Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2012, 10:51   #341
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Ik vermoed dat de OP waarschijnlijk wel voorstander is van zero-tolerance...op een ander dan.
Oud 18 april 2012, 10:59   #342
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Ik vermoed dat de OP waarschijnlijk wel voorstander is van zero-tolerance...op een ander dan.
Wie of wat is "OP"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 11:19   #343
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wie of wat is "OP"?
OP= original poster
Shit, ik zit echt te veel op het internet.
Oud 18 april 2012, 11:25   #344
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OP= original poster
Shit, ik zit echt te veel op het internet.
ah ok... en ik dacht "shit, ik ken echt niks van die forumtermen".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 18 april 2012, 11:40   #345
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Is het toegelaten om eerlijk te zijn ?

Laat deze discutie los staan van vooroordelen , en ik wil geensinds veroordelingen uiten over de doodslag van de brusselse controleur .

MAAR , ik ben een vlaamse burger die kei hard werkt en veel belastingen heeft betaald . ik ben zeer verantwoordelijk voor wat ik doe en heel beleefd , al moet ik van mijzelf toegeven dat ik sensitiever wordt en al eens uit mijn kram durf schieten en mijn maag rond draait bij machteloosheid en zeker bij onrecht .

OK tijd om uit den hoek te komen ...................

Wanneer je 30 jaar lang gewerkt hebt als een paard , je stopt met Uw auto in de stad en springt aan de overkant van de straat binnen in een krantewinkel , je komt buiten en daar staat plots een kennis voor je neus , je slaat een babbeltje en plots kijk je naar de overkant van de straat en er staat een parkeeragentje van vreemde origine die nog nooit één uur gewerkt heeft en dan plots champetterke mag spelen en die U eens gaat vertellen dat je dat niet mag doen, dan draait mijn maag in mijn buik ,

Een bruin buschaufeurke van de lijn die halt houd waar het hem goed uitkomt alsof hij met zijne kameel in de woestijn staat en dan zonder boe of ba vertrekt en nog een minachten gebaar naar u uit alsof hij alle rechten van de wereld heeft . dat wringt soms wreed .

Zelfs al weet je dat je een beetje in de fout bent en op 200 m van de deur rap rap gaat tanken en je veiligheidgordel niet om hebt en dan ineens een politie agentje van Marrokaanse afkomst je de les komt spellen alsof je een klein kind bent .

Ik denk dat velen het moeilijk hebben met vreemdelingen die dergelijke gezags functies uitoefenen en met een glimlach op het aangezicht en op een vrij arrogant maniertje u de les lezen .

Kennen jullie dat , of zit er iets anders fout ?
Uit uw arrogante racistische praat blijkt duidelijk dat jij krom staat van de vooroordelen.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 14:25   #346
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah ok... en ik dacht "shit, ik ken echt niks van die forumtermen".
Nee, het ligt volledig aan mij.
Oud 18 april 2012, 14:40   #347
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, het ligt volledig aan mij.
Alé dan, als je dat zelf zegt.

en vooruit en voortgedaan
Oud 18 april 2012, 16:03   #348
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet die emotionele band dan verdrongen worden? Kunnen mensen slechts van één enkel land houden volgens jou?
Wie in de USA gaat wonen, en de nationaliteit vraagt & krijgt, die is daar fier op en zweert trouw aan zijn nieuwe vaderland. In Turkije is dat niet anders, men raad je daar zelfs aan je naam te " ver-Turken " om je beter te integreren. Niemand vind dit abnormaal of " racistisch ".
Waarom is dit in Europese landen anders ? Waarom maakt men hier zoveel heisa over de " emotionele band " met het oorsprongland, de tradities en cultuur van dat oorsprongland ?
Als je een nieuwe nationaliteit wil, betekent dat je van je oude vanaf wilt, om elders een nieuw leven te beginnen. ( zo zou het toch moeten )
Als je enkel Belg, of Duitser, Fransman enz wil worden om dan lekker van twee walletjes te eten, mag je het wel zo laten vind ik. Zulke parasiterende tweezakken hebben wij hier niet van doen.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 16:11   #349
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Zeg jij het eens? Alleman buiten? Welke allochtonen? Enkel de bruine medemens? Zwarten en Aziaten ook? Enkel de niet volledig verwesterde bruine medemens? Enkel de volledig verwesterde bruine medemens die beroep doet op de sociale zekerheid? Enkeldiegenen die in jouw straat wonen? Of gooien we ook de Amerikanen buiten, en de Hollanders? Of gaan we nog terug in de tijd en mogen de nazaten van de Spaanse bezetter ook vertrekken?
1/Een goed begin zou zijn het kaf van het koren te scheidden : alle vreemdelingen of kersverse " Belgen " die zich schuldig maken aan ernstige misdrijven, na hun gevangenisstraf buiten zwieren.
2/Voor de rest, bruine medemensen zijn er nu wel genoeg aanwezig. Dus stop met er binnen te laten. Idem voor Zwarte en Aziatische medemensen.
Voor degenen die reeds aanwezig zijn : zoveel mogelijk kansen geven om te integreren en mee te draaien in ons systeem.
3/ Zij die niet willen integreren, en liever aan de lopende band misdrijven begaan, zie 1/
Deze eenvoudige regels zouden het land een stuk aangenamer maken, zowel voor de autochtonen, als voor de " goede " allochtonen. Het zijn immers de " slechten " onder hen, die hen een zo afgrijselijke reputatie bezorgen.
Oud 18 april 2012, 16:22   #350
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, ja en ja. Die mensen maken maar gewoon gebruik van de mogelijkheden die er zijn. Dat doet iedereen, trouwens.

De Vlamingen moeten maar eens leren zodanig stevig in hun schoenen te staan, dat die buitenlanders opgenomen worden in de Vlaamse samenleving, Nederlands leren, gaan werken enzovoort.

Maar liever dan moeite te doen daarvoor, roepen Vlamingen zoals Klarekijk veel liever en gemakkelijker "vreemdelingen buiten". Alé, ze roepen dat niet, ze typen dat op een forum. Het is eens te meer een mooi voorbeeld van de lafheid van heel wat Vlamingen.

Dat doet me altijd denken aan een liedje van The Wolfe Tones:

I was born on a Dublin street where the Royal drums do beat
And the loving English feet they tramped all over us,
And each and every night when me father'd come home tight
He'd invite the neighbors outside with this chorus:

Oh, come out you black and tans,
Come out and fight me like a man
Show your wives how you won medals down in Flanders
Tell them how the IRA made you run like hell away,
From the green and lovely lanes in Killashandra.

Come let me hear you tell
How you slammed the great Pernell,
When you fought them well and truly persecuted,
Where are the smears and jeers
That you bravely let us hear
When our heroes of sixteen were executed.

Come tell us how you slew
Those brave Arabs two by two
Like the Zulus they had spears and bows and arrows,
How you bravely slew each one
With your sixteen pounder gun
And you frightened them poor natives to their marrow.

The day is coming fast
And the time is here at last,
When each yeoman will be cast aside before us,
And if there be a need
Sure my kids wil sing, "Godspeed!"
With a verse or two of Steven Beehan's chorus.

Uiteraard loopt er heel wat fout en dan moet dat aangepakt worden. Alleen... dat lukt nooit zolang we met die Belgische staat zitten. Zolang we met dat Brussels Gewest zitten. Zolang er geen soevereine Vlaamse staat is, zeg maar. In plaats van te kakken op vreemdelingen, zouden de Vlamingen beter eens werk maken van die Vlaamse staat. Bouw die eens op, in plaats van als een domme hond te blaffen op andere honden. Kijk, daar doen heel wat Vlamingen mij vaak aan denken: aan die domme honden in tuinen achter zo'n draad en maar stoer blaffen en grommen.

Waar is de tijd dat Vlaams-nationalisten actief solidair waren met Basken, Ieren, Bretoenen en elk ander volk dat strijdt voor zelfbeschikking en onafhankelijkheid? Voor vrijheid en voor taal?

Sommigen gooien hier alle vreemdelingen op één hoop: allemaal buiten. Hoe kan je met zo'n mensen een deftig gesprek aan gaan, als ze in hun eigen hoofd geen ruimte hebben om genuanceerder te denken?
Ik vind dat jij heel wat door elkander gooit, en dan overgiet met een Txiki-droom-sausje dat een heel naïve smaak heeft...
Een Vlaamse soevereine staat die zijn arabische moslims en zwarte animisten gaat integreren, met als achtergrondmuziek liedjes van Ierse vrijheidsstrijders...Jonge jonge, hoe oud ben jij ? 15 ? 16 ?
Word eens wakker zeg, je bent in de 21 ste eeuw, in België, volop in de crisis, temidden van cohorten uitgehongerde vreemde analfabeten, die voor jouw beschaving niet de minste interesse hebben. Wat zij willen is meer confort, eten op hun bord, en een dak boven hun hoofd, en op termijn hier het boeltje overpakken, meer niet.
Oud 18 april 2012, 16:34   #351
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
1/Een goed begin zou zijn het kaf van het koren te scheidden : alle vreemdelingen of kersverse " Belgen " die zich schuldig maken aan ernstige misdrijven, na hun gevangenisstraf buiten zwieren.
2/Voor de rest, bruine medemensen zijn er nu wel genoeg aanwezig. Dus stop met er binnen te laten. Idem voor Zwarte en Aziatische medemensen.
Voor degenen die reeds aanwezig zijn : zoveel mogelijk kansen geven om te integreren en mee te draaien in ons systeem.
3/ Zij die niet willen integreren, en liever aan de lopende band misdrijven begaan, zie 1/
Deze eenvoudige regels zouden het land een stuk aangenamer maken, zowel voor de autochtonen, als voor de " goede " allochtonen. Het zijn immers de " slechten " onder hen, die hen een zo afgrijselijke reputatie bezorgen.
Helaas, dat is niet compatibel met het credo van de grote Franstalige natie: "eigen volk laatst, vreemd volk eerst."

Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 april 2012 om 16:35.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 16:05   #352
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Tixkske, uwe mesthoop die u hier wil verkondigen is ene grote mesthoop.
U kan gewoon niet ernstig antwoorden, omdat uw argumenten géén steek houden, want u hebt er geen En dus antwoord u op een onzinnige manier en tracht u op onrespectvolle manier er vanaf te komen. Enfin dat denkt u toch hé tixkske.
Zo te lezen kan ik mij niet van de gedachte ontdoen, dat u ook een vreemdeling bent en u gefustreerd voelt om als zodanig uit den hoek te komen.
veel Marokkanen en Turken hier, gewoon om you te viseren.

filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be