![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe laat begint het neuken?
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is onderhand wel duidelijk: C2C vertoont de onweerstaanbare pathologische drang de Ander (deze keer 'de flaminganten') te diaboliseren. Een duidelijk kenmerk van een autoritaire, gesloten persoonlijkheid. Zou hij dus aan het projecteren zijn? Ik denk dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen van wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Wij denken : er is een hoek af
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als men Vlaams Blok ziet, dan is het zeker waar... . Heb al aan een paar mensen proberen uit te leggen dat het helemaal niet om de typische dingen gaat, Flamingantisme. Ze blijven toch sceptisch en associeren het heel sterk met verzuurden en racisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
|
![]() Volgende keer zal ik er ook nog wat dubieus geïnterpreteerde sociologische begrippen tussengooien om de stijl van C2C helemaal te kunnen evenaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
|
![]() Ik snap dat wel, het is de klassieke vicieuze cirkel. Aangezien er een aura van radicalisme rondhangt, zijn het vooral radicalen die zichzelf identificeren als Vlaams-nationalisten, waardoor het stereotype bevestigd wordt, enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net echt hee? Gelukkig weten we dat het maar fotoshop is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#352 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ben je wel echt door de mand gevallen !!!
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ben ik dan toch racist? Dat zou dan raar zijn, want ik heb een zaak opgestart in Botswana, al mijn werknemers zijn van Botswana, en ik hou me strikt aan de regels. Die regels zijn streng; een minimum kapitaal in te brengen (niet van de poes), minimum zorgen voor een aantal werkplaatsen, enzovoort. Pas na tien jaar kan ik aanspraak maken op citizenship. Gedurende die periode kan ik niet genieten van welke steun dan ook. Ik vind die regels rechtvaardig, want ik heb dat land nog niks bijgedragen. Hier is de bottom line, voor de moeilijke verstaander; niemand zal de overheid of inwoners van Botswana racisten noemen omdat ze niksnutten en parasieten uit hun land weren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen bezorg je daar een inkomen? Betaal je bovenop hun loon geen belasting op arbeid? Een allochtoon die hier een zaak opstart, zelfs als hij er enkel zichzelf en zijn gezin mee bedruipt, daar heb ik hier geen last van. Maar een bruinkleurige behoeftige die met opgehouden handje eveneens zijn hele gezin en familie naar hier laat komen om te parasiteren, en in een ruk door ook zijn achterlijke zeden en gewoonten wil importeren, die werkt me stierlijk op de zenuwen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 augustus 2012 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 13 augustus 2012 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ligt daar nu van wakker, als iemand van sport per se zijn beroep wil maken , waarom zou ik dat dan moeten betalen ? Hij of zij moet maar zien dat er genoeg gewonnen wordt om van het prijzengeld te kunnen leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=168047
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |