Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2012, 22:45   #341
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Hoe laat begint het neuken?
Oud 12 augustus 2012, 22:50   #342
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
En zo ja, komt dat omdat de vaders nog de autoritaire trek hebben die hun vaders lang geleden in de problemen heeft gebracht?

Ik begin meer en meer in generatietrekken te geloven. Wellicht zijn er zelfs epigenetische factoren in het spel (collaboratie en de vervolging ervan, die een zware traumatische shock tweegbracht, stresshormoon losliet die de kwaliteit van het sperma beïnvloedde, en die een generatiesprong later tot uiting komt in de autoritair-paranoïde persoonlijkheid.)

We proberen eenvoudigweg een verklaring te zoeken.

Liefde is belangrijk hé.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 22:58   #343
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Het is onderhand wel duidelijk: C2C vertoont de onweerstaanbare pathologische drang de Ander (deze keer 'de flaminganten') te diaboliseren. Een duidelijk kenmerk van een autoritaire, gesloten persoonlijkheid. Zou hij dus aan het projecteren zijn? Ik denk dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen van wel.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 23:01   #344
born2bewild
Banneling

Standaard

Wij denken : er is een hoek af
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 23:04   #345
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Het is onderhand wel duidelijk: C2C vertoont de onweerstaanbare pathologische drang de Ander (deze keer 'de flaminganten') te diaboliseren. Een duidelijk kenmerk van een autoritaire, gesloten persoonlijkheid. Zou hij dus aan het projecteren zijn? Ik denk dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen van wel.
Ik heb zeker niet jou voor, maar sommige Flaminganten schieten zichzelf echt wel in de voet.

En als men Vlaams Blok ziet, dan is het zeker waar... .

Heb al aan een paar mensen proberen uit te leggen dat het helemaal niet om de typische dingen gaat, Flamingantisme. Ze blijven toch sceptisch en associeren het heel sterk met verzuurden en racisten.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 23:07   #346
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 12 augustus 2012, 23:09   #347
Vlaanderen Boven

Standaard

Volgende keer zal ik er ook nog wat dubieus geïnterpreteerde sociologische begrippen tussengooien om de stijl van C2C helemaal te kunnen evenaren.
Oud 12 augustus 2012, 23:12   #348
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Heb al aan een paar mensen proberen uit te leggen dat het helemaal niet om de typische dingen gaat, Flamingantisme. Ze blijven toch sceptisch en associeren het heel sterk met verzuurden en racisten.
Ik snap dat wel, het is de klassieke vicieuze cirkel. Aangezien er een aura van radicalisme rondhangt, zijn het vooral radicalen die zichzelf identificeren als Vlaams-nationalisten, waardoor het stereotype bevestigd wordt, enz.
Oud 12 augustus 2012, 23:16   #349
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik snap dat wel, het is de klassieke vicieuze cirkel. Aangezien er een aura van radicalisme rondhangt, zijn het vooral radicalen die zichzelf identificeren als Vlaams-nationalisten, waardoor het stereotype bevestigd wordt, enz.
Ziehier een stereotiep.
Net echt hee?
Gelukkig weten we dat het maar fotoshop is.
Oud 13 augustus 2012, 13:33   #350
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Overigens wens ik iedereen veel liefde in zijn/haar kinderjaren toe, ongeacht of ze daardoor linkser dan wel rechtser worden.
Meest zinnige dat ik op deze draad al gelezen heb !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 13:39   #351
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En zo ja, komt dat omdat de vaders nog de autoritaire trek hebben die hun vaders lang geleden in de problemen heeft gebracht?

Ik begin meer en meer in generatietrekken te geloven. Wellicht zijn er zelfs epigenetische factoren in het spel (collaboratie en de vervolging ervan, die een zware traumatische shock tweegbracht, stresshormoon losliet die de kwaliteit van het sperma beïnvloedde, en die een generatiesprong later tot uiting komt in de autoritair-paranoïde persoonlijkheid.)

Liefde is belangrijk hé.
Ik weet het niet. Maar ze doen wel knap lastig, hè. Dat communautair gezever kost ons o.a. veel medailles op de Olympische Spelen.
Oud 13 augustus 2012, 13:40   #352
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je lacht met mijn beroep, mijn politieke overtuiging.
Dat kan ook als persoonlijk beschouwd worden.

Ik ga daar ook niet flauw over doen.
Janet !, ge zit hier zelf ganse dagen op het forum mensen "belachlijk" te maken met hun beroep en politieke overtuiging.

Nu ben je wel echt door de mand gevallen !!!
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 14:42   #353
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde

pixelpower's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Met het verschil dat jij tegen vreemdelingen bent en dus wel een verwerpelijke racist bent.
Ik ben tegen vreemdelingen die het land inkomen, niets bijdragen en parasiteren. Ik maak daarbij geen onderscheid in kleur, religie, of wat dan ook.

Ben ik dan toch racist?

Dat zou dan raar zijn, want ik heb een zaak opgestart in Botswana, al mijn werknemers zijn van Botswana, en ik hou me strikt aan de regels. Die regels zijn streng; een minimum kapitaal in te brengen (niet van de poes), minimum zorgen voor een aantal werkplaatsen, enzovoort. Pas na tien jaar kan ik aanspraak maken op citizenship. Gedurende die periode kan ik niet genieten van welke steun dan ook. Ik vind die regels rechtvaardig, want ik heb dat land nog niks bijgedragen.

Hier is de bottom line, voor de moeilijke verstaander; niemand zal de overheid of inwoners van Botswana racisten noemen omdat ze niksnutten en parasieten uit hun land weren.
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 14:47   #354
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
Ik ben tegen vreemdelingen die het land inkomen, niets bijdragen en parasiteren. Ik maak daarbij geen onderscheid in kleur, religie, of wat dan ook.

Ben ik dan toch racist?

Dat zou dan raar zijn, want ik heb een zaak opgestart in Botswana, al mijn werknemers zijn van Botswana, en ik hou me strikt aan de regels. Die regels zijn streng; een minimum kapitaal in te brengen (niet van de poes), minimum zorgen voor een aantal werkplaatsen, enzovoort. Pas na tien jaar kan ik aanspraak maken op citizenship. Gedurende die periode kan ik niet genieten van welke steun dan ook. Ik vind die regels rechtvaardig, want ik heb dat land nog niks bijgedragen.

Hier is de bottom line, voor de moeilijke verstaander; niemand zal de overheid of inwoners van Botswana racisten noemen omdat ze niksnutten en parasieten uit hun land weren.
Jij vindt dat je nog niks bijdroeg aan Botswana?
Hoeveel mensen bezorg je daar een inkomen?
Betaal je bovenop hun loon geen belasting op arbeid?

Een allochtoon die hier een zaak opstart, zelfs als hij er enkel zichzelf en zijn gezin mee bedruipt, daar heb ik hier geen last van.
Maar een bruinkleurige behoeftige die met opgehouden handje eveneens zijn hele gezin en familie naar hier laat komen om te parasiteren, en in een ruk door ook zijn achterlijke zeden en gewoonten wil importeren, die werkt me stierlijk op de zenuwen.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 augustus 2012 om 14:49.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 15:14   #355
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Ik weet het niet. Maar ze doen wel knap lastig, hè. Dat communautair gezever kost ons o.a. veel medailles op de Olympische Spelen.
Stuur dan enkel Waalse atleten hé, en laat die recalcitrante Vlamen thuis.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 13 augustus 2012 om 15:14.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 15:19   #356
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Liefde is belangrijk hé.
Natuurlijk, en wat is de link tussen flamingant en autoritaire opvoeding?

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Lavox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 15:49   #357
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie ligt daar nu van wakker, als iemand van sport per se zijn beroep wil maken , waarom zou ik dat dan moeten betalen ? Hij of zij moet maar zien dat er genoeg gewonnen wordt om van het prijzengeld te kunnen leven.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 15:53   #358
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak dit land unitair en jouw geliefde belgische vlag zal op de spelen zelfs niet meer te zien zijn.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=168047
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be