![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2/ In deze discussie is het wonderlijk (nou: misschien geeft dit duidelijker dan ooit het niveau van de anti-VB linkies weer) om vast te stellen dat er hier pipo's rondlopen die menen dat een echte discriminatie ( want daar is vriend én vijand het over eens) toegestaan is tegen kinderen van mandatarissen van een immaginair* disctriminatieve politieke partij. *: immaginair: mocht er bij het VB, op welk niveau dan ook en op welke wijze dan ook, sprake zijn van discriminatie dan zou: a/ het kot te klein zijn voor onze links-extreem linkse** pers b/ een miljardenslurpend orgaan (CGKR) dat enkel voor dat (anti-VB) specifieke doel is opgericht onmiddelljk worden geactiveerd, niet alleen door zijn VB-vijandige medewerkers, maar ook door de andere politici. c/ het VB niet zijn vrijgesproken van discriminatie door de tweetalige (en een goed begijper weet wat dat wil zeggen) kamer van de raad van state. **/ ik verwijs naar alle wetenschappelijke studies.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 oktober 2011 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En maar de schijnheiligaard uithangen. Leugenaars zijn een pest op dit forum. Laatst gewijzigd door giserke : 5 oktober 2011 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Lees de tekst van Prof. Storme eens over 'het recht om te discrimineren'. Daar kan je veel uit leren. Moest men overigens mijn in persoon discrimineren, dan had ik daar veel minder problemen mee gehad, ik ben namelijk de politieker van het Vlaams Belang. Maar een kindje van 2 jaar heeft nog geen politieke overtuiging. En nogmaals, waar discrimineer ikzelf, wanneer ik kies voor een opvang van vreemde afkomst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen het eens vragen aan burgemeester 't Onderlijveke; die heeft er eens iets over gezegd, over het programma van het Belang uitvoeren in Antwerpen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Minister-President
|
![]() Het Vlaams Belang is enkel tegen discriminatie als ze er zelf slachtoffer van zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
De rechterlijke motivatie: "de feiten waar zij ruchtbaarheid aan geven waren weliswaar correct, maar ze mogen dat niet herhalen want dat is racisme" zou nu geen verf meer pakken denk ik. Want dat was nu net de verdediging van Wilders: "Hoe zal u mij kunnen vervolgen als ik kan bewijzen dat alles wat ik zeg en gezegd heb de waarheid is en niets dan de bittere waarheid?"
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 oktober 2011 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom slaag jij er maar niet in om op een deftige wijze de quoten? Zo moeilijk is dat nu toch ook weer niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Correct.
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
|
![]() Jaja Raf, je houdt ze bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
|
![]() Citaat:
Waar ligt het probleem? Ik zie geen probleem...en net dat zal wel het probleem zijn vermoed ik? ![]()
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Goed dat ge dat weet. Laten we het echte tuig dan aanpakken. En bij mijn weten concentreren die zich in de immigratie- en integratiedraden.
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Waarom heb je gekozen voor een allochtone opvangster?
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, dan moeten ze een rechter vinden die lid is van een anti-Aziatische groepering, zoals destijds men een gevonden heeft toen de satelliet-VZW's moesten voorkomen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
|
![]() Citaat:
Vindt u deze vraag niet een beetje racistisch? Of toch op zijn minst een beetje ranzig? Naar mijn vermoeden is dat Chinese krapuul zeer goed geintegreerd. Zij heeft de journalistieke haatspuierijen zeer goed geassimileerd en reageert op typisch linkiewinkiewijze zoals haar dat dagdagelijks door een miljardenslurpende pers wordt geinsinueerd.
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, geen probleem. Ik vraag me alleen af hoe iemand die toch over een bovengemiddelde intelligentie beschikt, zoiets eenvoudigs maar niet onder de knie lijkt te krijgen...
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik ben geen lid van het Belang; ik ben, behalve voor de Vlaamse zaak, een politieke tegenstrever van het Belang)
|
![]() |
![]() |