![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moderna-vaccinaties in Okinawa in Japan stopgezet nadat 'zwarte stoffen' in injectieflacon waren gevonden, dagen nadat een andere partij jab was opgeschort
door RT 29 augustus 2021, 5:44 uur De prefectuur Okinawa heeft de vaccinaties van Moderna stopgezet nadat onbekende materialen werden gevonden in een flesje met het medicijn. De verhuizing komt nadat Japan 1,6 miljoen Moderna-doses uit een andere batch heeft gehaald vanwege zorgen over besmetting. Volgens de Japanse publieke omroep NHK werden zwarte stoffen ontdekt in spuiten en een injectieflacon, terwijl niet-geïdentificeerde roze stoffen werden gespot in een andere spuit met een dosis Moderna-vaccin. Is het niet magnetisch dan wel iets zwart of roze.
![]() |
#3463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://jme.bmj.com/content/40/11/725.short
the deliberate breeding of human beings in vitro by fusing sperm and egg derived from different stem-cell lines to create an embryo and then deriving new gametes from stem cells derived from that embryo. Repeated iterations of this process would allow scientists to proceed through multiple human generations in the laboratory. In vitro eugenics might be used to study the heredity of genetic disorders and to produce cell lines of a desired character for medical applications. More controversially, it might also function as a powerful technology of ‘human enhancement’ by allowing researchers to use all the techniques of selective breeding to produce individuals with a desired genotype.
![]() |
#3464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen haakjes.
Euro chef Van der Leyen (von bestaat feitelijk niet echt), haar man is sedert 2020 chef van orgonesis in de US. Cel en gentherapie. Ik geef het maar eens mee.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2021 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter discussie hier en daar landen.
Het groene pasje. Vorige week heeft minister van Binnenlandse Zaken Ayelet Shaked (Jamina) de regering opgeroepen groene paspoorten in te trekken voor Israëli’s die de herhalingsvaccinatie nog niet hebben gekregen. “Ik ben van mening dat op het moment dat de derde dosis voor iedereen beschikbaar is, de groene pas moet worden afgenomen van iedereen die zich slechts twee keer heeft laten vaccineren.” Tja.... Wat zou de derde en de vierde en de vijfde wel doen wat de eerste en de tweede niet deden? Behalve bijwerkingen. Het lijkt wel een goed pensioenplan voor chefs en hun hubby ceo's. Dat wel. Aandelen omhoog en who care or now where's the money go.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2021 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3466 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Meneer Khil? zin het al 90 Millionen doden in Belgie?
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 30 augustus 2021 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#3468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfizer moet na de fda goedkeuring binnen en uiterlijk de 14 dagen een absolute samenstelling publiceren.
Dat is de ultieme wet. Anders geen goedkeuring. Echter.... Who care en ze doen het gewoon niet. En krijgen toch de goedkeuring. Nooit maar nooit eerder voorgevallen.
![]() |
#3469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 augustus 2021 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3470 |
Minister-President
|
![]() Mooi, en?
![]() |
#3471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 augustus 2021 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat je daar hartstikke dood aan gaat.
Bijzonder pijnlijk zelfs.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2021 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opzienbarende Britse gegevens vernietigen hele onderbouwing voor vaccin-push
augustus 31, 2021231 0 https://principia-scientific.com/bom...-vaccine-push/ Minder dan een derde van de Deltavariant sterfgevallen zijn ongevaccineerden. Laat ik het anders zeggen – twee derde van de Deltavariant sterfgevallen in het Verenigd Koninkrijk zijn bij de gevaccineerden, schrijft Principia-scientific.com. Om specifiek te zijn: Van 1 februari tot 2 augustus registreerde het VK 742 Deltavariant sterfgevallen (ja, de gevreesde Delta heeft niet zo veel levens gekost). Van de 742 sterfgevallen waren er 402 volledig gevaccineerd. 79 hadden één prik gekregen. Slechts 253 waren ongevaccineerd. ![]() Nogmaals, 402 sterfgevallen op 47.008 gevallen bij gevaccineerden; 253 sterfgevallen op 151.054 gevallen bij ongevaccineerden. Als je covid krijgt nadat je gevaccineerd bent, heb je volgens deze gegevens veel meer kans om te sterven dan wanneer je niet gevaccineerd bent! Enzoverderenverder. Laten we ook eens niet vergeten dat de varianten bij de gevaccineerden gekweekt zijn. Zij hebben dus ook ongevaccineerden meegenomen in de dood. Enne: ![]() Landen bestellen tot acht vaccinaties per burger. Ps, dit rapport was verstopt trouwens.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2021 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Microscopie-expert doet schokkende ontdekking: prikken bevatten grafeenoxide, parasieten, roestvrij staal
in Mens en Dier 31 augustus 2021 11:40 Microscopie-expert Robert Young heeft de prikken van Pfizer, Moderna, Janssen en AstraZeneca onderzocht. Hij gebruikte daarbij onder andere een gewone microscoop, maar ook verschillende elektronenmicroscopen. Dr. Young deed een schokkende ontdekking. Hij trof in diverse flesjes grafeenoxide aan, maar ook parasieten en verschillende metaalsoorten. De expert ontdekte daarnaast dat de nanodeeltjes in de flesjes bestaan uit koolstof, stikstof, zuurstof, aluminium, koper, ijzer en chloor. Parasiet. ![]() En zo van alles vinden ze.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2021 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3476 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() EDIT Bron is Ninefornews deze Wie zijn de mensen achter het nepnieuws in Nederland? https://revu.nl › artikel › wie-zijn-d... 26.04.2017 — NineForNews, WorldUnity en Niburu noemen zichzelf alternatieve media die mensen wakker willen maken. Je vindt er zogenaamd het échte nieuws, ...
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 31 augustus 2021 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar er zat wel metaal in het moderna vaccin, in het onze ook?
Ik contacteerde die bureau im te vragen wat ze verstaan onder,”streng gecontroleerd”. Algoed dat ik weigerde, die nwo fascisten en hun vodden chippen ons echt lak beesten.
![]() |
#3478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 14 Israëliërs die derde prik haalden, kregen later Covid-19
in Buitenland 31 augustus 2021 Ezel...steen schoppen? En mamboke heeft weer gelijk.
![]() |
#3479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Some 420,000 Israelis have been administered a third booster shot so far, in a drive that began last week." Oftewel 0,003 %. ![]()
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 31 augustus 2021 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet toegeven he? We blijven spuiten. Tot de laatste man desnoods.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2021 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |