![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#322 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer heb ik het geweten? Als ze 21 jaar werd. De allochtonen in haar "school" hadden allen reeds die uitkering! De telefoonvergoeding van gehandicapten heb ik ook maar geweten wanneer ze 12 jaar was. EN het tegemoetkomend kindergeld als ze 6 jaar was. Overal wanneer we achter inlichtingen gingen, wisten ze van niets. Bij de sociale dienst van de mutualiteit Securex moesten ze zelf nog navraag doen over die telefoonrekening. De allochtonen worden beter voorgelicht dan de autochtonen. De allochtonen weten waar de klepel van de sociale voordelen hangt. Ze voeren zelfs gratis processen tegen de staat, waarvan de advocaat eveneens betaald wordt door diezelfde staat. En hetgeen U rasisme noemt, noem ik de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
#323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan Van den Berghe: waarom heeft het VLAAMS-BLOK zijn partij-standpunten verloochend?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#324 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Fernand,
Niemand zal ontkennen dat het spijtig is dat het bij u zo is verlopen. Maar hoe spijtig ook voor jou, wees blij dat mensen, die in dezelfde situatie verkeerden als jij, wel werden geholpen. Of dit nu allochtonen of autochtonen zijn, mag niets uitmaken. En wat die processen betreft, iedereen heeft recht op een gratis advocaat wanneer ze die niet kunnen bekostigen. En benijd zeker niet het lot van illegalen of asielzoekers, ze zijn niet te benijden! Hetgeen er is misgegaan bij jou, is zeker niet de schuld van deze mensen! |
![]() |
![]() |
#325 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is hier alleen vastgesteld dat die (allochtonen) beter van de sociale voordelen op de hoogte worden gesteld dan autochtonen. De allochtonen hebben een véél betere begeleiding. Reeds vanals ze vertrekken vanuit hun thuislanden weten ze bij wie ze moeten aankloppen. Deze mensen zullen hun land een grote weldaad schenlµken met daar te blijven, en hun land op te kricken naar dezelfde welstand welke we hier hebben. Onze vaders, en wijzelf (ouderen), hebben ook moeten vechten om aan deze welstand te kunnen geraken. Wij hebben ook moeten staken, en strijden om een sociaal systeem op poten te brengen, welke nu wordt leeggezogen door de economische vluchtelingen! |
|
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#327 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
#328 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#330 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
#331 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die 2/3 meerderheid was er dank zij de onthouding van het Blok en CDH. Zonder die onthouding was er geen 2/3 meerderheid geweest! Voor mij is de partij die de meeste stemmen levert bij de onthouding het meest verantwoordelijk! Nog al makkelijk en laf de schuld op CDH te schuiven. En ik herhaal mijn vraag Jan, keur jij het zomaar goed dat jouw partij, het blok, zijn partij-standpunten verloochent? Wanneer het blok in zijn partij-standpunten beweert tegen de anti-Vlaamse kieswethervorming te zijn met zijn ondemocratische kiesdrempel, dan begrijp ik niet waarom het blok NIET heeft TEGEN gestemd. |
|
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#333 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#335 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
#336 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als u de naam "Blok" niet kent, dan kunnen we eens proberen met de naam "De Bozen". "De Bozen" is de naam die gebruikt wordt door het Blokgezinde Pallieterke. En Jan leest zeker dit Blok gazetje. |
|
![]() |
![]() |
#337 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jan van den Berghe
Nog steeds hebt u geen antwoord gegeven, waarom het Blok het Belgisch paars regime gesteund heeft bij de stemming van de kiesdrempel. Of bent u nog steeds aan het rekenen, naar die 2/3 meerderheid. Ik vermoed aan uw naam, dat u uit de streek van Aalst bent. Uit eigen ervaring weet ik dat er in Aalst goede scholen zijn met een zeer degelijk wiskunde onderwijs. En toch blijkt, dat u problemen blijft hebben om een 2/3 berekening te maken omtrent de stemming van de kiesdrempel. Of toch niet naar de goede Aalsterse school geweest ![]() |
![]() |