Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2009, 22:35   #341
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Mijn excuses, daar moet ik over gelezen hebben.
Welnu, hier hebt u alsnog mijn antwoord.

Slachting: Een bloedbad, slachting of massamoord is de moord op meerdere personen in een incident. Doorgaans zijn de slachtoffers van een bloedbad ...

Bron: http://www.google.be/search?hl=nl&q=...meta=&aq=f&oq=
En dan nu gewoon de definitie uit het woordenboek:

Slachting de; v -en 1 het slachten 2 moord op grote schaal

Kijk goed naar de eerste betekenis: het slachten.

Slachten is wat men met dieren doet, in islamitische landen gebeurt dat bij voorkeur door de keel van het dier over te snijden... En Weisse Rose, kunt u mij vertellen wat Mohammed Bouyeri precies deed bij Theo van Gogh? (Dat moet u kunnen, want ik heb u de link met alle details reeds meermalen gegeven). JUIST JA, heeeel goed Weisse Rose. Mohammed Bouyeri sneed de keel van Theo van Gogh over en derhalve spreken wij dus terecht van een rituele slachting.

Geen dank verder.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 22:39   #342
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht

Slachten is wat men met dieren doet, in islamitische landen gebeurt dat bij voorkeur door de keel van het dier over te snijden... En Weisse Rose, kunt u mij vertellen wat Mohammed Bouyeri precies deed bij Theo van Gogh? (Dat moet u kunnen, want ik heb u de link met alle details reeds meermalen gegeven). JUIST JA, heeeel goed Weisse Rose. Mohammed Bouyeri sneed de keel van Theo van Gogh over en derhalve spreken wij dus terecht van een rituele slachting.

Geen dank verder.

De dader ontkende trouwens niet dat het een rituele slachting was. Hij zal het wel beter geweten hebben dan wit rooske.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 22:39   #343
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geen dank verder.
De rest is overbodig!
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 22:40   #344
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
De dader ontkende trouwens niet dat het een rituele slachting was. Hij zal het wel beter geweten hebben dan wit rooske.
Rituele moord zal je bedoelen?
Oud 6 juni 2009, 22:45   #345
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Rituele moord zal je bedoelen?
Nee hoor, rituele slachting.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 22:46   #346
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Nee hoor, rituele slachting.
Heb je daar een bron van?
Oud 7 juni 2009, 00:19   #347
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je daar een bron van?
U vraagt, wij draaien:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohammed Bouyeri, slachter van Theo van Gogh
"Ik heb me laten leiden door de wet die mij opdraagt om iedereen die Allah en de profeet beledigt zijn kop eraf te hakken."

Rechtszaak Bouyeri
Lees naast dat artikel ook even de brief aan Hirsi Ali die Mohammed Bouyeri zo elegant met een mes aan het ontzielde lichaam van Van Gogh bevestigde...
Oud 7 juni 2009, 07:41   #348
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
U vraagt, wij draaien:

Lees naast dat artikel ook even de brief aan Hirsi Ali die Mohammed Bouyeri zo elegant met een mes aan het ontzielde lichaam van Van Gogh bevestigde...
Ik zie anders toch nergens het woord 'slachting' staan. De kop van Van Gogh werd er trouwens niet afgehakt.

Voordat men mij hier weeral begint te beschuldigen van 'ridiculisering'; deze misdaad, religieuze moord, op Van Gogh valt niet goed te praten. De dader dient dan ook zwaar gestraft te worden.
Oud 7 juni 2009, 09:19   #349
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie anders toch nergens het woord 'slachting' staan. De kop van Van Gogh werd er trouwens niet afgehakt.
Letterlijk zeggen "zijn kop eraf hakken" is natuurlijk niet genoeg voor u. Hij moet en zal 'slachting' of 'slachten' hebben gezegd voor u inziet en toegeeft dat het gewoon een slachting geweest he? "Jamaar, zijn kop was er niet helemaal af." Inderdaad, maar zijn keel was wel op de bekende manier volgens de slachtinstructies uit zijn haatboekske van oor tot oor overgesneden.

Citaat:
Voordat men mij hier weeral begint te beschuldigen van 'ridiculisering'; deze misdaad, religieuze moord, op Van Gogh valt niet goed te praten. De dader dient dan ook zwaar gestraft te worden.
Hij heeft levenslang gekregen. Persoonlijk vind ik dat nog veel te mild voor hem, en had ik gaarne, speciaal voor dit soort gevallen, de doodstraf heringevoerd gezien. Bij voorkeur die door verdrinking. In varkensbloed en -uitwerpselen welteverstaan, opdat hij kan fluiten naar zijn 72 hoeri's.
Oud 7 juni 2009, 11:37   #350
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Letterlijk zeggen "zijn kop eraf hakken" is natuurlijk niet genoeg voor u. Hij moet en zal 'slachting' of 'slachten' hebben gezegd voor u inziet en toegeeft dat het gewoon een slachting geweest he? "Jamaar, zijn kop was er niet helemaal af." Inderdaad, maar zijn keel was wel op de bekende manier volgens de slachtinstructies uit zijn haatboekske van oor tot oor overgesneden.

Hij heeft levenslang gekregen. Persoonlijk vind ik dat nog veel te mild voor hem, en had ik gaarne, speciaal voor dit soort gevallen, de doodstraf heringevoerd gezien. Bij voorkeur die door verdrinking. In varkensbloed en -uitwerpselen welteverstaan, opdat hij kan fluiten naar zijn 72 hoeri's.
"Letterlijk zeggen "zijn kop eraf hakken" is natuurlijk niet genoeg voor u. Hij moet en zal 'slachting' of 'slachten' hebben gezegd voor u inziet en toegeeft dat het gewoon een slachting geweest he? "Jamaar, zijn kop was er niet helemaal af." Inderdaad, maar zijn keel was wel op de bekende manier volgens de slachtinstructies uit zijn haatboekske van oor tot oor overgesneden."

Religieuze moord dus...

"Hij heeft levenslang gekregen. Persoonlijk vind ik dat nog veel te mild voor hem, en had ik gaarne, speciaal voor dit soort gevallen, de doodstraf heringevoerd gezien. Bij voorkeur die door verdrinking. In varkensbloed en -uitwerpselen welteverstaan, opdat hij kan fluiten naar zijn 72 hoeri's."

De doodstraf zou voor zulke gevallen niet slecht zijn, maar ik betwijfel of een snelle dood een 'ergere' straf zou zijn, dan heel uw leven doorbrengen in een gevangenis.
Oud 7 juni 2009, 11:45   #351
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Religieuze moord dus...
Religieuze slachting dus...

Citaat:
De doodstraf zou voor zulke gevallen niet slecht zijn, maar ik betwijfel of een snelle dood een 'ergere' straf zou zijn, dan heel uw leven doorbrengen in een gevangenis.
De doodstraf is in elk geval alleszins goedkoper voor de maatschappij.
Oud 8 juni 2009, 13:04   #352
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, men schoot enkel 8 kogels door zijn lijf, sneed zijn keel over van oor tot oor, en dan werd er nog een boodschap voor Ayaan Hirsi Ali met een mes in zijn borst gestoken...Lijkt inderdaad verdacht veel op een rituele slachting, een menselijk offer aan de wrede god die ze aanbidden. Een bloedoffer !
Twee - drieduizend jaar geleden gebeurden zulke dingen bij ons ook wel eens . Sindsdien hebben we andere gewoontes aangekweekt...Beschaving, weet je ...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2009, 16:42   #353
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Nee, men schoot enkel 8 kogels door zijn lijf, sneed zijn keel over van oor tot oor, en dan werd er nog een boodschap voor Ayaan Hirsi Ali met een mes in zijn borst gestoken...Lijkt inderdaad verdacht veel op een rituele slachting, een menselijk offer aan de wrede god die ze aanbidden. Een bloedoffer !
Twee - drieduizend jaar geleden gebeurden zulke dingen bij ons ook wel eens . Sindsdien hebben we andere gewoontes aangekweekt...Beschaving, weet je ...
Euhm...2000-3000 jaar geleden? Maak daar maar 300-400 jaar van.
Bent u mss de heksenverbrandingen vergeten? De verbranding van wetenschappers die de bijbel in vraag trokken? Maargoed, daar gaat het nu niet over.

Jullie denken wrs dat ik deze daad minimaliseer en ridiculiseer. Doch, dat is niet zo. Ik veroordeel deze daad ten zeerste. Toch heb ik blijkbaar en ander zich op deze zaak. Voor mij staat een 'slachting' niet gelijk aan een moord, een religieuze moord wel te verstaan. Voor mij is een 'slachting' meer hetgeen tss de Hutu's en de Tutsi's plaatsvond in Centraal-Afrika. De moord op Van Gogh zie ik dus niet als een 'slachting'. Jullie denken daar duidelijk anders over, en dat is jullie goed recht. Ik respecteer jullie mening, maar respecteer dan ook de mijne... .
Oud 8 juni 2009, 22:10   #354
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Euhm...2000-3000 jaar geleden? Maak daar maar 300-400 jaar van.
Bent u mss de heksenverbrandingen vergeten? De verbranding van wetenschappers die de bijbel in vraag trokken? Maargoed, daar gaat het nu niet over.

Jullie denken wrs dat ik deze daad minimaliseer en ridiculiseer. Doch, dat is niet zo. Ik veroordeel deze daad ten zeerste. Toch heb ik blijkbaar en ander zich op deze zaak. Voor mij staat een 'slachting' niet gelijk aan een moord, een religieuze moord wel te verstaan. Voor mij is een 'slachting' meer hetgeen tss de Hutu's en de Tutsi's plaatsvond in Centraal-Afrika. De moord op Van Gogh zie ik dus niet als een 'slachting'. Jullie denken daar duidelijk anders over, en dat is jullie goed recht. Ik respecteer jullie mening, maar respecteer dan ook de mijne... .
OK; goed gezien met die heksenverrbrandingen, heb ik even over het hoofd gezien, die vermoorde andersdenkenden door de Inkwisitie. Dat was dus tussen de XII de eeuw, en de XVII de eeuw. Als we berekenen dat de moslims pas in het jaar 1600 en een klets zitten, kunnen we gerust stellen dat zij 400 jaar op ons achterstaan. Op cultureel vlak staan zij vandaag waar wij stonden in de 17 de eeuw. Er scheelt dus iets serieus, want wij kunnen niet rustig wachten dat die mannen eens een Verlichting meemaken . Die moeten eens ontwaken uit hun fanatiek religieuze nachtmerrie, en normaal beginnen doen...Ofwel...verdwijnen.
Wat Van Gogh betreft, hou eens op met te mierenneuken over de woordjes " rituele moord " of " rituele slachting ". Hij is op beestachtige wijze afgemaakt, d�*t staat vast. Zo vast als een dolk, die tot aan het heft in je borstkas gestoten is !
Oud 8 juni 2009, 22:13   #355
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK; goed gezien met die heksenverrbrandingen, heb ik even over het hoofd gezien, die vermoorde andersdenkenden door de Inkwisitie. Dat was dus tussen de XII de eeuw, en de XVII de eeuw. Als we berekenen dat de moslims pas in het jaar 1600 en een klets zitten, kunnen we gerust stellen dat zij 400 jaar op ons achterstaan.
In Irak en Afghanistan doen Amerikaanse & Europese troepen elke dag niets anders. Vergeet ook niet die Belgische para's die in Somalië een veertienjarig meisje hebben verkracht en haar kleine broertje levend hebben geroosterd. Het ging om een "verjaardagsgeschenk" voor een van de para's. Ze zijn er met wat voorwaardelijke straffen vanaf gekomen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2009, 22:24   #356
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In Irak en Afghanistan doen Amerikaanse & Europese troepen elke dag niets anders. Vergeet ook niet die Belgische para's die in Somalië een veertienjarig meisje hebben verkracht en haar kleine broertje levend hebben geroosterd. Het ging om een "verjaardagsgeschenk" voor een van de para's. Ze zijn er met wat voorwaardelijke straffen vanaf gekomen.
Waar kan ik daar meer over lezen ?
Oud 8 juni 2009, 22:44   #357
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar kan ik daar meer over lezen ?
http://www.volkskrant.nl/archief_gra...malisch_meisje

Uiteraard was voor de Belgische rechter het slachtoffer de schuldige:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volkskrant
'Het meisje wist dat ze niet gekomen was om te kaarten, zodat we dat niet moeten opblazen', aldus rechter Moeremans in zijn uitspraak van vorige week.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 8 juni 2009 om 22:45.
Oud 8 juni 2009, 23:03   #358
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad verwerpelijk en afschuwelijk - vrijspraak voor deze gruwelijke daad is niet goed te praten - hadden een zware straf moeten krijgen - maar je vergeet wel 1 belangrijk ding - die kerels (gore smeerlappen) hebben niet gehandeld uit religieuze gronden - zijn niet geïnspireerd geweest door een religieus boek - die andere afslachting - rituele moord wél - daarvoor heeft de dader zijn inspiratie gehaald uit een 'religieus' boek - en dát is gevaarlijk!
Zulke 'daden' worden dan geminimaliseerd en vergoelijkt - rechtgepraat wat net zo krom is - een belachelijke vergelijking werd zelfs gemaakt met een of andere idioot die van een andere idioot een lap kreeg.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2009, 23:07   #359
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Inderdaad verwerpelijk en afschuwelijk - vrijspraak voor deze gruwelijke daad is niet goed te praten - hadden een zware straf moeten krijgen - maar je vergeet wel 1 belangrijk ding - die kerels (gore smeerlappen) hebben niet gehandeld uit religieuze gronden - zijn niet geïnspireerd geweest door een religieus boek - die andere afslachting - rituele moord wél - daarvoor heeft de dader zijn inspiratie gehaald uit een 'religieus' boek - en dát is gevaarlijk!
Zulke 'daden' worden dan geminimaliseerd en vergoelijkt - rechtgepraat wat net zo krom is - een belachelijke vergelijking werd zelfs gemaakt met een of andere idioot die van een andere idioot een lap kreeg.
Religieuze gronden of geen religieuze gronden, dat doet er niet toe. Feit is dat weer "humanitaire" gronden werden aangevoerd voor een bezetting van een ander land met moord & verkrachting tot gevolg. Met de medeplichtigheid van het Belgisch gerecht.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 8 juni 2009, 23:09   #360
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nu we het toch over regio Baanadir hebben: de ICU hebben onderlinge gevechten en andere gewelddadige dingen doen stoppen in hun kleine "ambt"stermijn.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be