![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Ik weet het niet/ben onzeker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() Bestaat niet, het enige wat je kan doen is naar een slager zoeken die z'n eigen koeien, kippen en schapen slacht en je persoonlijk garandeert dat ze niet halal geslacht zijn. Een niet-halal sticker bestaat niet tenzij je me een website ofzo kan aantonen dat het wel zo is, enkel het varkensvlees is gegarandeerd niet-halal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Halal wordt al lang geïmporteerd maar daar blijft hetzelfde regeltje geldig, de labels mogen verwijderd worden van Europa, allemaal correct volgens de regels dus naar de rechtbank moet je ook niet gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.foodenmeat.be/index.php Ik zeg het, algemeen bekeken kopen wij niet echt bewust. Voor een zeer lage prijs zouden we mekaar nog opeten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat met de N-VA dat wordt niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zo nochtans onze economie kunnen stimuleren om creatief uit de hoek te komen. Neen, het is makkelijker olie of gas aan te kopen en de arme man er nog bakken belasting op te doen betalen. Kijk wat er gebeurt met het Oekraïne probleem. Europa staat schaakmat uit vrees dat de gaskraan zou dichtgedraaid worden. We staan er met open mond naar te staren. Dom Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor voeding dat toch veel belangrijker is qua gezondheid gelden die precies niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier op de hoek baat een Marokkaan waar ik nog mee voetbalde een frituur uit en die maakte onlangs zijn beklag over de Oostblokkers toen ik stond te wachten op mijn bestelling. Ze pakken ons werk af, profiteren van de sociale zekerheid, werken in het zwart en betalen geen belasting, ze zorgen voor meer criminalitiet...kortom, de hele rimram. Hij kon er niets goe van zeggen. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 8 mei 2014 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettegenstaande hoop ik dat NVA 'n verpletterende overwinning haalt op 25/5. Toch stem ik er niet voor, nooit zelfs maar overwogen. Ik kan m'n principes nu eenmaal niet verloochenen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn zelfs concurrentie voor hun criminele zaakjes. Méér Oostblokkers dus! Hopelijk zullen zij ons verlossen van de mohamedanenplaag.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, liever Oostblokkers (behalve roma's) dan islamieten. Oostblokkers maken veel meer kans om te integreren in onze maatschappij, de meeste islamieten zullen dat nooit doen.
![]() |
#357 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Make no mistake, in Belgie is het niet anders. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.dagelijksestandaard.nl/20...al-dan-u-denkt Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In principe zou het VB in het islamdossier een staalharde case kunnen hebben maar de manier waarop ze het aan de man brengen zet niet echt zoden aan de dijk. Laatst gewijzigd door Ulrik : 9 mei 2014 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Schepen
|
![]() SDX? Partij v/d Vegetarische Katten
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 9 mei 2014 om 18:04. |
![]() |
![]() |