![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(er is trouwens nog een vermoedelijk gevalletje van massahysterie aan de gang in het Antwerpse mbt de pogingen tot ontvoeringen... er zijn 2 effectieve pogingen geweest waarvan de dader - een psychiatrisch patiënte - werd gearresteerd, maar sindsdien blijven er meldingen komen van pogingen tot ontvoering; pas op ik zeg niet dat die er niet geweest zijn, alleen dat ik dat vermoed, net zoals ik in deze zaak vermoed dat er niets is gebeurd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
|
![]() Jagten is inderdaad fictie, maar wel fictie die gebaseerd is op de talloze zaken van vermeend kindermisbruik in scholen (en op andere plaatsen) waarbij er mensen onterecht slachtoffer werden van massahysterie. Of geloof jij nu echt dat die zaak op het Kiel een unicum is? Dan ben je wel erg wereldvreemd hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
Misschien toch maar eens de film Jagten bekijken. Het mag dan wel fictie zijn, het toont wel mooi de mechanismen aan die in zo'n zaken werken. Mechanismen waar je duidelijk geen kaas van hebt gegeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
|
![]() Dat was van in het begin mijn punt. Ik heb nooit de daden van Martin vergeleken met die van de kleuterjuf. Dat deden anderen in een poging om het bestaan van massahysterie bij anderen te vergoelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn, die verschilt dag en nacht van wat moslimkleuters thuis aangeboden en niet aangeboden krijgen. Bij ons is het abnormaal dat kleuters krijsend en wenend wakker worden en krijsend en wenend gaan slapen elke dag. Bij moslims is dat gewoon. Hysterisch roepen en tieren op een kleuter is blijkbaar ook gewoon. Ipv dat kind iets te doen te geven. Dat is maar een klein voorbeeldje van de enorme verschillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Luister goed, Edina, ik weet wie er kwam op de ouderavonden en wie niet. En ik weet wie ik als klastitularis via de directie een aangetekende persoonlijke uitnodiging heb gestuurd. Le moment suprême om een berbervader met acht kinderen (ik had twee kinderen van hem in mijn klas) in het tweede middelbaar uit te kunnen leggen dat al het rood in de agenda 'niet goed' was. Betrokkenheid bij opvoeding van de kinderen is dan verdorie ver te zoeken, hoor. Dus laten we maar afwachten. En speculeren op grond van ervaringen staat m.i. vrij. Ik hoop dat ik me vergis en als dat zo is, zal ik dat ook toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() Al is de allahtoon nog zo snel.....het lidwoord achterhaalt hem wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is non-news. Ik vind het veel erger dat men in Antwerpen de kaasschaaf zet in de vele subsidies.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En iedereen weet ook dat Dutroux aanspraak kan maken op vrijlating. Je gaat de onbezonnen hysterie aan de schoolpoort toch niet vergelijken met reacties op de gekende feiten van de slachtoffers van Dutroux? Eigenlijk zouden die mensen aan de schoolpoort al mogen betalen voor de politie-interventie om de verdachte schooljuf veilig naar huis te brengen (lynching???), plus haar verlies qua loon, plus morele schadevergoeding want het onderzoek is lopende. Dat is onze westerse manier van denken. En ik hoop dat ze niet verder verloederd wordt. Als moslims geen vertrouwen hebben in het onderwijs en in de overheid en in het juridisch systeem hier, dat ze dan consequent zijn en vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een school is er al wel, blijkbaar. Ik vraag het maar hoor. Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 juni 2013 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn geen islambestrijders maar haatpredikers. Laatst gewijzigd door Salah : 20 juni 2013 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft zich zitten moeien met de "arabische lente" en kreeg er twee islamitische regimes (Tunesië & Egypte) en totale chaos (Libië) voor terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou achterlijk moeten zijn wil ik geloven dat de Islam iets positiefs voor ons inhoud.
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je was niet op die info-avond omdat je de mensen toch niet zou kunnen kalmeren? Dat vind ik raar. Zou je daar in eerste instantie niet aanwezig zijn omdat je broertje van zes (je eerste post) EN je broertje van vier nu ook op die school zit? Ik neem aan dat je ouders daar ook niet waren. Of wel? Dus onze identiteit in Vlaanderen bestaat pas sinds 1830, sinds de inrichting van het koninkrijk België. Dat vind ik een heel vreemde redenering. Jij gooit zomaar Rubens en alle Primitieven in de prullenbak. En Breughel ook nog. En de Keltische cultuur, en de Romaanse en Gothische bouw- en beeldhuwkunst. Zelfs een stuk van de industriële revolutie met zijn goede en slechte kanten. Doe maar op, hoor. Mijn voorouders zitten hier al eeuwen. Ik heb van jou geen lessen te ontvangen. En mijn familie stikt in de bachelors en de doctoraten. Bij ons is dat gewone kost. Allé, ik ken nu toch één Marokkaan met een bachelor. We zullen maar eventjes beleefd zijn en blijven. Weet je wat mijn leuze is zowel in de tuin als maatschappelijk gezien ? LESS IS MORE. |
|
![]() |
![]() |