![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat je hier zegt is dat het niet met volledige toestemming was van het meisje... dat op zich is dus al voldoende als misdrijf indien dit aantoonbaar is en als je dat combineert met de leeftijd van 23 wordt het extra zwaar bestraft geen idee King... je zal toch op de één of andere manier uit dat meisje moeten sleuren dat het tegen haar wil was |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
punt is dat veel slachtoffers van misbruik het misbruik niet zelf als misbruik erkennen of zien dat gaat zelfs nog verder want ik maakte mee dat ik die het misbruik wilde stoppen zelf uiteindelijk als agressor werd gezien mensen die door misbruik getraumatiseerd zijn staan ahw geestelijk ondersteboven - normaal seksueel gedrag zien ze als misbruik en misbruik zien ze als normaal seksueel gedrag
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu is natuurlijk vrij ondenkbaar dat een dertienjarige beslissingvatbaar zal geacht worden als je bedenkt dat die grens pas op 16 gesteld wordt maar theoretisch kan dat dus net een beetje zoals je kunt trouwen ( ik denk nu nog ) vanaf een beduidend lagere leeftijd dan 18 mits goedkeuring van de ouders en/of vrederechter ... en daarmee plots de status krijgt als waart ge een volwassene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
|
![]() Citaat:
jongens mogen uitzonderlijk vanaf zestien trouwen dacht ik maar meisjes zelfs vanaf vijftien
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misbruik is misbruik die leeftijd verandert daar weinig aan dat is wel erg determinerend voor de strafmaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
|
![]() ok dan is er misbruik maar gezien ze deze zelf niet wenst te bevestigen omdat ze vanuit haar traumas het misbruik koestert kan er niks tegen worden gedaan. en ok de leeftijd staat daar gans los van - dat heb ik intussen begrepen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat hetzelfde als zeggen dat verkrachting boven 16 of 18 niet bestaat want het zal wel vrijwillige verkrachting geweest zijn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
Haar moeder is zelfs zo onbeholpen inzake dat ze zelf pas op haar veertigste dankzij begeleiding de weg naar het spiraal en dus anticonceptie gevonden heeft ![]() vlak daarvoor heb ik haar nog twee keer naar een abortuskliniek moeten begeleiden - en als ik op die spiraal niet had aangedrongen de tweede keer dan had ze die nu nog altijd niet gehad wees gerust op seksueel misbruik en ook zich laten misbruiken staat echt geen leeftijd hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Beetje een gluurder misschien? ![]() Misschien gebruikt dat meisje wel een ander voorbehoedsmiddel, kan zijn hé. En die Moeder had misschien ook wel de pech om met een vriend samen te zijn die condooms weigerde terwijl hij seks eiste. Ik bedoel maar, dat zijn allemaal zaken waar jij toch het fijne niet van kan weten denk ik. Of wel soms? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
![]() als bovendien het clb ook nog eens meld dat het meisje daar heeft laten weten dat ze soms geen nee kan zeggen tegen die vriend dan zegt dat ook iets tot slot heeft haar moeder mij dat allemaal zelf verteld - maar nu ontkent ze het wel in alle talen om haar eigen fouten in te dekken en tenslotte kende ik dat meisje ook he en uit haar gedrag kon je afleiden dat ze hulp nodig had en niet aan een vriend toe was voorlopig
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
haar moeder is ook heel bang dat ze gaat lopen onder druk van die chantage voed ze haar dochter in het geheel niet op en geeft ze op alle vlak eraan toe en is ze er eerder een soort vriendin van dan een moeder haar eigen vriend die zorgde voor haar kleinste heeft ze zelfs buiten gezet omdat die tegen het misbruik en de waanzin van haar dochter inging
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]() van haar vriend verwachtte ze ook nog dat ze die misbruiker ging onderhouden trouwens - dit terwijl die vriend maar een dop had en die misbruiker een loon.
de dochter vond het maar normaal dat haar misbruiker onderhouden werd door haar stiefpa en de moeder zette haar in deze waanzin in het geheel niet op haar plaats
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() onlangs heb ik die moeder op het internet trouwens nog horen klagen over het feit dat zij nu van haar dop die parasiet die haar dochter misbruikt nog steeds "moet" onderhouden
maar hier zijn we er he de moeder beseft niet eens dat ze zich niet financieel door die gast moet laten misbruiken en laat zich dus desondanks financieel misbruiken - dit tenkoste zelfs van haar andere kinderen want teveel heeft zij niet dus als die moeder niet beseft dat ze misbruikt wordt ? wat zou zij haar dochter dat ooit kunnen leren ? zelfs niet met de hulp van duizend psychiaters zal haar dat ooit lukken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
|
![]() en ja het gaat nog verder hoor want diezelfde prostituee die haar dochter laat misbruiken door die parasiet laat zichzelf ook misbruiken door haar ex man. ttz misbruiken omdat ze zowieso al recht heeft op allimentatie van hem maar toch denkt ze hem er seks voor in ruil te moeten geven. dus het gaat over één grote keten van misbruik die als een cultuur van generatie op generatie wordt doorgegeven in sommige zeer marginale milieus en contreien. en dat los je idd niet zomaar met een paar wetten op.
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
|
![]() er is trouwens nog een detail dat duidelijk op misbruik wijst hetzij eerder van psychologische aard
die jongen heeft toen hij 14 was ofzo hormonen geslikt - hormonen om spieren te kweken maar waardoor ook zijn geslachtdeel klein is gebleven. nu is mij ter oren gekomen dat hij daarom zijn geslacht absoluut niet wil laten zien aan zijn vriendin en dat ze daarom dat condoom dus niet mag controleren en ook dat het er altijd afglijdt tijdens de daad omdat het te groot is gewoon nu is die jongen verder zo simpel dat hij haar van dit technisch probleem ook nog eens de schuld geeft. dwz zij zou volgens hem te wijd zijn omdat ze al zoveel jongens gehad zou hebben tja net datgene wat een kind met zo n verleden nu eens absoluut niet nodig heeft he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
de misbruikers waar ze niet aan durft vragen een condoom aan te doen en de vader van haar kinderen die haar allimentatie moet maar nooit iets gegeven heeft en haar met twee kinderen heeft laten zitten - dat zijn in haar ogen de goeien en de enige man in haar leven die haar nu eens niet misbruikt heeft en nooit seks geeist heeft die ziet ze als een misbruiker knettergek dus maar jammer genoeg niks aan te doen daar ze het misbruik vanuit hun geconditioneerdheid niet kunnen herkennen als misbruik
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neen dat los je niet op met een paar wetteksten maar ik zie de relevantie er nu niet meteen van in ... wat betreft die arbitraire grenzen ed en toch verwacht je ergens dat het ingedekt wordt 'k zal anders stellen ... wat stel je voor inzake wetgeving moest gij het nu voor 't zeggen hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |