![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verantwoordelijkheidszak. Werk (school) en familie gaan absoluut voor op je plezier. En zelfs in je plezier, neem je je verantwoordelijkheid op. (vb. doe je een ploegsport, dan engageer je je voor een seizoen; niet zagen dat het bijna examens zijn, maar de examens beginnen voorbereiden vanaf de eerste schooldag ...) .. bla bla ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sommige oudere hooggeschoolden gaan een uitboljobke, ver beneden hun peil, moeten aanvaarden, als ze geen werk op hun niveau kunnen vinden. Dat werk kan beneden hun peil zijn, maar nooit beneden hun waardigheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou bv de erfenisrechten van de Staat willen aanwenden om iedereen van een minimum-bezit te verzekeren... Een soort directe transfer tussen rijke doden en arme pasgeborenen ![]() Zodat niemand bezitsloos en ressource-loos het leven moet beginnen en verderzetten...en beïndigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om grote bedragen Orde van grootte een paar honderd € per maand en per kop Voor het laagverdienende individu is dat mond boven of onder water Een gedeelte kan van verhoging van minimumwedde komen. Een ander gedeelte door hogere inning BTW door hogere consumptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben eigenlijk miet zo pessimistisch voor de puur politieke ontwikkelingen. (ik bedoel: meer democratie) Maar als materiële beschaving gaan we wel de muur in. De politieke transformatie zal te laat komen. (ik bedoel: onherstelbare schade aan de planeet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() @karo
Een van mijn twee drie seriële forum-bully's noemt jou een "naief nieuw forumlid" , gemakkelijk beïnvloedbaar door mijn beweringen. Ik geef mijn twee drie seriële forumbully's geen praat (al jaren niet), dus kan ik mij ook niet verdedigen. Aan de andere kant moet ik ook niet deelnemen aan scheldtirades. Wel signaleer ik 1001 keer hun beledigingen (en in geval van deze: ook zijn leugens en laster) aan moderatie. Iemand die zich in een Forum "out" of "uit de kast komt" als langdurig werkloze, moet erop rekenen door een meute met de grootste variatie van alle mogelijke scheldwoorden en beledigingen overladen te worden. Dat is de kostprijs van de getuigenis van een ervaringsdeskundige van de gedwongen armoede. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2011 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze blijven eens ze werkervaring opgedaan hebben is ook maar de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lonen werden berekend volgens de functie, niet volgens ouderdom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem daarbij dat de evolutie tegenwoordig zo snel gaat dat ze de ondervinding voorbij holt, dat assimilatie, innovatie, uithoudingsvermogen... afnemen met de ouderdom, en ge weet direct waarom werkgevers niet staan te springen om ouderen aan te nemen. Een stijgende looncurve tot een 30�*40 jaar, om daarna terug te dalen, is veel realistischer. Misschien niet zo sociaal, maar dat is dan weer iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Minister-President
|
![]() inderdaad
dit toont weeral aan hoe idioot die peiling wel is, ze maken geen onderscheid tussen jongeren, ouderen, laaggeschoolden, hooggescholden, allochtonen, autotochten, etc de werkelijk is veel meer genuanceerder dan dit peilingsje ons wil wijsmaken
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 20 oktober 2011 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Minister-President
|
![]() Anciënniteit word soms overgedragen