Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2007, 21:08   #321
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
die bordjes hebben hun dienst idd gedaan; behalve bij de depressievelingen, die zijn niet in staat een positieve boodschap te appreciëren.
die van fdw hebben geen nut, ze dienen enkel om zijn kandidatuur als hofnar te onderstrepen.
Man... nu heb je echt wel een onderbouwd statement geleverd. Met complete terzake doende argumentatie en al. RESPECT, gast.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 21:15   #322
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
die bordjes hebben hun dienst idd gedaan; behalve bij de depressievelingen, die zijn niet in staat een positieve boodschap te appreciëren.
die van fdw hebben geen nut, ze dienen enkel om zijn kandidatuur als hofnar te onderstrepen.
Die bordjes hebben perfect aangetoond hoe agressief die barbaren zijn... (tv fragment)

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 22:01   #323
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Enfin, zonderhaatstraatbordjes zijn in orde, maar zonder jihadstraatbordjes zijn onverdraagzaam.

Moet het respect dan enkel van 1 kant komen?
tuurlijk !!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 00:44   #324
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
@ Bianca :

Hoe staat het daar met die burgeroorlog die door 'fascist Dewinter is gestart"?

We zijn nu 4 �* 5 dagen ver in de oorlog. Veel slachtoffers? Kun je wat merken van de schietpartijen tussen Vlamingen en allochtonen in de straten van Borgerhout? ( niet te verwarren met de schietpartijen tussen de Marrokkaanse en de Poolse drugbendes, hé? )

Maak eens een verslag op, want op tv tonen ze er niet veel van.
Tis begonnen! In Lokeren...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 00:46   #325
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die bordjes hebben hun dienst idd gedaan; behalve bij de depressievelingen,

Een apotheekster uit Borgerhout die het laatste jaar al vier keer beroofd werd ( twee keer een pak slaag er bovenop) had camera's laten plaatsen.
Verleden week bij het ontwaken zag ze dat de gevels en deuren van de autochtoonse bewoners waren volgespoten met allerlei woorden en tekens die voor een autochtoon totaal onbegrijpelijk waren.
Dus ze bekijkt de beelden van haar camera en ziet ''jongeren'' die die nacht aan het ''werk'' waren.
Geen nood dacht ze, politie bellen en die lossen dat wel op.
Maar dan was ze toch wel even mis.
'' Maar madammeke toch, als wij ons daar moeten mee bezig houden, voor zo'n banaliteit komen wij geen PV opstellen hoor. Was dat eraf en vergeet de zaak'' was het antwoord.
Je zou inderdaad voor minder depressief worden.

Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juni 2007 om 00:46.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 01:41   #326
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf C Bekijk bericht
Wat is dat nu over Antwerpen Berchem? Het gaat hier toch over Borgerhout, of heb ik iets gemist?

Dit Borgerhout ja.

Meir van Borgerhout krijgt klappen

De ooit zo roemruchte Turnhoutsebaan ziet haar reputatie als de Meir van Borgerhout steeds verder afkalven. De winkeliers vechten om het hoofd boven water te houden, of kiezen eieren voor hun geld en verhuizen naar Schilde of Brasschaat. Het verval was al ingezet, maar de rellen van een jaar geleden duwden de Turnhoutsebaan nog dieper in het moeras. De winkeliersvereniging doet er alles aan om haar straat er weer uit te trekken.

In de Werkbroek keert de Turnhoutsebaan binnenkort de rug toe. Al een hele eeuw verkoopt de familie Auwers werkkledij en ondergoed, en ondertussen telt In de Werkbroek al twaalf vestigingen in het Antwerpse. Maar de winkel waar het allemaal begon, sluit in februari definitief de deuren.

,,We verhuizen naar Schilde'', verduidelijkt gerante Maria Roelandts. ,,De verkoop ging het jongste jaar fors achteruit. Onze oudere klanten zijn bang geworden na de rellen. Ze blijven weg van de Turnhoutsebaan. Ik ga Borgerhout met spijt in het hart vaarwel zeggen, maar we kunnen niet met verlies blijven werken. In Schilde is het toch wel iets rustiger'', lacht Maria.

Vaste klanten blijven niet meer plakken
Overbuur caféDe Pauw kreeg het bij de rellen van november vorig jaar zwaar te verduren. De ruiten sneuvelden en de baas kreeg rake klappen van de losgeslagen meute. ,,Het is er het jongste jaar niet beter op geworden'', zucht zijn vouw Linda. ,,We krijgen minder volk over de vloer. De vaste klanten komen nog wel, maar ze blijven niet meer plakken.''

Toen het spel vorige week zaterdag opnieuw even op de wagen zat, hield Linda haar hart vast. ,,We hebben het café onmiddellijk gesloten. Als we die nachtmerrie van vorig jaar nog eens meemaken, pakken we ons boeltje en zijn we weg uit Borgerhout.''

Wel een artikel van 2003 , maar of het nu veel beter is geworden...?
Oud 4 juni 2007, 01:44   #327
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel een artikel van 2003 , maar of het nu veel beter is geworden...?
In 2003 woonde ik niet in A'pen, maar de Turnhoutsebaan die ik ken is niet te vergelijken met het bovenstaande verhaaltje.

Dus ik denk van wel.

(Vanwaar is het artikeltje, btw.?)
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 07:10   #328
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Tis begonnen! In Lokeren...
wie is begonnen ? het eindigde met schoten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 4 juni 2007, 12:19   #329
Tegendradigaard

Standaard

Hoeveel doden zijn er al gevallen in die burgeroorlog.... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 22:30   #330
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
In 2003 woonde ik niet in A'pen, maar de Turnhoutsebaan die ik ken is niet te vergelijken met het bovenstaande verhaaltje.

Dus ik denk van wel.

(Vanwaar is het artikeltje, btw.?)

Het Nieuwsblad.
Oud 5 juni 2007, 10:56   #331
Tegendradigaard

Standaard

Ik vind wel dat de media eens wat aandacht mogen besteden aan die burgeroorlog...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 11:57   #332
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ik vind wel dat de media eens wat aandacht mogen besteden aan die burgeroorlog...
onnozelaar....

een hele goeie vriend van mij woont op de turnhoutsebaan.
ga er misschien eens kijken ip je debiele paranoia verhaaltjes hier op de menigte los te laten, waarschijnlijk gesponsord door het vb....
Oud 5 juni 2007, 12:46   #333
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
onnozelaar....

ga er misschien eens kijken ip je debiele paranoia verhaaltjes hier op de menigte los te laten, waarschijnlijk gesponsord door het vb....
ach met... hem gaat alles goed ?

lees dan nog eens hier boven 325 en 326

325 : Een apotheekster uit Borgerhout die het laatste jaar al vier keer beroofd werd ( twee keer een pak slaag er bovenop) had camera's laten plaatsen.
Verleden week bij het ontwaken zag ze dat de gevels en deuren van de autochtoonse bewoners waren volgespoten met allerlei woorden en tekens die voor een autochtoon totaal onbegrijpelijk waren.
Dus ze bekijkt de beelden van haar camera en ziet ''jongeren'' die die nacht aan het ''werk'' waren.
'' Maar madammeke toch, als wij ons daar moeten mee bezig houden, voor zo'n banaliteit komen wij geen PV opstellen hoor. Was dat eraf en vergeet de zaak'' was het antwoord.
Oud 5 juni 2007, 13:06   #334
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ach met... hem gaat alles goed ?

lees dan nog eens hier boven 325 en 326

325 : Een apotheekster uit Borgerhout die het laatste jaar al vier keer beroofd werd ( twee keer een pak slaag er bovenop) had camera's laten plaatsen.
En dat bordje gat dat nu eens allemaal veranderen zie, voorgoed...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 13:27   #335
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
onnozelaar....

ga er misschien eens kijken ip je debiele paranoia verhaaltjes hier op de menigte los te laten
Ach ja, t'is daarom zeker dat winkeliers er uit wegtrekken
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 13:29   #336
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
En dat bordje gat dat nu eens allemaal veranderen zie, voorgoed...
En wie/wat beweert er nu concreet dat dat bordje dat gaat veranderen? De bedoeling van dat bordje was om de aandacht op de huidige problematiek te vestigen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 00:39   #337
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Iemand de Turnhoutsebaan vanavond gezien in Terzake?
Zes allochtone verrijkersclubs binnengestapt, bij alle zes hetzelfde resultaat. Name it, you get it, binnen de twee minuten.

De reactie van de enige die WOU reageren volgens Terzake, Hugo Van Campenhout (burgemeester kon niet, geen enkel ander politicus wou niet)kwam ongeveer hierop neer:

"In principe mag/kan dit niet" en "de wet is duidelijk..."

Van Campenhout moest zelfs even geholpen worden door de journalist van Terzake (hij deed nogal knullig, wist niet goed waarin of waaruit) die potdorie zelf eerst moest zeggen dat toch niet alle allochtone jeugdhuizen zo waren?!? Waarop Van Campenhout, duidelijk opgelucht dat hij dit steuntje kreeg meteen een boompje begon op te zetten over het feit dat inderdaad zeker niet alle alllochtonen over dezelfde kam mochten geschoren worden, waarbij de journalist hevig instemmend zat te knikken, als om het goed te maken dat hij met zijn vragen Van Campenhout, die werkelijk nergens iets zinnigs kon tegen inbrengen, zo zwaar in verlegenheid had gebracht.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 6 juni 2007, 00:42   #338
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
onnozelaar....

Ik vind dat je iets duidelijker moet zijn in je uitlatingen.
Ofwel zeg je dit om te lachen, en ben je gewoon niet grappig, ofwel zeg je dit omdat je het meent, (ik vrees eerlijk gezegd een beetje het laatste) en dan ben jij gewoon om te lachen .
Je moet in ieder geval wat duidelijker zijn.

Oud 6 juni 2007, 00:43   #339
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ben jij er al geweest?
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 00:51   #340
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Domme mensen, die winkeliers. Waarom richten ze geen vzweetje op?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be