin, de cultuur verandert gewoon

de ene blijft leven in het verleden, de ander in het heden, de toekomst zal een multiraciale, -religieuze, -culturele gemeenschap zijn zoals in NY

of je dit nu wilt of niet, dit kan men niet tegenhouden, zonder de UVRM te schenden

we kunnen niemand verbieden ergens te gaan wonen, we kunnen hen wel verplichten onze wetten (en zeker het EVRM) te respecteren

het probleem ligt hem dat onze wetten (en zeker onze mentaliteit) niet klaar zijn voor die verandering - ze zijn nog veel te veel monocultureel, waardoor de individuele beleving van het leven niet voor iedereen weerspiegeld is

de gemeenschap zoals in NY is de toekomst, willen nillens, het is aan de mensen om de "Vlaamse" cultuur levend te houden, niet aan de staat of koude wetten

Vlaams zijn moet staan voor vrijheid, verantwoordelijkheid, hard werken, ondernemen, naastenliefde en andere

Dit zou een mooie basiscultuur en - mentaliteit kunnen zijn, zoals die -vroeger toch- in de VS werd gepromoot - om het toekomstig vlaanderen op te bouwen
Oud 20 januari 2004, 13:22   #326
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nah, ik heb genoeg postings m.b.t. economische zaken van uw hand gelezen om te kunnen besluiten dat u er de ballen van hebt begrepen. Het was toch u die in een andere topic beweerde dat het goed voor de economie is om geld te verspillen? En het was toch u die de schuld van het feit dat bedrijven naar lageloonlanden trekken in de schoenen van de vreemdelingen hier probeerde te schuiven hé?
hier is dat economische inzicht sé:

Citaat:
Het vreemdelingenbeleid kost zo enorme bedragen aan de staatskas dat daardoor de belastingen voor de werknemers en de bedrijven te hoog is om te kunnen concurreren.
Zonder die vreemdelingen zouden wij nagenoeg geen werklozen meer hebben en zouden onze belastingen om en bij de 40% kunnen zakken
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 13:25   #327
Hanne
Banneling

Standaard

Ik raad Filosoof, de Johan en p.c.trawanten aan om eens een kijkje te gaan nemen op www. faithfreedom.org.
Als ze het lef hebben ten minste, want op de site door ex-moslims, wordt hun politiek correcte onderkruiperij en geleuter weerlegt door ex-moslims. Mensen die in de islam zijn opgevoed, en na een jarenlange sukkelgang ermee gekapt hebben, vaak met gevaar voor hun leven.
Bekijk de testimonials eens Filosoof en De Johan, ten minste als jullie de moed hebben. Jullie zullen er de ware aard van de islam leren kennen, met getuigenissen van over heel de wereld over de gevaarlijkste der politieke en religieuse ideologieën : de islam. Islam is no peace.
Oud 20 januari 2004, 13:26   #328
Anarcho
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Nah, ik heb genoeg postings m.b.t. economische zaken van uw hand gelezen om te kunnen besluiten dat u er de ballen van hebt begrepen. Het was toch u die in een andere topic beweerde dat het goed voor de economie is om geld te verspillen? En het was toch u die de schuld van het feit dat bedrijven naar lageloonlanden trekken in de schoenen van de vreemdelingen hier probeerde te schuiven hé?
hier is dat economische inzicht sé:

Citaat:
Het vreemdelingenbeleid kost zo enorme bedragen aan de staatskas dat daardoor de belastingen voor de werknemers en de bedrijven te hoog is om te kunnen concurreren.
Zonder die vreemdelingen zouden wij nagenoeg geen werklozen meer hebben en zouden onze belastingen om en bij de 40% kunnen zakken
ken je het principe van de arbeidsmarkt?

precies uw les niet goed geleerd
Oud 20 januari 2004, 13:34   #329
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo
Citaat:

een cultuur is een levend iets, dat verandert dag in dag uit ...

immigranten bengen een andere culturele invloed op een directe manier in de gastcultuur, waarmee deze dus verandert

of dit een verrijking is, is onzin, de cultuur verandert gewoon
[color=blue]Waarom blijft men steeds leuteren over de multiculturele verrijking? Een excuustruuswoord om het de mensen wat vlotter in de strot te rammen?

de ene blijft leven in het verleden, de ander in het heden, de toekomst zal een multiraciale, -religieuze, -culturele gemeenschap zijn zoals in NY.

[color=blue]Je kan in NY niet spreken van een multiculturele gemeenschap, enkel van een multiculturele NAASTEENLEVING. De wasp's leven er niet in gemeenschap met de puerto ricanen, enz. Ieder zijn wijk. Van een mix is nauwelijks sprake.

of je dit nu wilt of niet, dit kan men niet tegenhouden, zonder de UVRM te schenden

Men kan het wel tegenhouden, door een strikt migratiebeleid, en strikt asielbeleid, en een strikt uitwijzingsbeleid.

we kunnen niemand verbieden ergens te gaan wonen, we kunnen hen wel verplichten onze wetten (en zeker het EVRM) te respecteren

Dt blijkt bijzonder moeilijk te zijn voor moslims, die zich niet kunnen neerleggen bij de scheiding van kerk en staat, en persé hun religieuse gewoonten willen opdringen in de openbare ruimte.

het probleem ligt hem dat onze wetten (en zeker onze mentaliteit) niet klaar zijn voor die verandering - ze zijn nog veel te veel monocultureel, waardoor de individuele beleving van het leven niet voor iedereen weerspiegeld is

de gemeenschap zoals in NY is de toekomst, willen nillens, het is aan de mensen om de "Vlaamse" cultuur levend te houden, niet aan de staat of koude wetten

Vlaams zijn moet staan voor vrijheid, verantwoordelijkheid, hard werken, ondernemen, naastenliefde en andere

Dit zou een mooie basiscultuur en - mentaliteit kunnen zijn, zoals die -vroeger toch- in de VS werd gepromoot - om het toekomstig vlaanderen op te bouwen
Oud 20 januari 2004, 13:46   #330
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie zullen er de ware aard van de islam leren kennen, met getuigenissen van over heel de wereld over de gevaarlijkste der politieke en religieuse ideologieën : de islam.
Ge hebt die reportage op Canvas over 'Moon' gemist zeker?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 13:56   #331
Anarcho
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Jullie zullen er de ware aard van de islam leren kennen, met getuigenissen van over heel de wereld over de gevaarlijkste der politieke en religieuse ideologieën : de islam.
ja
Oud 20 januari 2004, 14:10   #332
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Filosoof,

Citaat:

Ooit in de Bijbel gelezen "Gaat en vermenigvuldigt U" Dacht je écht dat dat alléén de "geneuchten des vlezes" zijn die daar bedoeld worden??? De missionarissen weten al lang beter!!! :lol
Nu begin je de woorden uit de bijbel net zo te misbruiken als dat het in de islam gebruikelijk is.
Mij persoonlijk heeft nog nooit enige geestelijke het "ga en vermenigvuldig je" op deze wijze uitgelegd.

In de katholieke kerk is het meer het werk van de geestelijken om nieuwe leden te ronselen.
Leg me dan eens uit waarom missionarissen nog altijd in de ganse wereld actief zijn, met de hulp van leken? Waarom ik op mijn werk zwaar onder druk gezet werd om mijn zoon naar een bepaalde school van het vrije net te sturen?
Als je verder in de bijbel kijkt vind je meer teksten dan die éne zin...
Waarom denk je dat getuigen van Jehova je zondags- en zaterdagsmorgens uit bed bellen? Om stofzuigers te verkopen? Of zijn dat geen christenen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 14:24   #333
Hanne
Banneling

Standaard

FILOSOOF,
Ik herhaal mijn vraag nogmaals (3de keer) want u doet aardig uw best om eraan te ontsnappen. Valt het moeilijk een antwoord te verzinnen?

Zoals ik al zei, de p.c. vallen steeds stil als je hen vraagt hun ervaring over de multiculturele [size=6]rijkdom [/size]toe te lichten.
Zeg dus eens Filosoof, wat verstaat u onder die 'verrijking'. Geef eens een concreet antwoord.
Oud 20 januari 2004, 14:33   #334
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Ik ben niet p.c. maar ik ervaar het als een verrijking
dat ik in de gentse sleepstraat Turkse, Marokaanse,
Indische etc. authentieke gerechten kan gaan eten, tegen
weinig geld en met authentieke Turkse, Marokaanse en
Indische bediening....

Concreet genoeg?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 14:43   #335
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Ik ben niet p.c. maar ik ervaar het als een verrijking
dat ik in de gentse sleepstraat Turkse, Marokaanse,
Indische etc. authentieke gerechten kan gaan eten, tegen
weinig geld en met authentieke Turkse, Marokaanse en
Indische bediening....

Concreet genoeg?
Yep, precies zoals ik verwachtte. Een culinaire verrijking, u bezorgd door een handvol Turksen en Marokkanen. En hoe verrijken de overige 99 % uw leven?
Oud 20 januari 2004, 15:20   #336
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
FILOSOOF,
Ik herhaal mijn vraag nogmaals (3de keer) want u doet aardig uw best om eraan te ontsnappen. Valt het moeilijk een antwoord te verzinnen?

Zoals ik al zei, de p.c. vallen steeds stil als je hen vraagt hun ervaring over de multiculturele [size=6]rijkdom [/size]toe te lichten.
Zeg dus eens Filosoof, wat verstaat u onder die 'verrijking'. Geef eens een concreet antwoord.
Hanne,
Mijn antwoorden aan jou en tweederangsburger Peace staan er al sinds gisteren: scroll naar boven...
Staan ze je niet aan? Kom dan met nieuwe echte argumenten ipv herkauwde FDW.......
Oud 20 januari 2004, 15:25   #337
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
ja
gij gaat islam met de Moonsekte vergelijken dat is pas straf, maar je zult er nier ver naast zitten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 15:29   #338
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Nog een verrijking? tss, je bent wel veeleisend...

Wel, naast het culinaire aspect (1% ?? zeg maar 5 a 10%)
ervaar ik het als een verrijking om te praten met en
kijken naar allochtone families, om ondergedompeld
te worden in hun overvloedige gastvrijheid, om te
ervaren hoeveel waarde deze mensen nog hechten aan dingen
als 'familie', 'eer' en 'traditie'.
Ik hoor graag de verhalen van Marokaanse belgen die me vertellen
over het schitterende atlas-gebergte en de wonderen van
casablanka en rabbat.

Bovendien zijn de turkse en marokaanse mokkels echt wel
snoepjes.... en ze zijn niet allemaal ingepakt en preuts hoor..

Natuurlijk vereist het ontdekken van deze verrijking een beetje
inspanning en vooral het verlaten van het 'superioriteitsstandpunt'.
Niet gemakkelijk voor een bepaalde categorie mensen blijkbaar.
Tussen de kutmarokanen en rotturken zitten er heel veel goede
en die doe de balans nog altijd in de positieve richting doorslaan.
Verrijking dus.

Nu goed hanne?
Ipv. te posten op dit forum zou je misschien beter vanavond
eens uit je kot komen en eens een glas thee
drinken met een 'goede' allochtoon. Wat heb je te verliezen?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 15:29   #339
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Filosoof,

Nu begin je de woorden uit de bijbel net zo te misbruiken als dat het in de islam gebruikelijk is.
Mij persoonlijk heeft nog nooit enige geestelijke het "ga en vermenigvuldig je" op deze wijze uitgelegd.

In de katholieke kerk is het meer het werk van de geestelijken om nieuwe leden te ronselen.
Leg me dan eens uit waarom missionarissen nog altijd in de ganse wereld actief zijn, met de hulp van leken? Waarom ik op mijn werk zwaar onder druk gezet werd om mijn zoon naar een bepaalde school van het vrije net te sturen?
Waarom denk je dat getuigen van Jehova je zondags- en zaterdagsmorgens uit bed bellen? Om stofzuigers te verkopen? Of zijn dat geen christenen?
1. missionarissen zijn er om mensen te helpen...
2. slechte collega's of pesten op het werk...
3. de bijbel is heel braaf ten opzichte van de koran... en zeker de interpretaties...
4. getuigen van Jehova neen dat zijn geen christelijken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 21:33   #340
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
1. missionarissen zijn er om mensen te helpen...
2. slechte collega's of pesten op het werk...
3. de bijbel is heel braaf ten opzichte van de koran... en zeker de interpretaties...
4. getuigen van Jehova neen dat zijn geen christelijken
tweederangsburger,
1. tik eens <missionaris> en <bekeren> of <bekering> in in Google, en je hebt direct al wat je wil... uit sites van missionarissenordes..
2. Die man was gewoon lid van het Opus Dei, dat wist iedereen, pesten deed hij niet, dat wist ook iedereen.
3. Idd de taal van de bijbel is omfloersder, maar kijk eens in de bijbel, op de vermelde passages...:
The Six Bible Passages Used To Condemn Homosexuals
Genesis 19:5 Leviticus 18:22 & 20:13

Romans 1:26-27

I Corinthians 6:9; I Timothy 1:9-10

In preparation for each passage, read the entire chapter. For Romans
1:26-27, read the first 3 chapters of Romans. Read Genesis chapter
38 for a clear picture of the Old Testament attitudes about women,
sex, the necessity of producing offspring, the control of men over
women, the double standard for men and women, and other sexuality
issues.
je hebt maar de referenties in google in te tikken, en je krijgt het zo...
klik ook dit eens aan, daar vind je meer...
http://forums.govteen.com/showthread...threadid=13263
of dit: http://www.evilbible.com
en denk eraan, dat zijn maar voorbeelden...je bijbel staat er vol van

4.Getuigen van Jehova geen christenen?
klik eens aan:http://www.xs4all.nl/~mmix/pages/jehova.htm#jezus2
Je hebt tot nu duidelijk bewezen, grote hiaten te hebben in je kennis over een heleboel onderwerpen, en je lijkt niet bereid te zijn, die hiaten op te vullen: spijtig voor jou, maar noem anderen dan geen tweederangsburgers, want je woont in een glazen huisje, en dan gooi je beter niet met stenen...!

en dénk eraan:

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be