![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#35241 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb minder spanning hoor. Heb na 2 jaar weer een vriendin dus heb al heel wat opgebouwde spanning wegge..... ![]() En ik haat tatoe's = is voor marginale woonwagentypes ( Hollanders dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35242 |
Gouverneur
|
![]() Laten we eens even terugkomen op jouw stelling : Nederlanders hebben het beter dan Belgen. Geef eens wat voorbeelden aub?
Bedoel je die arme sukkelaars die dood worden achter gelaten en in mijn Genkse ziekenhuis terug een leefwaardig bestaan gegund wordt? Of al die dolgedraaide Hollanders die naar België vluchten om in onze heerlijk Latijns-Germaanse cultuur de echte zin van het leven leren ontdekken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn zoon, mijn partner stierf jaren geleden aan kanker. Als Nederlander wel te verstaan. Ook al woonde en werkte ook hij heel zijn leven in "ons" Limburg. Het feit dat wij, een Nederlander en een Vlaming, gedurende een kwart eeuw, en tot de dood van de Nederlander, probleemloos konden samenleven bewijst het tegendeel van wat System ?*l te graag wil geloven.
![]() |
![]() |
#35244 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zit het met jezelf? Welke seksshops bezocht jij toen die voor Belgique nog taboe waren? En in welke coffeeshops haalde jij je spul? Wat denk je hier van? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de link naar de Nederlandse pensioenreserves van 909 miljard euro.
http://weblog.sparen.nl/vermogen-pen...pensioensparen
![]() |
#35246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2014 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hommeles in de regering Rutte.
Het is weer hommeles in de regering Rutte II. Stilletjes een onbestuurljk landje aan het worden dat Nederland van onze noorderburen als u het mij vraagt. In Nederland is de regeringscrisis nabij nadat de zorgwet van de liberale minister van Volksgezondheid werd weggestemd in de Eerste Kamer, waar de coalitiepartners maar een nipte meerderheid hebben. Drie parlementsleden van meerderheidspartij PVDA stemden toch tegen. Als ze daarbij blijven, dreigt het kabinet-Rutte te vallen. (VRT) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2014 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat dit nu zal gebeuren, maar ik vrees dat het slechts uitstel van executie is.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 december 2014 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35250 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens van 1980 dus ik heb die kleinburgelijke problemen van jou en de jaren '60? niet meegemaakt. Wiet haal ik in Weert. Wat voor mij een tweede thuis is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35252 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35253 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het democratische systeem op zich is op zich al een garantie voor personeelswijzigingen.
![]() |
#35254 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Brabander kan ik u bevestigen dat dit niet zo is. Daarbij delen van Limburg leunen meer tegen Duitsland aan.
![]() @ het Oosten: VVD-senatoren hebben tegen een belangrijk voorstel van een PvdA-minister gestemd (er was nadrukkelijk geen connectie met het vorige gebeuren...) .
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 25 december 2014 om 02:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35255 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus de inwoners van de Duitse deelstaat Beieren zijn Oostenrijkers volgens jou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35256 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of alle Oostenrijkers zijn Duitsers, die heb ik namelijk ook een keer gehoord. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35257 | |
|
![]() Citaat:
Ze zijn ook niet om een leugentje gestorven, aangezien Limburg nooit deel heeft uitgemaakt van België.
![]() |
![]() |
#35258 |
Europees Commissaris
|
![]() ehh Hollander, u weet toch dat bij de onderhandelingen tot een einde aan het conflict tussen Nederland en de Belgisch opstandelingen, bij de uiteindelijke erkenning van België, Westelijk Luxemburg is geruild tegen Oostelijk Limburg, wel werd Oostelijk Limburg ook een lid van de Duitse bond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35259 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35260 | |