![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#34261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russen schieten met tampons. Deze raken enkel burgerdoelen, weeral voornamelijk babies op die manier blijft hun huid gaaf zodat de orks ze met huid en haar kunnen opeten zoals orks nu eenmaal doen. En ze leefden nog lang en gelukkig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On this day in 1978, President Jimmy Carter announced that the United States will formally recognize the communist People’s Republic of China and sever its diplomatic relations with Taiwan. Carter set Jan. 1, 1979 as the effective date of the change." https://www.politico.com/story/2018/...5-1978-1060168 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel U schermt steeds met legale argumenten, bvb. waarom Catalonië niet onafhankelijk mag worden, en waarom de Russen Oekraïne niet mogen binnenvallen. Legaal gezien beschouwt het Westen Taiwan als een afvallige provincie van communistisch China.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikanen sturen aan op onderhandelingen. Nu moet je weten dat het regime in Kiev zonder Amerikaanse wapens en steun niets voorstelt. Ja het Russische leger bestaat enkel uit kindjes en bejaarden, en ze schieten met tampons. Daarom waarschijnlijk dat volgens de Amerikanen gisteren reeds meer dan 100000 Oekraïense soldaten gesneuveld of zwaargewond zijn. De Russen beschieten de vijand onophoudelijk (maar er vallen geen soldaten, Russische tampons raken enkel babies natuurlijk) zodat deze troepen zich zonder veel gevaar kunnen ingraven aan de andere kant van de breedste rivier van Europa. En daar zijn ze van plan om te blijven. Zoals ik eerder al zei Mariupol blijft Russisch de volgende eeuwen en generaties. Zoals het er nu naar uitziet wordt Odessa niet Russisch, dat is een grote tegenslag, maar ja je kunt niet alles hebben in het leven. Wat Zelensky en co. willen, de totale Russische nederlaag, gaat hem niet worden dat hebben de Amerikanen zelf (de grote baas, ook van ons Europeanen) al met zoveel woorden gezegd. https://cloudfront-us-east-1.images....LT3EKHV3SU.jpg Laatst gewijzigd door tomm : 11 november 2022 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34266 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biden zelf (zie boven) gaf reeds aan dat "sommige" bondgenoten (om Duitsland niet te noemen) genoeg hebben van de oorlog en de negatieve gevolgen op hun economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34268 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ... kan meer vragen stellen dan tien wijzen kunnen beantwoorden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#34269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikanen beschouwen hun "bondgenoten" eerder als vazallen en als "disposable". Dat is de rode draad in hun buitenlands beleid overal ter wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34271 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sindsdien zal het er niet beter op geworden zijn, al heb ik geen recente cijfers. Die oude cijfers zijn volgens mij ook een zware onderschatting, want dat de grote West-Europese media door de CIA zijn omgekocht, blijft daarin buiten beschouwing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34272 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De geestelijke vader van deze houding was Leo Strauß, maar zijn leerlingen en vrienden Wolfowitz, vader en zoon Kagan, Victoria Nudelmann (Nuland) en Zbigniew Brzezinski en natuurlijk Kissinger, zijn beter bekend. Strauß leerde dat de VS uitsluitend opportunistisch moesten omgaan met hun bondgenoten, en deze moesten laten vallen zodra het anders beter uitkwam. De VS moesten het wapen worden waarmee de joden zich er wereldwijd van konden verzekeren dat ze bij de volgende shoah aan de kant van de beulen, en niet aan de kant van de slachtoffers zouden staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#34273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over (niet) sparen kunnen we discuteren tot morgenavond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Russen zijn absoluut aan de winnende hand, als het er op aankomt om school- en ziekenhuisgebouwen met de grond gelijk te maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze vechten tegen de ukraine met selectieve minimale ondersteuning uit de wapenvoorraden van de NAVO, dat is het statement dat klopt het enige scenario waar het moet op uitdraaien die je als compromis kunt bekijken is het stabiliseren van de regio met UNO blauwhelmen en beide partijen elk aan hun kant, stoppen met vechten UNO troepen zijn geen westerse troepen, dat kunnen chineze, koreanen, afrikanen, zuidamerikanen en westerse mannen zijn met elk hun materiaal die daar patroeilleren en het tweede punt die moet geregeld worden is een schadevergoeding voor alle gebouwen /bruggen / etc vernield door rusland... dat wordt ofwel volledige teruggave van alle gronden + extra grond ofwel afbetalen met gas/petrol of iets dergelijks
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 november 2022 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitspraak? Who cares:
Je attitude, integendeel, klopte perfect tomm.
![]() |
#34277 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In russische media verschijnen 'Veteranennota's' die de tragedie van de bevrijding van Kherson niet kunnen verwerken :
Ik kon het me zelfs niet voorstellen, het past niet in mijn hoofd (hetzelfde als hoe de schaal van het universum niet in mijn hoofd past), waar je Kherson voor had kunnen ruilen? Zulk kolossaal verlies aan imago zou ergens door moeten worden gerechtvaardigd. Als een rechtvaardiging hiervoor de komende dagen of in ieder geval weken niet naar voren komt in de vorm van successen van ons leger aan het front, dan zal dit resulteren in een totale demoralisatie van de samenleving en wantrouwen jegens de autoriteiten. Mensen zijn er niet klaar voor om altijd vernedering te ondergaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(voor ene keer vraag ik het zelf, niet de Roeski Ongedierte Fan-basis)
![]() |
![]() |
#34279 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Philemon : 11 november 2022 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34280 | |