Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2010, 13:57   #341
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De enige die hier in de fout ging zijn dezen die in hun kronkels meenden daar een zeer laag bij de grondse verwijzing naar MRM in te zien, iets wat dus ondertussen duidelijk totaal uit de lucht is gegrepen. D�*t zijn degenen met een vieze ingesteldheid.
We noteren dat partijslaaf Circe alle verontwaardigde VB-leden "een vieze ingesteldheid" verwijt. Want volgens VB'er Tanguy Veys zijn zij het die luidkeels hebben geprotesteerd tegen de demarches van Bart Debiel:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen 27/11/2010
Als men mag lachen met kanker is niets of niemand nog vrij van zegel, vrij van hoon, van spot. En dat bleek ook voor de VB-aanhang meer dan een brug te ver. Al kwam de opstand van de achterban. Van de gewone mannen en vrouwen met VB-lidkaart, maar die wel al jaren geld geven voor 'Kom op tegen kanker'. Tanguy Veys: "De telefoons, mails en sms'en bleven maar komen."

Laatst gewijzigd door drosophila : 28 november 2010 om 13:57.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 14:01   #342
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
We noteren dat partijslaaf Circe alle verontwaardigde VB-leden "een vieze ingesteldheid" verwijt. Want volgens VB'er Tanguy Veys zijn zij het die luidkeels hebben geprotesteerd tegen de demarches van Bart Debiel:
ik neem dit als persoonlijke belediging. U kent me niet, ik ben geen lid van geen enkele partij!
KLIK

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 14:06   #343
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik neem dit als persoonlijke belediging. U kent me niet, ik ben geen lid van geen enkele partij!
Of je en partijkaart hebt of niet, interesseert me niet eens. Ik zie alleen dat je je op dit forum manifesteert als slaafse volgeling van het VB. En dat je helemaal gedesoriënteerd bent nu blijkt dat het de gewone partijmilitant is die uw idool aan de schandpaal heeft genageld.
Citaat:
KLIK
Ja doe dat. Dat is veel gemakkelijker dan toegeven dat u helemaal het noorden kwijt bent in uw verdediging van Bartje Debiel.
Oud 28 november 2010, 14:07   #344
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

We moesten vroeger allemaal naar die filmkes kijken over heksenverbrandingen en heksenjachten. Ik ben opgevoed (vooral door mijne pa) dat men NOOIT in zulke gevallen klakkeloos mag meedoen zonder eerst zèlf te weten waar het over ging.

Ik vind het Debie-facebookverhaal een onnoemelijk prachtig voorbeeld van zulk heksengedoe en amerikaanse posse klopjacht! Niet te geloven.

Aan al degenen die erin trappen : weinigen durven ervoor open en bloot uitkomen. Zelfs wim Schamp en Jurgen Verstrepen bleken zich te schamen. De Winter op de 7de was duidelijk uitgenodigd om in verlegenheid te worden gebracht (anders mag hij niet komen). En hij moést dus de gelederen sluiten... diplomacy! dit kost onnoemelijk veel stemmen.
Tom Cochez kan zijn kassa spekken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 28 november 2010, 14:09   #345
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Op de boodschapper schieten, tsss... hoe laf.
Oud 28 november 2010, 14:21   #346
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
We moesten vroeger allemaal naar die filmkes kijken over heksenverbrandingen en heksenjachten. Ik ben opgevoed (vooral door mijne pa) dat men NOOIT in zulke gevallen klakkeloos mag meedoen zonder eerst zèlf te weten waar het over ging.

Ik vind het Debie-facebookverhaal een onnoemelijk prachtig voorbeeld van zulk heksengedoe en amerikaanse posse klopjacht! Niet te geloven.

Aan al degenen die erin trappen : weinigen durven ervoor open en bloot uitkomen. Zelfs wim Schamp en Jurgen Verstrepen bleken zich te schamen. De Winter op de 7de was duidelijk uitgenodigd om in verlegenheid te worden gebracht (anders mag hij niet komen). En hij moést dus de gelederen sluiten... diplomacy! dit kost onnoemelijk veel stemmen.
Toen Bart Debie veroordeeld werd in 2008 wenste je ook in zijn onschuld te blijven geloven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 14:21   #347
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Uit De Morgen van dit weekend:
Citaat:
De media-aandacht voor Morels kanker, de compassie van de publieke opinie, maakte Morel sterker, en dus de fractie-Dewinter zwakker. Een insider: "En dat is geëscaleerd. Men is elkaar gaan haten. Het is uitgedraaid op een strijd waarin werkelijk alles gepermitteerd was. Zeer pijnlijk allemaal, want toen Morel in 2004 bij het VB kwam, waren de interne relaties nog uitstekend. Maar dat is snel verzuurd, mede door de tegenvallende verkiezingsresultaten."
Ook in veel andere partijen is het zo dat slechte resultaten, en dus minder zetels en minder of geen ministerposten, de interne relaties doen verzuren. Maar nergens leidde dat tot zo'n extreem gedrag dat, op het moment dat de kanker uiteindelijk ook Morel overweldigde, haar tegenstanders binnen het VB "champagne wilden doen knallen": Morel was incontournable geworden door haar ziekte, en nu was ze net daardoor ook geveld. Dat was voor haar tegenstanders blijkbaar een feestje waard.
Oud 28 november 2010, 14:23   #348
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op de boodschapper schieten, tsss... hoe laf.
Dat cochez dan zijn bronnen vrijgeeft hé.
Het bericht stond op het privé gedeelte van face book: niet te zien voor de niet-vriendjes.
Wie was dan het "vriendje" dat het nodig vond om die boodschap van Valérie Seyns over haar schoonheidssalon als sneer naar de dood van Marie Rose Morel de wereld in te sturen? enkel Cochez weet wie dat was. (ik gok op het lief van de ex-man van MRM, zijn achternicht Julie (waar hij al jaren een relatie mee heeft, 2 jaar voordat de scheiding doorging)die "hehe" schreef en het nadien verwijderde. ZIJ is de enige die het nu wel leuk vind dat ze binnenkort geen concurrentie meer moet dulden).
De rest zijn gewoon allemaal achterlijke oenen die als een kudde koeien volgen en ramptoeristje spelen.

Zielig.

Laatst gewijzigd door circe : 28 november 2010 om 14:30.
Oud 28 november 2010, 14:39   #349
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat cochez dan zijn bronnen vrijgeeft hé.
Uw naïviteit (tegen een verklikkertje met lange tenen druk ik me liever voorzichtig uit) kent blijkbaar geen grenzen. Informeer u eens over het bronnengeheim, hoeksteen van de persvrijheid:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bronnengeheim

http://www.fondspascaldecroos.org/in...rale-regering-

http://www.scriptieprijs.be/nl/index...4&cat=9&id=759
Oud 28 november 2010, 14:48   #350
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw naïviteit (tegen een verklikkertje met lange tenen druk ik me liever voorzichtig uit) kent blijkbaar geen grenzen. Informeer u eens over het bronnengeheim, hoeksteen van de persvrijheid:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bronnengeheim

http://www.fondspascaldecroos.org/in...rale-regering-

http://www.scriptieprijs.be/nl/index...4&cat=9&id=759
mij niet gelaten, ik wil gerust het bronnengeheim gerespecteerd zien.

het is dan aan degenen die MENEN dat ze de bron kennen om hun standpunt te bewijzen.

Leuk onderschrift hé? het helpt alvast.

Oud 28 november 2010, 16:32   #351
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Mensen als u gaan er altijd voetstoots van uit dat deze of gene criminele Marokkaan moslim is (triestiger nog: meestal is de teneur dat hij crimineel is omdát hij moslim is). Dus vergeeft u het mij wel dat ik nu eens een criminele Pool (inwoners van Polen: 90% katholiek) automatisch als katholiek beschouw, toch?
Als in Polen 90 % van de misdadigers deel uitmaken van de 10 % moslims in dat land, zoals dat in België het geval is, zou die Pool best ook een moslim kunnen zijn.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 16:49   #352
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Als in Polen 90 % van de misdadigers deel uitmaken van de 10 % moslims in dat land, zoals dat in België het geval is, zou die Pool best ook een moslim kunnen zijn.
bron?
Oud 28 november 2010, 17:42   #353
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bron?
Waarom heb jij een bron nodig voor een veronderstelling?
Oud 29 november 2010, 12:06   #354
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Waarom heb jij een bron nodig voor een veronderstelling?
In tegenstelling tot u hebben intelligente mensen wel door dat ik vroeg naar de bron voor de cijfers die den dinges aanhaalt.
Oud 29 november 2010, 12:11   #355
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
10% moslims in Polen??? waar haal je dat??
Oud 29 november 2010, 12:12   #356
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot u hebben intelligente mensen wel door dat ik vroeg naar de bron voor de cijfers die den dinges aanhaalt.
Ik kan het je niet kwalijk nemen, daarom zal ik je even helpen.

dingens zegt:" Als in Polen 90 % van de misdadigers deel uitmaken van de 10 % moslims in dat land, zoals dat in België het geval is, zou die Pool best ook een moslim kunnen zijn.

De bron is in dit geval zijn vermogen om te redeneren.
Ik hoop met deze u van dienst te zijn geweest.
Oud 29 november 2010, 12:45   #357
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik kan het je niet kwalijk nemen, daarom zal ik je even helpen.

dingens zegt:" Als in Polen 90 % van de misdadigers deel uitmaken van de 10 % moslims in dat land, zoals dat in België het geval is, zou die Pool best ook een moslim kunnen zijn.

De bron is in dit geval zijn vermogen om te redeneren.
Ik hoop met deze u van dienst te zijn geweest.
'Van dienst' bent u mij niet echt, neen. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat mijn vermoedens over u juist zijn.

@dingens: nog eens, graag uw bron voor de bewering dat in België 90% van de misdadigers deel uitmaken van de 10% moslims.
Oud 29 november 2010, 13:11   #358
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Van dienst' bent u mij niet echt, neen. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat mijn vermoedens over u juist zijn.

@dingens: nog eens, graag uw bron voor de bewering dat in België 90% van de misdadigers deel uitmaken van de 10% moslims.
90% is misschien veel, maar zelfs officieel wordt toegegeven dat minstens 50% van de inmates moslims zijn. Volgens Sven Mary zelfs 75%.

Oud 29 november 2010, 13:12   #359
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
90% is misschien veel, maar zelfs officieel wordt toegegeven dat minstens 50% van de inmates moslims zijn. Volgens Sven Mary zelfs 75%.
Bron?
Oud 29 november 2010, 13:13   #360
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron?
GOOGLE.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be