![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we dwalen af van de migranten en hun te talrijke kinderen. Of zou het zijn dat je die wilt gebruiken om je defecte atoomcentrales op te kuisen / te repareren ? Dan ben je wel een beetje naïef, want zo zot zijn die niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() Geld geven aan mensen die aanvaarden zich te laten steriliseren in overbevolkte landen waar veel armoede heerst.
Laatst gewijzigd door den dinges : 11 december 2011 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enig idee hoeveel kinderen we daarmee onderwijs kunnen betalen. De oorlog in Irak. Voor hoeveel kinderen zou dit onderwijs vertegenwoordigen? Citaat:
Waarom doe je niet mee om de armoede uit de wereld te helpen? http://www.detijdloopt.be/index.php?...tpage&Itemid=1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En diegenen die er niks van af weten, kunnen het niet. En het is zo'n kloterij om besmette mennekes te ontsmetten.
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je eens even voor dat er even veel moeite gedaan werd door de cohorten geleerden en wetenschappers, uitgerust met de vandaag beschikbare computers, om middelen te vinden om de de zonne-energie uit te baten, dan dat ze moeite doen om atoomkracht te perfectioneren...Denk je niet dat zij wel oplossingen zouden kunnen vinden ? En denk nu eens na wie daar iets zou tegen kunnen hebben ? De atoomlobby, de petroleumlobby, en al de politiekers die daar geld van krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al lang duidelijk voor iedereen dat er te weinig begeleiding is bij integratie en enige onwil bij bepaalde emigrantengroepen om zich te integreren. De voorwaarden om hier te mogen komen wonen, werken en van onze sociale voorwaarden te genieten moeten veel strenger worden en wie zich er niet aan houdt moet dat voelen. Eén extra voorwaarde moet erbij komen : iedere vrouw die nu nog naar België emigreert, mag hier ten hoogste 2 kinderen krijgen. De mogelijkheden om zich aan die voorwaarde te houden (pil, sterilisatie ...) zou ik wel gratis verstrekken. Maar indien ze zich niet houden aan die voorwaarde geen kindergeld voor de kinderen boven het toegelaten aantal.
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die tienermeisjes moeten ook goed voorgelicht worden.
Maar ook de tienerjongens! Of dragen die geen verantwoordelijkheid als een meisje in verwachting is?
![]() |
#351 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou de Vlaming anderen op willen leggen net als henzelf uit te sterven? Citaat:
Hij zal dan wel voor iedere inwoner in Vlaanderen moeten gelden. En we weten allemaal op wie een dergelijke wet het meest effect zou hebben nietwaar? Vergeet niet dat het aantal witte autochtone Vlamen met 25.000 zielen per jaar afneemt. Maar misschien gaat het je allemaal nog niet snel genoeg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik had het wel duidelijk over vrouwen die naar België emigreren, dus immigrantenvrouwen. Wat niet wegneemt dat ik voor een gehele geboortenbeperking ben, zoals u wel zult begrepen hebben als u ook mijn vorige posts hebt gelezen. Maar voor autochtone dames zou ik het nog iets anders aanpakken precies omdat ons aantal - zoals u zegt - jaarlijks afneemt. Denk nog eens na, Eberhard, hoeveel miljarden kunnen er menswaardig leven op deze aarde?
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat cgkr het opmerkt en ernaar handelt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat de meesten wel akkoord gaan dat er een geboortebeperking nodig is. Maar over de wijze waarop, is er nogal wat onenigheid.
Deze beschamende "onsympathieke maatregel" druist in tegen de mensenrechten, en is typisch voor "ik weet wat best is voor de ander". Het is koloniaal paternalistisch en mensonwaardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling