![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nynorsk, omdat ik zo vaak ziek was, eigenlijk gewoon constant, heb ik dit lang niet altijd laten attesteren.
Op het moment dat mijn ziekte ontdekt werd (eerste jaar stage), had ik één jaar vertraging, ondanks dat ik inderdaad volledige zittijden verloren ben. De rest heeft de onderwijsinstelling erbij geflaterd. Dat is ze namelijk al aan het doen sinds 2009/2010. Een onderwijsinstelling waar op geen enkel niveau mee te spreken valt. En het ocmw dat verwijst naar die onderwijsinstelling als verantwoordelijke of mijn verhaal niet gelooft. Het domicilie is een probleem daar er mensen wonen waar ik mee gebroken ben en aan wiens inkomstengegevens ik niet kan geraken, doch deze moet ik bewijzen, tesamen met een attest gezinssamenstelling, om bv het omniumstatuut te krijgen en een goedkoop busabonnement, goedkopere ziektekosten etc. Ten andere leidt mijn domicilie ertoe dat ik aangewezen ben op een ocmw dat me niet wenst te steunen omdat volgens hun de samenleving toch niet voor mijn ziekte moet betalen.
![]() |
![]() |
#3562 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ik heb wel al regulier gewerkt en dus belastingen betaald echter, maar voor mijn werk had men gewoon mijn kotadres hoor. ![]() Omdat leefloners iedere maand een leefloon krijgen alsook allerhande voordelen, en ik niet? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3563 |
Banneling
|
![]() Een rijke Chinese vrouw heeft in New York een penthouse van 6,5 miljoen dollar gekocht voor haar dochter, voor het geval ze een universiteit in die stad uitkiest. De dochter is 2 jaar oud.
waar is de tijd dat een chinees 15 jaar moest werken voor een fiets |
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3565 |
Banneling
|
![]() ja paa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3566 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3568 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3569 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is kattenvoer eten als hoofdmaaltijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3570 |
Banneling
|
![]() King of beggars, verkondig jij het ware geloof ?
Dat is een aparte topic waard hoor! Je handtekening: "Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3571 |
Banneling
|
![]() Eens een dag niet kakken omdat het wc-papier zo duur is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3572 |
Banneling
|
![]() 1975 - Mozambique wordt onafhankelijk van Portugal.
een situatie waar zowel de kolonisator als de kolonie bekaaid en arm achterblijven |
![]() |
![]() |
![]() |
#3573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit.
Kattevoer is duurder dan brood. Wie kattevoer eet, is een van de velen die met hun vermeende armoede kokketteren.
![]() |
![]() |
#3574 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is platgetrapt worden door de dikke nekken en de pretentieuze zotten van forum.
Commentaar: geen. Of toch: Un éléfant Ça trompe enormément (en het heeft een enorme boordmaat) Laatst gewijzigd door eno2 : 27 juni 2013 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit aflevering 145222 van uw favoriete serie 'Zelfbeklag voor Dummies' ?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 27 juni 2013 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt arm zijn is:
![]()
![]() |
![]() |
#3577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte arm zijn is:
Op El Hierro in een subtropisch natuurreservaat wonen en alles hebben wat je hartje wenst,
![]() |
![]() |
#3578 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3579 |
Banneling
|
![]() Er was weinig vlees op tafel in mijn jeugd, maar de zeldzame keren dat er wel was, dan was het vlees van dat edele dier het paard. Voor de goedkoop.
Niet verwonderlijk dat ik veganist geworden ben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima.
Nog een kleine inspanning. Eet een veganisch maaltje op basis van de paddestoelen gekend als panteramaniet. Dan word je gepromoveerd van veganist naar euthanasist. ![]()
![]() |