![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slachting de; v -en 1 het slachten 2 moord op grote schaal Kijk goed naar de eerste betekenis: het slachten. Slachten is wat men met dieren doet, in islamitische landen gebeurt dat bij voorkeur door de keel van het dier over te snijden... En Weisse Rose, kunt u mij vertellen wat Mohammed Bouyeri precies deed bij Theo van Gogh? (Dat moet u kunnen, want ik heb u de link met alle details reeds meermalen gegeven). JUIST JA, heeeel goed Weisse Rose. Mohammed Bouyeri sneed de keel van Theo van Gogh over en derhalve spreken wij dus terecht van een rituele slachting. Geen dank verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dader ontkende trouwens niet dat het een rituele slachting was. Hij zal het wel beter geweten hebben dan wit rooske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() U vraagt, wij draaien:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voordat men mij hier weeral begint te beschuldigen van 'ridiculisering'; deze misdaad, religieuze moord, op Van Gogh valt niet goed te praten. De dader dient dan ook zwaar gestraft te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft levenslang gekregen. Persoonlijk vind ik dat nog veel te mild voor hem, en had ik gaarne, speciaal voor dit soort gevallen, de doodstraf heringevoerd gezien. Bij voorkeur die door verdrinking. In varkensbloed en -uitwerpselen welteverstaan, opdat hij kan fluiten naar zijn 72 hoeri's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Religieuze moord dus... "Hij heeft levenslang gekregen. Persoonlijk vind ik dat nog veel te mild voor hem, en had ik gaarne, speciaal voor dit soort gevallen, de doodstraf heringevoerd gezien. Bij voorkeur die door verdrinking. In varkensbloed en -uitwerpselen welteverstaan, opdat hij kan fluiten naar zijn 72 hoeri's." De doodstraf zou voor zulke gevallen niet slecht zijn, maar ik betwijfel of een snelle dood een 'ergere' straf zou zijn, dan heel uw leven doorbrengen in een gevangenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() Religieuze slachting dus...
De doodstraf is in elk geval alleszins goedkoper voor de maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee - drieduizend jaar geleden gebeurden zulke dingen bij ons ook wel eens . Sindsdien hebben we andere gewoontes aangekweekt...Beschaving, weet je ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bent u mss de heksenverbrandingen vergeten? De verbranding van wetenschappers die de bijbel in vraag trokken? Maargoed, daar gaat het nu niet over. Jullie denken wrs dat ik deze daad minimaliseer en ridiculiseer. Doch, dat is niet zo. Ik veroordeel deze daad ten zeerste. Toch heb ik blijkbaar en ander zich op deze zaak. Voor mij staat een 'slachting' niet gelijk aan een moord, een religieuze moord wel te verstaan. Voor mij is een 'slachting' meer hetgeen tss de Hutu's en de Tutsi's plaatsvond in Centraal-Afrika. De moord op Van Gogh zie ik dus niet als een 'slachting'. Jullie denken daar duidelijk anders over, en dat is jullie goed recht. Ik respecteer jullie mening, maar respecteer dan ook de mijne... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Van Gogh betreft, hou eens op met te mierenneuken over de woordjes " rituele moord " of " rituele slachting ". Hij is op beestachtige wijze afgemaakt, d�*t staat vast. Zo vast als een dolk, die tot aan het heft in je borstkas gestoten is ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.volkskrant.nl/archief_gra...malisch_meisje
Uiteraard was voor de Belgische rechter het slachtoffer de schuldige: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 8 juni 2009 om 22:45. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad verwerpelijk en afschuwelijk - vrijspraak voor deze gruwelijke daad is niet goed te praten - hadden een zware straf moeten krijgen - maar je vergeet wel 1 belangrijk ding - die kerels (gore smeerlappen) hebben niet gehandeld uit religieuze gronden - zijn niet geïnspireerd geweest door een religieus boek - die andere afslachting - rituele moord wél - daarvoor heeft de dader zijn inspiratie gehaald uit een 'religieus' boek - en dát is gevaarlijk!
Zulke 'daden' worden dan geminimaliseerd en vergoelijkt - rechtgepraat wat net zo krom is - een belachelijke vergelijking werd zelfs gemaakt met een of andere idioot die van een andere idioot een lap kreeg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||