![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin zou ik het niet noemen.
Maar dan kom je op de vraag, waarom vrouwen vechten als leeuwen om te verhinderen dat de kinderen aan de vader worden toegwezen bij echtscheidingen. En waarom er zoveel vrouwen zijn die verhinderen dat de vader de kinderen nog kan zien, ook al heeft hij omgangsrecht en betaald hij zijn onderhoudsgeld correct. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij co-ouderschap mag u het kindergeld hebben, u geeft de kinderen mee met de kleren die ze aan hebben, eenmaal bij mij aangekomen zal ik ze onmiddellijk andere kleren aantrekken die ik gekocht heb voor hen en ze na een week in dezelfde kleren die ze droegen aan het beging van de week terug afzetten. Wenst u dure merkkledij voor de kinderen geen probleem koopt u ze maar, ik koop hun kleren bij de Zeeman. Daar we evenveel investeren voor voeding enzovoort is er geen bijdrage aan u vereist. Wenst u een kuisvrouw, wenst u op stap te gaan in de week dat u de kinderen heeft wel u doet maar, mijn zaken zijn het niet en blijf verder uit mijn portefeuille. Gaan ze met school op sneeuwklasse wil ik gerust de helft betalen, let wel ik betaal de helft van een skipak naar mijn keuze en niet de helft op een skipak van Dior of zoiets. Wij mannen houden van simpele en goede afspraken en al die foefkes om meer geld zijn aan ons niet besteed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
|
![]() Citaat:
Als de kinderen liever bij de papa zijn dan bij de mama gaan de poppen aan het dansen. Let wel, er zijn natuurlijk slechte vader die hun kinderen verwaarlozen of bij de grootouders droppen of zo, ik beweer niet dat alle vaders heiligen zijn of dat alle moeders serpenten zijn, maar ik heb in mijn leven heel veel voorbeelden gezien van hoe het kan verkeren door liefde die haat wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Minister
|
![]() Ik krijg kriebels van alimentatie he, ik kan prima begrijpen dat je je verantwoordelijkheid voor je kinderen moet opnemen, maar ik ken mensen die een co-ouderschap regeling hebben (dus 1 week - 1 week), maar de man moet toch 220 euro per kind betalen, en de vrouw wou voor zichzelf ook nog eens dat bedrag (die ze gelukkig niet toegewezen kreeg).
Als je het even berekend wil het zeggen dat die kinderen 50% van de tijd dus 220 euro per kind (X2) kosten (440 euro, + kindergeld 250 euro= 690 euro). De helft van de tijd he, dat zou willen zeggen dat die kinderen destijds dat het koppel bestond (want elk van het koppel draagt evenveel bij) 1130 euro kosten!!! Het spijt me, maar die van mij kosten zoveel niet per maand hoor. Het is in veel gevallen schandalig, en ik moet op dat vlak geen vrouw meer horen mekkeren over emancipatie, want de vrouw heeft hier al een berg meer rechten dan de man.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 1 april 2014 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2014 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook bij bi-locatie zal ik vader geen bijdrage voor de huishoudster vragen, vermits hij dan sowieso zelf al 50% van de extra onderhoudskosten voor zijn rekening neemt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En een BH-winkel waar de verkoopster je dochter helpt bestaat ginds in Tutterewuttere ook niet. Waarom moet jij je daarmee bemoeien? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb deze periode al 15 jaar geleden afgesloten;
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2014 om 09:24. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2014 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vind jij het dan normaal dat HIJ dagelijks zijn hobby kan uitoefenen, terwijl ZIJ geen stap kan verzetten zonder een babysit te moeten betalen? Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2014 om 09:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() Maar waarom zouden we het niet mogen vastzetten op een spaarboek op hun naam zodat ze daar later de vruchten vanaf werpen?
Een moeder die normaal gezien hoort rond te komen zou zo'n aanbod toch niet afslaan, tenzij ze egoïstisch uit is op dat geld? Let wel, de vader deelt nog wel mee de kosten van school, ziekenzorg, etc.... Maar reken eens uit, ge spaart meer dan tien jaar maandelijks een €60 tot €150 per kind tot ze op eigen benen willen leven. Toegegeven, het zou beide partijen moeten motiveren zo'n vooruitzicht voor hun kind te creëren. Als de vrouw uit jaloezie en wrok pure machtspelletjes begint te spelen en enkel uit is op geld en de rechter weigert zulke aanboden, is er toch iets mis? Heeft de vader dan niet het recht te zien naar waar dat geld gaat? ![]() Ik kan ook 400 incasseren en maar 150 uitgeven en de ziekenzorg verder op den andere verhalen he. Ja dat werkt natuurlijk ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
|
![]() Citaat:
Je draagt bij aan de onkosten die gemaakt worden om je kind een behoorlijke opvoeding te geven, sparen op een spaarboekje waar ze vanaf hun 18 aankunnen is een veel gemaakte fout. Je spaart beter op een aparte spaarrekening op je eigen naam en als ze het echt nodig hebben (studeren, bouwen enz.) trek je je portefeuille open. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was een reden waarom de kinderen bij de echtscheiding niet kozen om bij hun moeder te gaan wonen. En er is een reden waarom de jonste na 3 maal te hebben geprobeerd bij zijn moeder, nog steeds bij zijn vader woont. Er is een reden waarom mijn kinderen het niet langer dan 25 dagen bij hun moeder uithouden en ze dan terug hier staan. Mijn ex heeft de eerste jaren niet voor de kinderen moeten zorgen en dat heb ik ook nergens geschreven. Ze heeft hen zelfs niet eens hun eerste flesje gegeven, dat heb ik gedaan. Als je het wil weten, mijn ex is zelfs in een depressie geraakt, gewoon omdat mijn kinderen papa's kinderen waren. Ze is zelfs moeten terugkomen uit een vakantie met haar vriendin toen de oudste 6 maanden was, omdat die gewoon niet meer wilde eten. Zij kreeg haar flesje 's avonds steeds van haar Papa en vertikte het 2 dagen om nog te eten. En ze waren met meer dan 20 moeders en grootmoeders op die camping die geprobeerd hebben om haar toch te doen eten. Ik ben er aangekomen en heb de klein niet 1 maar 3 flesjes gegeven. Het kind was uitgehongerd. De week daarna ben ik alleen met de klein voor 5 dagen op vakantie gegaan met enkele vrienden en hun kinderen. Ze wilde dat wij, mannen, maar eens bewezen dat we alleen voor de kinderen konden zorgen. Heb ze toen even een rare kop zien trekken toen zij aankwamen na die week. Ik heb geen vrouw nodig om een baby te verzorgen en op te voeden tot een goed volwassen persoon. Je begrijpt dus juist niets, je gaat enkel van je persoonlijke ervaringen uit en kijkt verder met oogkleppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dat de kindjes meestal bij mama gaan zagen voor iets duur he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom dat vele mannen letterlijk en figuurlijk leeggezogen worden door hun ex en dat er niet al te vaak in het voordeel van de man gesproken wordt. Ook in de gevallen dat de man zelfs een betere ouder zou zijn dan de moeder. Er is de ongeschreven en geschreven wet dat de vrouw van begin af aan het voordeel heeft en dat de man verdomd met concrete en harde tegenbewijzen moet komen om in zijn voordeel te krijgen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geval van bi-locatie moeten beiden EVENVEEL bijdragen bij de kinderrekening en wordt er geen aparte alimentatie meer opgelegd, tenzij het loonsverschil tussen beide ouders bovenmatig is. Waarover zeur je nu?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2014 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dus wie wat verbruikt Citaat:
Verder heb ik NOOIT 1 cent van haar ontvangen. En bij de echtscheiding heeft ze heel de inboedel mogen menemen, ik had de eerste dag nadat ze vertrokken was zelfs geen stoel meer om op te zitten. Het enige dat ik na de echscheiding nog had was de woning, want daar kon ze niet aan. Ze had het geld niet om mij uit te betalen en haar ideetje om mijn deel van de woning reeds als schenking aan de kinderen te geven als voorafbetaling van de erfenis, werd door de notaris door haar neus geboord. Ze moest maar een kleine 250.000€ zien uit haar mouw te schudden. Citaat:
Citaat:
Je bent hier bezig met steen en been te klagen dat je ex geen onderhoudsgeld betaald en dat je daardoor in armoede moest leven. Maar je verdiende blijkbaar te veel om een studietoelage te trekken. Citaat:
Het ging over een meisje dat met mij in een winkel stond om haar verjaardagsgeschenk te kopen. Ze mocht zelf kiezen welke kleren er aan haar gegeven werden voor haar verjaardag. En ik heb haar gewoon naar de verkoopster gestuurd. "Waarom moet jij je daarmee bemoeien?" Je moet aan mij niet vragen waarom ze dat aan mij vroeg. Ik weet de reden wel, maar die ga ik hier niet posten. Die vallen trouwens onder de wet van de bescherming van de privacy van een minderjarige. Citaat:
En kleren naar mijn zusters brengen om te herstellen? Mijn zusters, nichtjes en zelfs ex-schoonzuster en haar dochters brengen hun naaiwerk naar hier. Citaat:
Ik heb zelfs een stikmachine dat enkel dient om derde op te laten werken. Aan dat van mij persoonlijk mogen zelfs mijn kinderen niet aankomen Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ex heeft nooit 1 cent betaald. Ik moet ook geen geld van haar. Dat ze daar haar rekeningen voor dronken rijden maar mee betaald. |
|
![]() |
![]() |