![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse partijen in Vlaams-Brabant zijn, zonder uitzondering, flaminganter dan in de andere provincies, toevallig??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALs ik in deze draad de berichten zo lees krijg ik de indruk dat zelfs op dit forum het aantal pro-België aan het toenemen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nooit iets op gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
|
![]() In DS staat vandaag een kaart die aantoont welke enorme zuigkracht en enorme motor het is voor heel BE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
|
![]() Citaat:
Vanaf de Renaissance heeft men overal scherpe strepen willen trekken; maar nu merk je weer dat de toekomst is aan gebieden waar 2 of meert alen gesproekn worden: zie Brussel, streek rond Kortrijk,... je merkt het ook aan de taal van de jongeren die NL spreken doorspekt met Engelse en andere woorden: scherpe aflijningen hebben afgedaan: salukes en ca va? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een wereldkaart zie je Belgium ook niet liggen. En toch loop ik met een identiteitskaart rond die mij ondubbelzinnig duidelijk maakt dat het wel degelijk bestaat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup, Brussels sucks, and how!
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
|
![]() Verschoon mij, maar vraag aan een willekeurige deskundige ter zake naar een regio die 'de toekomst heeft' en Kortrijk komt ongetwijfeld voorlopig niet aan bod. Daarmee bedoel ik niets negatiefs, maar u schijnt op basis van vermeende tweetaligheid aldaar uw conclusie daaraan te verbinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Die indruk ventileerde ik ook al verleden week. Toen ik op dit forum begon was het al VB en NVA wat de klok sloeg. Nu nog voor een groot stuk, maar toch beduidend minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is natuurlijk te zien wie jij als VB'er of als NVA'er beschouwt. als je mensen als Pelgrim of Jaani daar ook bij beschouwt, tja....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2009 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is me al vaker opgevallen. Dus zo vreemd is het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helemaal onjuist is dit niet. Wikipedia. Den Haag is bijna onafgebroken vanaf 1584 de zetel van de regering geweest, met uitzondering van 1808 tot 1810 (Amsterdam) en van 1940 tot 1945 (Londen). Ook is Den Haag de woonplaats van stadhouders en vorsten sinds 1584, met uitzondering van de voornoemde periodes en van 1948 tot 1980 waarin koningin Juliana in Baarn (Soestdijk) woonachtig was. Desondanks wordt Amsterdam beschouwd als de hoofdstad van Nederland. Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2009 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() system is weer leugens aan het verspreiden. Maar dat zijn we al gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bovendien totaan de Bataafse Republiek heette de stad, 's Gravenhage. Weet u waarom dat zo is? Laatst gewijzigd door Sidharta : 9 oktober 2009 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |