![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Legerdienst terug invoeren? | |||
Ja, verplicht en voor mannen én vrouwen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 24,36% |
Ja, verplicht maar enkel voor vrouwen (lol) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,85% |
Ja, verplicht maar enkel voor mannen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 12,82% |
Ja, maar vrijwillig voor eender wie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,41% |
Nee, ik geloof niet in het nut van de militarisering van de maatschappij |
![]() ![]() ![]() |
26 | 33,33% |
Nee, maar een alternatief mag wel: jongeren verplichten 1 jaar in een ontwikkelingsland te werken, bijvoorbeeld, wat veel leerrijker is |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,56% |
Nee, maar het alternatief - ontwikkelingswerk - op vrijwillige basis en goed georganiseerd is welkom |
![]() ![]() ![]() |
10 | 12,82% |
Ander antwoord |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,85% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn studie lijkt hier weinig relevant maar het is master in de criminologie eventueel samen met schakeljaar rechten als het u zo interesseert, en nee, ik heb nog niet gebist (zelfs nooit herexamens gehad). Ik zeg niet dat het studentenleven heel zwaar is maar het tegenovergestelde is ook zeker niet waar. Bekijk het zo, die jaren die ik studeer heb ik ook geen inkomsten. Iemand die jong gaat werken verdient ook vroeger geld (of maakt da nie uit). Wilt ge dan terug naar den tijd van vroeger waar ge uw studies volledig zelf moest betalen en dus alleen de rijkeluiskindjes konden verder studeren?
![]() |
![]() |
#342 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 15 september 2008 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
de opleiding SF begint pas na die testen (wat niet zomaar sporttesten zijn), en het slaagpercentage is max 5% ofzo...
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door BladeToke : 15 september 2008 om 01:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken daar alles van. Heb daar ook een soort diploma van zelfs. Maar met die richting gaat ge niet veel kunnen doen hoor.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 september 2008 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Welk diploma hebde dan als ik vragen mag?
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 15 september 2008 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tavek : 15 september 2008 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt evengoed de paring van vlinders gaan bestuderen, zeer interessant maar even nutteloos.
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() Alles wat niet te maken heeft met handenwerk is zeker bezigheidstherapie in jouw ogen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schuld niet hé?
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan ook Afrikaans dansen gaan leren op school hoor. Bijzonder nuttig.
Ge hebt er geen gedacht van wat je zo allemaal kunt leren. Zelfs broodjes smeren kunt ge nu al gaan leren. Echt waar.
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Academische bachelors
* bachelor in het drama * bachelor in de muziek. afstudeerrichtingen: o instrumentenbouw o scheppende muziek o muziektheorie/schriftuur o uitvoerende muziek Masters * master in de muziek. afstudeerrichtingen: o instrumentenbouw o scheppende muziek o muziektheorie/schriftuur o uitvoerende muziek o muziekpedagogie * master in het drama Masters na Master * master in de compositie * master in de orkestdirectie * master solist: hedendaagse muziek --------- Allemaa wreed wijs, spijtig dat het allemaal op kosten van ons is. En nuttig dat het is, niet te geloven. En titels...ge kunt er één mee omver blazen. Vind daar allemaal maar eens werk voor. Met duizenden tegelijk zitten ze daarmee bezig.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 september 2008 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar, ik doe handenwerk als bezigheidstherapie. Totaal nutteloos, maar ontspannend.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 15 september 2008 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel blijven prutsen en alles komt in orde.
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genieën kweekt als luizen tegenwoordig.
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard.
Voor waar en echt verklaard door de rechtbank.