![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nogmaals, Filip De Winter stelde zelf dat hij er geen zieke strategie achter zocht maar dat het om een zieke strateeg gaat. Menig persoon die Bart De Wever kent kan dit beamen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk liever eens naar je eigen aantal posten. Een kleine 40.000. Tel daar die van je dubbelnick bij. Ook niet niks he? En jij bent hier jaren na mij beland. Je hebt toch niet gepost onder een derde nick? Want dan moeten we er die ook nog bijtellen, nietwaar? Ja, ik onderhoud een database, maar niet met uitspraken van iedereen. Wel van een aantal politici. Ze moeten de moeite van het bewaren waard zijn. Die van jou zijn dat niet. Haat, zever en getrol, ook al staat het in de beleefdheidsvorm, is het niet waard om be-waard te worden. En neen, het lag niet aan mij dat Hallebarde hier een tijdlang verdween en pas terug kwam onder een andere nick nadat ze zich beveiligd wist. Zij werd ernstig bedreigd, maar niet door mij, en gelukkig kreeg niemand haar doodgenuppeld. Veel van haar posten zitten wél in mijn database. Maar wat deze Franse dame te zeggen heeft is dan ook zéér de moeite van het bewaren en herlezen waard. Geen enkele forummer heeft er ooit zelfs maar gedacht dat ik in staat was tot wat jij insinueert. Jouw laag bij de grondse verdachtmakingen zeggen veel meer over jezelf dan over mij.
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al bij al is de communicatie vanuit de medische wereld zeer correct geweest. Marc Van Peel heeft als waarnemend burgemeester duidelijk gefaald in zijn communicatie naar de gemeenteraad toe. Hij had beter de zaak op voorhand kunnen afgelasten maar dit is misschien een standpunt na de feiten.
De technologische vooruitgang van twitter, e-mail en sms mag er niet toe leiden dat enkele gemeenteraadsleden onbevestigde medische informatie krijgen van een burgemeester die op intensieve zorgen ligt. Ik denk dat Bart De Wever zelf hier ook wel een analyse over zal maken.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Link me liever eens naar wat FDW volgens jou zou hebben gezegd, want zoals jij het uit probeert te leggen heb ik het nog nergens gelezen. Buiten jou en een aantal anderen die het duidelijk jammer vinden dat De Wever alleen maar ziek is heb ik ook nog niemand horen beamen dat hij een zieke strateeg is. Wel een goede. Een slechte strateeg als voorzitter had zijn partij nooit tot veruit de grootste van het land gemaakt, hé?
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#346 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 november 2013 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is zijn corebusiness: actieve politiek.
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U zegt het,man,man... Nu al vergeten hoe u destijds met uw twee dubbelnicks in een draad vrij snel in uw hemd werd gezet ,en dit tot groot jolijt van de rest van het forum.... En hoe u met uw ene nicknaam uw andere nicknaam ophemelde.... |
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De compleet van de pot gerukte trollen-"realiteit" van VLB komt nog maar eens bovendrijven...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is heel normaal voor gelijkgestemde zielen.
|
|
|
|
#352 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij is toch al uit het hospitaal...
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-verlaten.aspx (Rechts op de foto)
|
|
|
#353 |
|
Banneling
|
Is hij al aan het werk?
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#355 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 november 2013 om 15:43. |
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou mij niet verwonderen dat jij juist wél verhoopt dat De Wever binnen afzienbare tijd opnieuw in het ziekenhuis belandt. Deze keer voor langer, en liefst nog voor mei volgend jaar.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2013 om 16:06. |
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Banneling
|
Dus, is hij terug aan het werk?
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus?
Is dat zo vanzelfsprekend?
|
|
|
#360 | |
|
Banneling
|
Citaat:
System, hoe gaat het met het Oosten op zijn seniorenfietsvakantie, houdt zich inderdaad aan de stroohalm vast dat BDW op een of andere manier uitgeschakeld wordt. Voor zijn België gaat hij over lijken als het moet. |
|
|
|
|