![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit lijkt me eens te meer een overduidelijk bewijs hoe het islamitische gedachtengoed betreffende sexualiteit totaal verschilt van het westerse. Misschien kunnen we het beter begrijpen als we het gebruik van het gearrangeerde/gedwongen/geregeld huwelijk nemen. Of je nu neef Ali leuk vindt of niet (met de bedoeling van : ik ben VERLIEFD op hem, ik VAL voor hem, ik VIND HEM AANTREKKELIJK) maakt niks uit. Volgens de familie is het ene "goede match". Dus moet fatima bij het huwelijksfeest doen wat men in het Victoriaanse Engeland bij de highere society ook tot kunst heeft verhoffen, nl. "close your eyes (spread your legs) and think of England". Iets gelijkaardigs zal dus gebeuren bij de islamitische huwelijken, waarbij dan bovendien nog bloed moet vloeien �* volonté om het een beetje écht gezellig te maken. Als je met die mentaliteit wordt opgevoed, dan héb je effektief een keuzen Patsy, of je nu Homo (tja, je moet wel nog presteren dan hé), lesbisch, bisexueel of hetero bent: voor iedereen is het gewoon een duidelijke fysieke handeling, net zoals kauwen (ik wou bijna zeggen, net zoals "iemand een hand geven", maar d�*t is pas een sexuele handeling natuurlijk). Of je nu bruin brood, wit brood, koekebrood, of één van die italiaanse broden kauwt: als je niet bepaald mag vertellen waar je écht zin in hebt, heb je dus de KEUZE! Ook al eet je liefst enkel rijst..... en interesseert dat brood je langs geen kanten. ------------- Wat denk je Patsy? zou het zoiets kunnen zijn? ------------------ over uw nick: ik zag laatst nog de écht onovertroffen Joanna Lumley in een schitterende reportage over Ian Fleming. Subliem is ze toch wel altijd! Een mens zou er begot lesbisch door worden! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2008 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och! ik kan het zelfs met een tekeningetje+een spelletje duidelijker maken:
Sharia spel voor kinderen Citaat:
iemand vermoorden: 1000 strafpunten ![]() Deze kaart brengt je direct naar de hel, en je verliest het spel. Met deze kaart zit je ook niet goed. Daar gaan weer 500 hassanats, (tweemaal verliefd op een bankje zitten is dus even slecht als iemand (een moslim wel te verstaan) vermoorden) Trouwen levert je 250 punten op. Lees ook deze sites. http://the-fool-found-a.blogspot.com/ After a few rounds, your kids will be cute little Asian extremists http://mrjam.typepad.com/diary/2008/...ame-you-d.html http://www.thestandard.com.hk/news_d...837&con_type=1 --------------------------------------- Zo zie je maar: verliefd zijn, passionele liefde, zich aangetrokken voelen: is FOUTIEF in islam! koel, berekend huwen is dat niet! Vandaar dat Uh-Huh en dingeske mekaar "verstaan" met hun "keuzemogelijkheid"! heeft dus niks met liefde te maken, alles met ... ja, met wat? opportuniteit?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2008 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moest de Islam er uiteraard bijsleuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard! blijkbaar snap jij het ook niet hé.
Vanaf het ogenblik dat je wil blijven volhouden dat het een "keuze" is om ofwel met een mannetje dan wel met een vrouwtje in "het huwelijk" te treden, dan verlaag je je tot de islamitische normen en waarden. Voor een moslim is een "tijdelijk huwelijk" ook geen prostitutie, vermits je de bruid een bruidsschat hebt betaald, en haar tijdens het tijdelijke huwelijk (gaande van een paar uurtjes tot een paar daagjes) van eten voorziet. Maar hoeren? nee hoor! die stenigen ze! dat zijn degenen die het GRATIS en VOOR NIKS doen! Ge moet dus weten waarover je praat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2008 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kun je even citeren waar ik beweer dat dergelijke zaken zuiver een keuze zijn ? Dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gewoon een gek. Maar zoals je ziet die kunnen soms gevaarlijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen zijn het verkiezingen geweest in Canada. Mijn nonkel en tante (beiden Canadezen) waren woedend.
![]() |
![]() |
#349 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn niet echt tuk op de Tories en Bush II Harper.
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb dus helemaal niets tegen liefde of passionele liefde maar er zijn nu eenmaal ook grenzen van fatsoen en respect voor uw lichaam (ziel?) en uw medemens. Het correcte woord om mij te beschrijven is eerder "gedisciplineerd" dan "gevoelloos". Vind je wat bijv. Den Duisteren Duikboot dan niet koel, berekend en liefdeloos? ![]() Enfin, ik ga zoiets in elk geval nooit goedkeuren of verdedigen, alle "vrijheidsstrijders" ten spijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij beweert dat een homosexuele persoon "de keuze" heeft: homo zijn of hetero zijn. Ik (en met mij velen) beweren dat hij die keuze niet heeft: men is ofwel homosexueel, ofwel heterosexueel (ik laat de bisexuelen nu even buiten beschouwing). Een homosexuele persoon heeft dus geen 'keuze', tenzij jij 'keuze' noemt om net als in een liefdeloos islamitisch huwelijk de sexuele daad als zuiver fysieke lichaamsoefening uit te voeren. En bovendien: blijkbaar ken je ook niet het verschil tussen "aangetrokken worden tot iemand" en "wederzijds passioneel verliefd zijn", als ik je voorbeeld zo lees. Daarom moeten jullie je natuurlijk inpakken.... was ik alweer even vergeten. Citaat:
en waaruit besluit je dat je aangetrokken voelen tot het andere geslacht gelijkgesteld moet worden tot overschrijden van de grenzen van fatsoen? Als hetero zal ikzelf weldegelijk verplicht "gevoelloos" worden als mensen zoals jij me zouden verplichten (met geweld vb) om "de keuze te maken" en een lesbische verhouding aan te gaan.... je begrijpt het écht niet hé. Citaat:
En zijn vrouw? die moet zwijgen, onderdanig luisteren en binnenblijven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 18:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LEES VOORAL HET HELE ARTIKEL: islamitische hypocrisie Citaat:
M.a.w.: zou jij het leuk vinden gehuwd te zijn met iemand waarvan je zeer goed weet dat hij de herenliefde verkiest boven sex met zijn vrouw? Trouwens vorige eeuwen waren de islamitische landen net "the place to be" voor de homosexuelen, die hier toen niet aan hun trekken mochten komen. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 18:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe bedoel je?
of je wènst het artikel niet te lezen? of je weet uit je spiegel dat wat erin staat toch niet klopt? of je wil de realiteit niet onder ogen zien? suit yourself hoor. Ik ben alvast niet degene die verplicht met een homosexueel persoon mijn leven zal moeten delen en dat "huwelijk" zal moeten noemen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest ga ik zelf natuurlijk (als God het wil) trouwen met iemand die mij ook wil, dus m.a.w. als het gevoel wederzijds is. Anders hoeft het voor mij ook niet, hoor... Maar dat betekent niet dat ik homoseksualiteit, pedofilie, seks met dieren e.d. goedkeur. Ik moet nog altijd met die mensen samenleven in de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog nooit gehoord van mutual consent? In het eerste geval is dit van toepassing, in de overige twee niet. Je vergelijking is volkomen van de pot gerukt en bijgevolg irrelevant.
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |