![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je niet in de naam van CAP praat nu hé ![]()
![]() |
![]() |
#322 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik kan getuigen dat Jaani op alle nationale conferenties aanwezig was, op z'n minst op de actie aan de VRT, en vast op nog andere momenten actief is voor de CAP.
![]() |
#323 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil tussen de Ierse kwestie - volgens Marx - en het Engelse proletariaat.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 3 juni 2007 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom uit je boeken en kijk naar wat er vandaag gebeurt. Dat is belangrijker dan je boeken, of het nu "mein kampf" of "das kapital" is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Staatssecretaris
|
![]() Als de CAP zo onvlaams blijft, beveelt Di Rupo de Vlaamse pers aan veel aandacht te hebben voor een nog Belgicistere partij als de BUB.
tjonge jonge jonges, wat ik vandaag hier allemaal in dit topic heb gelezen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
|
![]() en in het andere geval staat de crucifix, het wijwater en de look klaar?
![]() |
#330 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat jij al lang geen link meer met de realiteit hebt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet je het al gaan zoeken in de neo-nazi scene om te ontkennen dat de fransdollen de facilitieitengemeenten hebben verfranst en daar nu de vlaamstaligen aan het buitenpesten zijn? Echt... je verbaast me. Je wil echt achter die franstaligen staan eh? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dit wil dus zeggen dat wat ik hier schrijf mijn eigen mening is. nu dit weer eens terzijde gelaten. 2 taligheid is altijd een voordeel ten opzichte van een taligheid, dat is gewoon een feit of jij het nu belachelijk vind of niet mensen die 2 talig zijn hebben meer mogelijkheden in hun beroepskeuzes. en als jij een probleem hebt met 2 taligheid en of de walen in dit land daar kan ik niet veel aan doen hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Marx is gestorven in 1883. In Godsnaam, het is 2007 nu! Jullie verwijten rechts-nationalisten dat wij vasthouden aan voorbijgestreefde begrippen, dat wij (ultra-)reactionair zijn en hopeloos ouderwets zijn, maar jullie grijpen terug naar analyses over volkeren die in de 19de eeuw zijn opgesteld! Met Vaticanum II was het Vaticaan progressiever en moderner dan dogmatische marxisten zoals jij...
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leert inderdaad veel van een topic als deze. Ik had sympathie voor de CAP en wou hen boven de kiesdrempel maar dat hoeft niet meer voor me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
|
![]() Citaat:
Overigens: je kan je beter afvragen waarom ik een deel van jouw post in het rood heb gezet en onderstreept.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 juni 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() Vlaams-nationalisten hebben geen problemen met de Walen in België, maar o.a. met de aanwezig van Vlaanderen in België...
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Brussel is natuurlijk een stad waar de meeste rijken Frans spreken (en de armen Arabisch), terwijl de Rand Nederlandstalig is. De normale botsing tussen rijke stedelingen die de plaatselijke bevolking verjagen, wordt hierdoor gelinkt met een taalprobleem: ten eerst voelen de nieuwe bewonders zich al beter dan de plaatselijke bevolking door hun sociaal-economische situatie. En bovendien voelen ze zich nog eens beter omdat ze denken dat Frans nog een wereldtaal is. De plaatselijke kleinburgerij gaat het gedrag van die stedelingen kopiëren, en de verfransing wordt compleet.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 3 juni 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het zou leuk zijn als ik dan lid was van de partij CAP en liefst ook nog op hun lijst stond maar vermits dit niet het geval is vertegenwoordig ik CAP niet. ik ben enkel een voorstander van hun principes geen vertegenwoordiger dus ik moet hier niemand overtuigen voor stemmen te ronselen. CAP zal ook zonder mijn hulp wel een mooie toekomst tegenmoet gaan misschien |
|
![]() |
![]() |