Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen?
Ja 31 93,94%
Nee 1 3,03%
Ik weet het niet/ben onzeker 1 3,03%
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2014, 15:22   #341
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Bestaan wel. Vraag uw slager voor raad. It is a matter of choices.
Bestaat niet, het enige wat je kan doen is naar een slager zoeken die z'n eigen koeien, kippen en schapen slacht en je persoonlijk garandeert dat ze niet halal geslacht zijn. Een niet-halal sticker bestaat niet tenzij je me een website ofzo kan aantonen dat het wel zo is, enkel het varkensvlees is gegarandeerd niet-halal.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 15:24   #342
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou de bevolking (de autochtonen) die zich eraan stoort, niet meer bereiken door consequent met deze stof om te gaan? Bv. hamer niet op één bevolking, maar vraag concreet een daadwerkelijke splitsing van staat en religie. En niet enkel bij politieke keuzes, maar over het hele spel. Als ritueel slachten verboden wordt, en de gelovigen moeten zelf voor hun geloof opdraaien zou het probleem opgelost moeten zijn. Importeert desnoods halal.
Zitten de labels niet juist? Dan moet gij naar de rechtbank stappen en uw beklag doen. Maar welk baat hebben we door constant te drummen op één groep?
Zolang ze inteelten gaan ze genoeg debielen kweken, het probleem zal zichzelf echt niet oplossen.

Halal wordt al lang geïmporteerd maar daar blijft hetzelfde regeltje geldig, de labels mogen verwijderd worden van Europa, allemaal correct volgens de regels dus naar de rechtbank moet je ook niet gaan.
Oud 8 mei 2014, 15:45   #343
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vestig je hoop maar niet te snel op (West) Europa, EU bepaalt welke richting we uitgaan.

Ik zou eerder m'n hoop vestigen op Oost Europa, daarom pleit ik ook voor méér Polen, méér Roemenen, Méér Bulgaren, méér Slowaken, méér etc... zolang ze maar niet mohamedaan zijn, want die worden door mohamedanen gezien als concurrent, die nemen hùn leefruimte in (sociale woningen), hùn leeflonen etc.

'n Clash tussen mohamedaanhangers & voormalig Oostblokkers zou wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren.

Wij zijn al lang lamgeslagen, monddood gemaakt, gedemoniseerd, tot islamofoob & racist verklaard.
Jij hebt het begrepen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 15:52   #344
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Bestaat niet, het enige wat je kan doen is naar een slager zoeken die z'n eigen koeien, kippen en schapen slacht en je persoonlijk garandeert dat ze niet halal geslacht zijn. Een niet-halal sticker bestaat niet tenzij je me een website ofzo kan aantonen dat het wel zo is, enkel het varkensvlees is gegarandeerd niet-halal.
Onzen Belgian Blue misschien?
http://www.foodenmeat.be/index.php

Ik zeg het, algemeen bekeken kopen wij niet echt bewust.
Voor een zeer lage prijs zouden we mekaar nog opeten
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 16:12   #345
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vestig je hoop maar niet te snel op (West) Europa, EU bepaalt welke richting we uitgaan.

Ik zou eerder m'n hoop vestigen op Oost Europa, daarom pleit ik ook voor méér Polen, méér Roemenen, Méér Bulgaren, méér Slowaken, méér etc... zolang ze maar niet mohamedaan zijn, want die worden door mohamedanen gezien als concurrent, die nemen hùn leefruimte in (sociale woningen), hùn leeflonen etc.

'n Clash tussen mohamedaanhangers & voormalig Oostblokkers zou wel eens tot de mogelijkheden kunnen behoren.

Wij zijn al lang lamgeslagen, monddood gemaakt, gedemoniseerd, tot islamofoob & racist verklaard.
Voor wie ga je stemmen SDX. Ik voor het VB
Dat met de N-VA dat wordt niets.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 18:58   #346
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Verbied liever de import van aardolie afkomstig van Saoedisch Arabië (en gelijkaardige 'bondgenoten').
Ook daarvoor zijn we te dom.
Het zo nochtans onze economie kunnen stimuleren om creatief uit de hoek te komen.
Neen, het is makkelijker olie of gas aan te kopen en de arme man er nog bakken belasting op te doen betalen.
Kijk wat er gebeurt met het Oekraïne probleem. Europa staat schaakmat uit vrees dat de gaskraan zou dichtgedraaid worden. We staan er met open mond naar te staren. Dom Europa.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 21:48   #347
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Als die rotislam hier nooit had geweest, hadden wij dergelijke problemen niet gehad. Waarom moet de autochtoon altijd voor alles opdraaien?
Dat vraag ik mij ook af.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 21:49   #348
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Inderdaad, zo is het. En men zal het pas begrijpen als het echt te laat is. Domme, domme, domme Belg.

Uiteindelijk is mijn hoop alleen op Europa gevestigd, waar mogelijk een verrechtsing zal plaatsvinden. Dan moet België politiek gezien ook volgen. De domme Belg zal zich nog eerder bekeren tot de islam, dan er tegen ingaan.
De natte droom van bleiter Anciaux.
Oud 8 mei 2014, 21:54   #349
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Nee, bestaat niet. Enkel halal stickers die verwijderd mogen worden.
.
En dan te bedenken dat verleden week een producent van kleding zijn beklag maakte op tv over Europa met zijn vele regeltjes die hem b.v. opleggen tot 4-5 labels op de kleding te bevestigen.
Voor voeding dat toch veel belangrijker is qua gezondheid gelden die precies niet.
Oud 8 mei 2014, 22:00   #350
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Klopt !
Hier op de hoek baat een Marokkaan waar ik nog mee voetbalde een frituur uit en die maakte onlangs zijn beklag over de Oostblokkers toen ik stond te wachten op mijn bestelling.
Ze pakken ons werk af, profiteren van de sociale zekerheid, werken in het zwart en betalen geen belasting, ze zorgen voor meer criminalitiet...kortom, de hele rimram.
Hij kon er niets goe van zeggen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 8 mei 2014 om 22:02.
Oud 8 mei 2014, 22:20   #351
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzen Belgian Blue misschien?
http://www.foodenmeat.be/index.php

Ik zeg het, algemeen bekeken kopen wij niet echt bewust.
Voor een zeer lage prijs zouden we mekaar nog opeten
In België slachten ze ook veel halal, er is echt geen manier om het te weten.
Oud 8 mei 2014, 22:22   #352
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Klopt !
Hier op de hoek baat een Marokkaan waar ik nog mee voetbalde een frituur uit en die maakte onlangs zijn beklag over de Oostblokkers toen ik stond te wachten op mijn bestelling.
Ze pakken ons werk af, profiteren van de sociale zekerheid, werken in het zwart en betalen geen belasting, ze zorgen voor meer criminalitiet...kortom, de hele rimram.
Je moet ze dan eens horen over Roma, de enige groep die nog meer met de familie kweekt dan moslims. Ze dulden inderdaad geen concurrentie.
Oud 8 mei 2014, 22:37   #353
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Vanaf 't moment dat ik Dewever in dat onnozel TV-spelleke gezien had (toen nog dikke Bart), wist ik al dat NVA niks zou worden, te snel te groot geworden.

Niettegenstaande hoop ik dat NVA 'n verpletterende overwinning haalt op 25/5.

Toch stem ik er niet voor, nooit zelfs maar overwogen.

Ik kan m'n principes nu eenmaal niet verloochenen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2014, 22:40   #354
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Klopt !
D�*t bedoel ik dus.

Ze zijn zelfs concurrentie voor hun criminele zaakjes.

Méér Oostblokkers dus!

Hopelijk zullen zij ons verlossen van de mohamedanenplaag.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 06:11   #355
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanaf 't moment dat ik Dewever in dat onnozel TV-spelleke gezien had (toen nog dikke Bart), wist ik al dat NVA niks zou worden, te snel te groot geworden.

Niettegenstaande hoop ik dat NVA 'n verpletterende overwinning haalt op 25/5.

Toch stem ik er niet voor, nooit zelfs maar overwogen.

Ik kan m'n principes nu eenmaal niet verloochenen.
allez vooruit, ze zijn bij het VB al zeker van drie stemmen, voor mij ook geen VB-Light.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 09:07   #356
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Ja, liever Oostblokkers (behalve roma's) dan islamieten. Oostblokkers maken veel meer kans om te integreren in onze maatschappij, de meeste islamieten zullen dat nooit doen.
Oud 9 mei 2014, 10:56   #357
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Er is niemand die u verplicht aan te passen. Maar als ik weet dat een handelaar herverpakt om het label halal te maskeren, dan zet ik daar geen voet meer binnen. Albert Hein, daar informatie over?
Pest wordt betaald om de Grote Islamitische Leugen te propageren.

Citaat:
Now halal sneaks into our schools: Parents angered by move by councils to ban pork sausages and bacon and replace them with ritually-slaughtered meat
Citaat:
Hundreds of schools have banned pork – sausages and bacon – and switched to halal only meat for meals even where Muslims are in the minority.

Many families of other faiths and none have been angered and upset by the move which has often been done by schools and councils with little or no consultation.

At least two dinner ladies have been sacked in the last year after serving non-halal food to Muslim students by accident

By contrast, dinner ladies in hundreds of schools are expected to serve halal meat to primary and secondary school age pupils every day of the week whether they are Muslim or not.

The driving force appears to be cost because it is far easier and cheaper to have a single source of halal meat for everyone, rather than having to provide a segregated menu.

In most cases the halal meat served in schools will come from animals that have been pre-stunned before slaughter, which welfare experts say is the minimum required to minimise suffering.

The concern among non-Muslim parents is that it is not clear which schools are using halal only meat. Separately, a move to halal only meat means children have no choice but to eat it or switch to a vegetarian option.

This is a particular worry for the Sikh community who refuse to eat halal meat on religious grounds.

A spokesman for the Sikh Council UK said: ‘We are concerned that many schools, councils and other public sector bodies and their caterers are effectively allowed to deceive the public by providing halal meat without declaring it as such.

‘Public sector bodies have a duty to the entire community and should be accommodating for all needs without fear or favour.’

He said: ‘Everybody has a right to purchase and consume food in accordance with their religious or other beliefs and food should be clearly labelled to allow individuals to make an informed choice.

‘All foodstuffs using or containing halal meat and any derived products from halal meat should be clearly labelled as halal. Certified halal meat products should be provided and be available for the benefit of the Muslim community where required.

‘All consumers should have the confidence that foodstuffs that are not labelled as halal are in fact halal free. It should be a duty of trading standard officers to enforce effective and clear labelling on all food.’

In March, parents in Rotherham condemned a school’s decision to ban all pork products from the menu and replace other meats with halal versions.

The change means pupils aged 3-11 at Brinsworth Manor Infant and Junior Schools in Rotherham - which Ofsted identifies as having only a small number of pupils from minority ethnic groups - will no longer be able to enjoy sausages, bacon or ham.

Parents at both schools, which share a site, were told of the decision in a letter from Rotherham Council’s catering officer, who wrote that there had been ‘minor adjustments’ to the lunch menu.

Although just 20 per cent of the school’s 600 pupils are Muslim the menu changes were reportedly brought in to make the school more inclusive.

Make no mistake, in Belgie is het niet anders.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 11:09   #358
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is niemand die u verplicht aan te passen. Maar als ik weet dat een handelaar herverpakt om het label halal te maskeren, dan zet ik daar geen voet meer binnen. Albert Hein, daar informatie over?
Net hetzelfde, gelijk waar in de productieketen kan de halal label verwijderd worden. Zelfs onze kaas is halal en alle kippen.

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...al-dan-u-denkt

Citaat:
Dat de islamisering van Nederland concrete vormen aanneemt, blijkt wel uit het feit dat ons voedsel steeds meer halal aan het worden is. Wat recente voorbeeldjes: In het kader van de ‘diversiteit’ krijgt nu het hele politiekorps IJsselland halal lunchpakketjes; hoezo diversiteit? Ook in het stadhuis van Rotterdam krijgt men in de kantine ongevraagd alleen nog halalvlees voorgezet. Maar echt verbijsterend vond ik toch wel de uitzending van Uitgesproken EO van afgelopen dinsdag. Daaruit bleek niet alleen dat al een derde van alle slachthuizen halal slacht, maar vooral dat bijvoorbeeld bijna alle kaas in de supermarkten halal is, zonder dat de consument dit wordt verteld. Dat betekent dus, zoals Ellian terecht in de uitzending stelde, dat Nederland zich feitelijk aan de sharia onderwerpt. En we weten van niks. De woordvoerders van de ChristenUnie en de PvdA vonden dat niet in de haak, maar het CDA zag het probleem niet zo.
Oud 9 mei 2014, 17:57   #359
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Rekening houdend met het discriminerende cordon vormt een stem op het VB, tot nader order, eerder een versterking van partijen die een bijzonder nalatige houding aannemen ten aanzien van de islam.
In principe zou het VB in het islamdossier een staalharde case kunnen hebben maar de manier waarop ze het aan de man brengen zet niet echt zoden aan de dijk.

Laatst gewijzigd door Ulrik : 9 mei 2014 om 17:59.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2014, 18:00   #360
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SDX? Partij v/d Vegetarische Katten

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 9 mei 2014 om 18:04.
Castor Troy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be