![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoveel kans als ALLE ANDERE PROJECTEN van Pelgrim?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar je hebt géén persoonlijke vete met mij eh.
|
![]() |
![]() |
#343 |
Gouverneur
|
![]() ieder beestje zijn feestje. wat moet die mens anders met zijnen tijd doen? iig constructiever als hier wat op fora rondhangen.
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb anders wel méér dan genoeg dingen die ik grager met mijn tijd zou doen dan in de politiek te stappen, maar de gedoog-steun van Groen! en de PVDA+ voor het pseudo-democratische Koninkrijk van de Waanzin en de Leugen en zijn PS-maffia, alsmede de té 'neo-liberale' economische standpunten van de N-VA - die ik vanwege het stof dat ze doet opwaaien verder toch wel een verademing in het politieke circus van dit onland vind - dwingen mij ertoe op z'n minst IETS te proberen.
Ik herhaal nogmaals de aankondiging: eenieder die zijn/haar steentje wil bijdragen aan de oprichting/uitbouw van een donkergroene linkse Vlaamse partij is van harte welkom op Donderdag 21 juli, 13u30 aan het haventje van Doel. De moeilijke bereikbaarheid van de ontmoetingsplaats is mooi meegenomen: wie het initiatief niet ernstig genoeg neemt, zal er wellicht door worden afgeschrikt. Wie het initiatief een warm hart toedraagt, mag er wel wat moeite voor over hebben ![]() En het is hopelijk ook een hart onder de riem van wie wellicht de laatste bewoners van Doel zullen zijn. Er is gelukkig nog een horeca-zaak die we zullen kunnen steunen eenmaal de vergadering is afgelopen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Staatssecretaris
|
![]() Zit er dan een goeie 700km vanaf kan er dus niet zijn. Veel succes en een goede opkomst vooral!
|
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, ik stel alleen maar vast. En ik stel ook positieve dingen vast. Je moet niet alles wat ik schrijf door een negatieve bril zien. Ik bewonder je arbeidslust om ervoor te gaan. Het is niet het eerste project waar je je voor inzet en tja, proberen gaat mee... Als je niks doet heb je niks en kan je blijven zagen... is als mijn oproep aan de Vlaminegn hier: DOE ZELF eens wat. Hier komen zagen en klagen vanuit je luie zetel zal NIETS veranderen, en als Bart het alleen met je stem als steun moet doen, gaat hij het ook niet kunnen.
Ik had je al veel succes gewenst, en doe dat bij deze nog eens. Wel zou ik er willen aan toevoegen dat je misschien beter als orangistische partij naar buiten komt. Die bestaat nog niet, en het zou kunnen een aantrekkingspool kunnen zijn. MIJ zal je natuurlijk niet als fan hebben, maar er is toch niks mis met wat gebekvecht hier op het forum? Of dacht je dat je in de echte poliutiek het makkelijker zou krijgen? En nog eens: WAAROM zou ik een persoonlijke vete tegen je voeren/hebben??? we zijn alleen maar politieke tegenstanders en dan nog slechts op enkele vlakken. Jij wil de mensen hun spaarcenten roven, ik ben daar radicaal tegen.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#355 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
indien ik me goed herinner was je al zinnens een (tweetalige) partij op te richten in Brussel en nu één in Doel. Bezig bazeke moet ik zeggen. Ter gelegenheid van welke verkiezingen komen jullie trouwens op? De gemeenteraadsverkiezingen van 2012 kunnen jullie alvast vergeten. Wat is de PVDA+? De PVDA aagevuld met wie? Laatst gewijzigd door robert t : 27 juni 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
#356 | |
Gouverneur
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Partij_...an_Belgi%C3%AB
Citaat:
Het lijkt mij dus niet om een kartel te zijn, gewoon PVDA + enkele losse zieltjes die wel de lijst willen steunen maar niet in de partij willen (ofzoiet). Wat BV'kes ofzo? ![]()
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() op je laatste vragen kreeg je al een antwoord van forumgenoot "Fj9lnir". Wat je eerste vraag betreft: voor de - hopelijk méértalige - 'Brusselse' afdeling zouden de voor opkomst méést interessante verkiezingen natuurlijk de volgende 'regionale' zijn. De wellicht reeds in het komende najaar plaats hebbende volgende 'nationale' verkiezingen zullen ongetwijfeld 'te vroeg' komen. Gemeenteraadsverkiezingen, tja, ook daar zullen we vroeg of laat rekening mee moeten houden, denk ik. Sta mij evenwel toe daar pas na 21 juli 2011 dieper op in te gaan. En ja, die oorspronkelijk geplande 'Brusselse' partij zal moeten wijken voor de 'donkergroene linkse Vlaamse' partij. Datzelfde hoeft echter nog lang niet te gelden voor de ideeën. Vriendelijke groet, "djimi bezig bazeke"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 juni 2011 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie weet... ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die oorspronkelijk geplande 'Brusselse' partij kan er ook nog komen. Het Brussels Gewest heeft immers eigen instellingen waar eigen verkiezingen voor gehouden worden, net als de Brusselse gemeenten. Voor mij hoeft een nieuwe partij geen monolithisch particratisch blok te zijn.
|
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |