![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#35501 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wanneer ga je verhuizen naar China? Misschien kunnen we hier wel een crowdfundig opstarten? Je zegt het maar, ik leg wel bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijd dat we in Rusland een dreiging zagen, is voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Curaçao, de Britse Maagdeneilanden, Gibraltar en de Falkland Eilanden, betwiste gebieden in Israel-Palestina. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35506 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ondertussen heeft hij ook het bestaan vd staat oekraiene ontkent; uiteraard zul je dit ook ontkennen of zodanig nuanceren dat hij eignelijk iets totaal anders gezegd heeft Citaat:
dit is dus een valse leugenachtige insinuatie en beschuldiging. mag ik je nu flaggen? ontmenselijken is klassieke oorlogsretoriek en jij doet er al maanden vrolijk aan mee. enkel als je er concreet wordt op aangesproken begin je te kronkelen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ukraine’s culture minister has called on western allies to boycott Russian culture, urging a halt to performances of the music of Tchaikovsky and other Russian composers."
https://www.theguardian.com/world/li...-inside-russia "Palestine's culture minister has called on the world to boycott Jewish culture, urging a halt to performances of the music of Jewish composers." Wat vinden jullie van dat eerste, en van dat laatste? Laatst gewijzigd door tomm : 7 december 2022 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen wel met niet-Russen samenleven, maar als ze de meerderheid uitmaken van de bevolking willen ze liever bij Rusland zelf aansluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, ik ga verhuizen. Ik zal mn rekeningnummer in een prive bericht zenden. Met een goede 4000 euro kan ik al een heel eind op weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe daar niet aan mee. Ik heb nooit het hele Oekraiense volk beschuldigd, of opgeroepen om hen te raken, enkel het huidige regime. Anderen beginnen hier over orks, ongedierte, het Oekraiens regime roept op om de Russische cultuur uit te roeien, etc. Ik heb ooit eens gezegd dat ik de Oekraiense taal een boerentaal vind, net als trouwens de Vlaamse dialecten, Waals, Slovaaks, etc. Maar dat is niet noodzakelijk negatief bedoeld, is ook interessant, de Oekraiense taal en cultuur interesseren me trouwens, en veel Russen zijn geinteresseerd in die cultuur. (In de meeste Russische steden vind je nog Oekraiense restaurants, ook nu nog) Dat neemt niet weg dat ik vind dat in streken waar de meerderheid Russisch spreekt Russisch de officiele taal moet zijn, met Oekraiens als tweede taal. Het Oekraiens regime daarentegen wil de Russische taal en cultuur uitroeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35514 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door tomm : 7 december 2022 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke landen in de wereld zijn soeverein? Echt soeverein.
![]() |
#35516 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Poetin in zijn woorden : de dreiging van een nucleaire oorlog neemt toe.
![]() 'Onze nucleaire strijdkrachten zijn in een verder ontwikkelde staat dan enig ander land. Maar we gaan niet met kernwapens rondzwaaien'. Het gebruik van kernwapens is alleen mogelijk als verdediging, rusland zal dit niet als eerste gebruiken. VERTALING : Onze kernwapens zijn volledig verroest en onbruikbaar, en we hebben geen idee waar het geld voor het onderhoud ervan gebleven is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35517 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
minimaliseren en ontkennen, dat is de facto goedkeuren [/quote]Anderen beginnen hier over orks, ongedierte, [/quote] een russenfan en rusland praat over nazi's. ontmenselijken heet dat en daar doe jij aan mee (ook al besef je hert zelf niet) Citaat:
de bestuurstaal in Duitsland is Duits en niet Armeens. dat betekent niet dat Duitsland het armeens verboden en uitgeroeid heeft. Citaat:
herhaal een leugen lang genoeg en mensen zullen ze beginnen geloven 1 of 2 leden op dit forum zullen dit ondertussen geloven het oekraiens, voor 80% hetzelfde als russisch, is de bestuurstaal in heel Oekraine en dat is logisch. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35519 |