![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik eet geen paasei omdat men verplicht,ik eet dat omdat ik dat graag mag.Ik eet dat niet omdat het moet van mijn godsdienst,ik eet dat niet wegens mijn geloof;ik heb geen geloof. En ik koop geen paaseieren om te tonen van kijk;ik ben een vlaming of christen of heiden of hoe ze het ook allemaal willen noemen,what the fuck.....????Intresseert mij geen moer en precies alsof ne mens daaraan denkt,lol. Moest mijn buurman ne moslim zijn maar een echte geintigreerde moslim en ik zie dienen dan ook z'n kinderen paaseiers rapen;wat kan ik daarop tegen hebben?Wil deze dat niet doen;is zijn zaak. Maar onze paaseikes willen afnemen,hell no,afblijven zeg ik u,veel te lekker. Bij ons bestaat geen rammeldam,bij ons bestaat het niet dat je een bepaald soort vlees niet mag eten wegens geloof zoals bij moslims varkensvlees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is uw interpretatie. Ik ben atheist, mijn ouders en voorouders waren het ook, en toch kreeg ik elk jaar paaseieren en stond er een kerstboom. Nooit in al die decennia stonden die dingen symbool voor een religies feest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Vreemdeling
|
![]() Discussie is al eerder beslecht, namelijk in Frankrijk in 2004:
Citaat:
Laatst gewijzigd door MrMariusz : 23 augustus 2007 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die moslima's mogen hoofddoeken dragen waar en wanneer ze maar willen, of ze nu met een keukenhanddoek rondlopen, een badhanddoek of voor mijn part een kussensloop: niemand houdt hen tegen. Het ENIGE dat ze niet mogen is die kussensloop op hun kop zetten TIJDENS hun job en ALS ze contact komen met het publiek. Die paaseieren die ze verplicht door hun strot moeten halen worden niet uitgedeeld aan het loket of aan het publiek: net zoals hun collega's die niet aan het loket zitten met hun kussensloop mogen komen werken, kunnen die paaseitjes dus aan de ongelovige honden worden uitgedeeld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk wel. Kerstmis verwijst in onze hedendaagse samenleving nog steeds naar de geboorte van dat addergebroed dat het christendom op zijn geweten heeft en pasen verwijst naar zijn verrijzenis. Heeft wel degelijk met religie te maken dus. Trouwens niet alleen gelovige moslims dragen een hoofddoek. Mijn oma droeg er ook eentje, en die heeft in haar hele leven nooit een moslim van kortbij gezien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En paaseitjes hebben geen fluit voor de mensen hier met religie te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Ja, u maakt dat zeer goed duidelijk.
Citaat:
Tja, rechtsen die moslima's het bloed van onder de nagels halen door hen te confronteren met paaseieren en kerstbomen. Dit moet zowaar één van de ergste mensenrechtenschendingen ter wereld zijn Djimi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zou je er van vinden mocht men bij het eerstvolgende suikerfeest moslims (zonder hoofddoen enzo) snoepjes staan uit te delen in uw gemeentehuis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of westerlingen confronteren met iemand met een hoofddoek achter de balie van een gemeentehuis. Erg dat dat is man, ni normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel. Ze verwijzen naar de zogenaamde "verrijzenis" van die bastaard die het christendom op zijn geweten heeft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kerstboom is nooit een religieus symbool geweest, en paaseieren zeker niet. Tegenwoordig zijn de verongelijkte liefhebbers van de allahcultuur heel creatief om hun dhimmitude te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Banneling
|
![]() Volgens de Linkse meute weet ik dat jezuske bij zijn kribbeke een kerstboom had staan ingevoerd uit Duitsland aangezien ze zulke boomkes daar niet hebben.
En dat Jezus als volwassen tijdens pasen paaseitjes at. Ipv water en brood, Likeur en chocolade |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Mijn overgrootmoeders hebben die vodden nooit op hun hoofd gehad. Wel droeg één ervan soms een plastic regenkapje, maar dat was niet uit gehoorzaamheid aan een of andere kinderneukende profeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat jij, en met jou een hoop Belgen, die dingen in een niet religieuze context heeft er geen klop mee te maken, als je de hoofddoeken logica gebruikt, er zijn immers ook mensen die hoofddoeken uit niet-religieuze overwegingen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw meetje zal helemaal geen hoofddoek gedragen hebben.Tenzij zoals ik net heb gezegd ze er zonder ze het beseft er eentje heeft gekocht en/of gekregen zou hebben??? |
|
![]() |
![]() |