![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel triestige mensen, hoor...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou je als mohamedaan geen echte beschaafde democraat kunnen zijn? Het hangt toch maar van jezelf af of je dat bent en ook zo overkomt! Met een echte Vlaming heb ik wat meer moeite. Net zoals een koe geen echt schaap kan zijn, en dat is niet denigrerend bedoeld. Het is toch geen schande te zijn wat je bent? De volgende domme stap is dan: een Belg werd opgepakt wegens... Om dan verder te lezen dat die Belg... een Rus, een Afghaan, een Marokkaan is met "Belgische papieren"! Boerenbedrog is dat! Een" mohamedaanse Belg", wat is daar verkeerd aan? Eventueel na 10 jaar bewezen te helpen dat je echt op alle gebied voor een Belg kunt doorgaan, en geen klant bent geweest in alle gevangenissen die het land rijk is, waarom niet, dan! Zolang men echter Belg-papiertjes blijft uitstrooien als waren het snoepjes...ook voor lieden die dat enkel maar in schijn willen zijn voor wat er te rapen valt! Laatst gewijzigd door andev : 9 augustus 2012 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerder dat je meer overeenkomsten kunt vinden tussen de nazigedachten en de islamaanhangers! Toen waren het de Joden en nu zijn het de "ongelovige honden" die desnoods een kopje kleiner mogen gemaakt worden als de gelegenheid zich voordoet... En wat nog erger is... het nazi-Duitsland van een paar decennia geleden is ondertussen weer een gewone staat met gewone mensen die niets met nazi's te zien hebben buiten een paar dwaze enkelingen die interessant willen overkomen. De islamaanhangers moeten het nog steeds hebben van hun 7de eeuwse praatjes en regeltjes (koran/mein kampf)en schieten elkaar overhoop in sommigen van hun eigen landen alsof het niets is asjeblief! Even vredelievend als de nazi's van destijds... Hoeveel eeuwen evolutie hebben die nog nodig? Laatst gewijzigd door andev : 9 augustus 2012 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij eerder zielig dat dit voor "argumenten" in de discussie moet doorgaan, maar een onderbouwde redenering kunnen we u niet verwijten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen zijn dat wel, spijtig genoeg veel te weinig.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 augustus 2012 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() Ik draag wel mijn steentje bij aan het buitenpesten van allochtonen. M.a.w. hen het leven zo onmogelijk maken als dat binnen de perken van de wet toegelaten is. En dat gaat met een beetje verbeelding perfekt zonder last van het CGKR en andere pamperaars te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Schepen
|
![]() Via legale ofwel via illegale brutaliteit, denk ik.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Schepen
|
![]() En sommige zijn dat meer maar die worden niet erkend. Of het is Takkiya of zo
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() Ja sorry, zo dom ben ik nu ook niet om dat aan jouw neus te hangen. Dan zouden jij en je PVDA broertjes daar wel eens een stokje kunnen voorsteken. Het heeft, om maar een voorbeeld te geven, ettelijke jaren geduurd eer die "dame" uit de Femmes de la Rue reportage, die reportage heeft durven maken en dat er iemand naar luisterde. M.a.w. hebben die allochtonen, die de sexist gedurende jaren achtereen hebben kunnen uithangen die ettelijke vrouwen uit hun quartiers kunnen buitenpesten zonder dat daar een haan naar kraaide. En dit trouwens volledig binnen de perken van de wet vermits een wet (stalking, pesterijen), die niet toegepast word om welke reden dan ook gewoon in mijn ogen een onbestaande wet is.
Die allochtonen hebben dus ook al die jaren niet met hun pestgedrag gaan stoefen in het openbaar. Ik zwijg dus ook hoe en op welke manier ik er in mijn eentje, in uiteraard zeer beperkte mate, voor zorg dat die allochtonen en asielzoekers het hier zo onaangenaam mogelijk hebben, of zich alleszins onaangenaam/ongewenst voelen. Als iedereen dit zou doen zou Belgie al minder als het aards paradijs voor alle buitenlands schorremorie beschouwd worden. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 10 augustus 2012 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat let Kharaman eigenlijk, om die haatsoera's uit de koran te bespreken uit hoofde van zijn 'democratische' gesteldheid ? Waarom hebben zowat �*lle zich 'democratische' noemende moslims toch zoveel moeite, om over die betreffende teksten hun 'democratische' mening te geven ? Wat let jou ? Net zoals alle nazi's moeite hadden/hebben, om ook maar één kommapunt uit Mein Kampf af te keuren, nog zelfs geen onvertogen zinnetje over dit of 'tgeen, laat staan 448 haat-alinea's tov alle niet-nazi's, net zo handelen moslims. Het enige verschil tussen nazi's en moslims, is dat nazi's zich onder geen beding 'democratisch' noemden. D�*t fatsoen hadden ze dan weer wel. Aldus, beste moslim, steek uw stropoppen Godwinneke dus maar terug vanwaar ge 'm hebt uitgehaald, daar zit 'm heel goed op z'n plaats. Citaat:
Magdasomsnievanallah? Maar kom, goedgelovig als ik ben als het gaat over uw intentionele ingesteldheid, zou 'k anders wel eens heel graag uw 'democratische' versie over die haatsoera's lezen, en ik niet alleen, vermoed ik. So, at your service, ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 augustus 2012 om 23:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je doet helemaal niets en zit de hele dagen op fora stoere praat te verkondigen. Maar dat wisten we al hoor...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders had ik nu een stuk pantser voor mijn nieuwe heavyweight aan't maken geweest. Stel U voor, uw buurman die nu een stuk staalplaat door zou snijden op deze manier. (zet uw volume volopen aub)
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik prefereer stoere praat boven moraliserende, betuttelende en belerende praat.
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik noteer dat de heren K & K liever geen discussie aangaan, betreffende de haatpassages in hun koranische schriftuur.
Op elke vraag daarover, wordt met een beklemmend stilzwijgen gereageerd. Blijkbaar zit de mohammedaanse conditionering diep genoeg, om elke democratische impuls genadeloos de intellectuele kop in te drukken. En dan zijn wij de racisten... Laatst gewijzigd door Diego Raga : 12 augustus 2012 om 14:11. |
![]() |
![]() |