![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Tekent u de petitie "Red de Solidariteit"? | |||
Ja, zonder meer |
![]() ![]() ![]() |
14 | 10,45% |
Ja, maar vooral omwille van het communautaire aspect |
![]() ![]() ![]() |
7 | 5,22% |
Ja, maar vooral omwille van het economische aspect |
![]() ![]() ![]() |
8 | 5,97% |
Nee, zonder meer |
![]() ![]() ![]() |
76 | 56,72% |
Nee, maar vooral niet omwille van het communautaire aspect |
![]() ![]() ![]() |
12 | 8,96% |
Nee, maar vooral niet omwille van het economische aspect |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,99% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,75% |
Geen mening / Niet toepasselijk (andere nationaliteit) |
![]() ![]() ![]() |
12 | 8,96% |
Aantal stemmers: 134. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens, wie oh wie staat voor U dan garant voor de Vlaamse eisen naar een "onafhankelijk Vlaanderen" ?
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is zever. Aan u dus om aan te tonen dat afbraakbeleid een gemeenschappelijke Vlaamse eis is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was overigens eerst met mijn vraag. Graag het Gezamenlijk Eisenpakket van de Vlaamse Beweging, waar in staat dat alle flaminganten achter een afbraakbeleid staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U ontwijkende antwoorden zeggen genoeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Serieus nu, graag argumenten aub. Als je dat woord begrijpt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mag ik vragen hoe oud je eigenlijk bent ? Het zou in elk geval al veel verklaren...
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat nu, kan je het niet meer halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() so do i
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor, ik was eerst met mijn vraag en je hebt nog altijd geen antwoord gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag me trouwens af waarom je met cd&v en vb komt aandraven, ik heb nog nooit op die partijen gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk heel makkelijk om op elke stelling in te gaan en ze te proberen ontkrachten, dat kan het kleinste kind.
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... Laatst gewijzigd door hurycane : 17 november 2007 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als ik verschillende standpunten van hen naast de standpunten van werkgeversorganisaties leg ik enkel en alléén kan concluderen dat zij veel en veel dichter staan bij het patronaat dan bij de werkende mensen. En dat bijgevolg de werkende mensen zullen moeten opdraaien voor heel die gedachtengang en leugens zoals een sociale zekerheid die niet betaalbaar zou blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Parlementslid
|
![]() U bent ook zo een type dat enkel vijanden ontwaart. Daar bestaan therapieën voor, bovendien vaak nog terug betaald dank zij ons sociaal systeem.
Verder maak ik daar niet veel woorden aan vuil, ik heb wel wat beters te doen dan te redetwisten met extremisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En U hoeft niet veel woorden vuil te maken aan mij want U maakt nergens veel woorden aan vuil. U staat dan, momenteel voor mij, ook nergens voor omdat U geen standpunt inneemt. En als U dat wel doet dan mag U dat hier gerust van mij neerschrijven. Ik ben altijd benieuwd naar hoe mensen denken. Mijn standpunten zijn duidelijk : Ben geen belgicist, heb daar ook geen nood aan. Ben tegen elke splitsing van de sociale zekerheid, sociaal overleg en het arbeidsrecht. Ben tegen seperatisme en rechts individualistisch denkend. En ben vooral tegen de leugens die verspreid worden alszijnde dat onze sociale zekerheid niet betaalbaar meer zou zijn, daar waar we alle dagen patronale lastenverlagingen toestaan op die sociale inkomsten. En dus is het niet meer dan normaal dat ik tegen het uitspelen ben van Walen en Vlamingen omdat het veelal politieke beslissingen zijn die zorgen voor al de wantoestanden en uiteindelijk verliest steeds dezelfde partij : Wij, de werknemers !
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... Laatst gewijzigd door hurycane : 17 november 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |