![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat heeft hij niet in de hand. De vrouw beslist daar over.
Citaat:
![]() Heb jij zèlf kinderen, Paulus, of alleen een pleegkind?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag u overigens met aandrang geen pogingen tot persoonlijke belediging te lanceren. Enerzijds zijn zij namelijk niet erg geslaagd, anderzijds zouden deze wel eens gebruikt kunnen worden om uw forumcarriëre vroegtijdig te beëindigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen kan jij niet aantonen dat een embryo méér is dan een klompje cellen. Jij hebt als premisse voor deze discussie gesteld dat dat klompje cellen "een mens in wording" is, zonder dat te onderbouwen, maar je eist van degene die het daar niet mee eens is wèl dat hij onderbouwt. Eerlijk? I don't think so... Maar ik begrijp je wel natuurlijk. Het moet voor jou een kind zijn. Anders valt je hele christelijke denkwereld in duigen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Jouw goedkope "aanpassen of terugkeren" was ook niet erg geslaagd, kolonel. Op meerdere niveau's niet geslaagd, zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://users.telenet.be/deguldensned...aalembryo.html Astemblieft. Mag ik nu ook een link van jou die jouw bewering staaft? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Minister
|
![]() Tja allemaal goed en wel Paulusje, maar waar is die God dan???? 'k Zie of hoor hem nergens niet!!! Spijtig toch want kijk eens rondom je!! Hij laat ons gewoon in het ongewissen en achter in een wereld vol met miserie en veel afschuwelijk lijden! Mooie God hé die van jou???
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=293 Laatst gewijzigd door Paulus : 23 augustus 2009 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "de taal van het embryo"... Whaahahahaha...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De attitude dat elk gevolg van een natuurlijke handeling vermeden kan worden door artificiële ingrepen, is nefast voor de samenleving aangezien zij elke basisvorm van menselijk verantwoordelijkheidsgevoel teniet doet. Wanneer men mensen de indruk geeft dat zij elke mogelijke handeling kunnen stellen omdat de gevolgen van die handeling toch 'weggewerkt' kunnen worden, holt dat namelijk diezelfde verantwoordelijkheid, toch een basisvereiste voor het doeltreffend functioneren van een menselijke samenleving, compleet uit. Een snel historisch voorbeeld: Romeinse burgers die niet meer in het leger wilden dienen, vervolgens beroep deden op huurlingen om het Rijk te beschermen, waarna het Rijk ten onder ging - een mooie indicatie waartoe de vernietiging van het verantwoordelijkheidsgevoel kan leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste is dat dat soort kwakzalvers vaak grof geld verdient aan de goedgelovigheid van de Paulussen van deze wereld... Triest eigenlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jullie het beter menen te weten dan een erkende prof. in de embryologie zet dat alleen maar nog maar eens jullie onredelijkheid in de verf.
Mijn redelijkheid blijkt uit het feit dat ik blijf open staan voor een serieuse link die fundeert dat een embryo slechts een hoopje cellen is. Helaas vrees ik dat de onrelijkheid van de pro's andermaal zal blijken. Zoals gewoonlijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 augustus 2009 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zou ik kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |