![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De afgelopen vijf jaar is het aantal zelfstandigen dat langdurig arbeidsongeschikt is met 15% gestegen. Dat blijkt uit cijfers van CD&V. In 2011 bleven 20.315 zelfstandigen langer dan een jaar thuis, vorig jaar ging het al om 23.437 mensen. De belangrijkste oorzaak waardoor zelfstandigen uitvallen zijn de zogenoemde "musculoskeletale aandoeningen" zoals rugpijn, peesontstekingen en hernia's. Psychische aandoeningen staan op nummer twee, gevolgd door letsels van ongevallen en vergiftigingen. Binnen het aantal langdurig arbeidsongeschikte zelfstandigen is de procentuele toename van mensen met een psychische aandoening of een been/spierletsel bovendien het sterkst. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2831212 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel mensen willen zelfstandig zijn en voor henzelf zorgen. Niet iedereen is even op zijn gemak met een gepamperd te worden door de werkende klasse terwijl ze zelf niets doen (ik zou dit bijv. ook niet kunnen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die mensen zitten niet op forums. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft U werkelijk niets anders in het leven dan ganser uren, dagen, weken en jaren op dit onbeduidend forum te zitten. Waarom niet wat genieten (dat rijmt op tieten) van uw tientallen miljoenen Euro's en uw beeldschone erudiete en waarschijnlijk hete 40 jaar jongere Chinese vrouw? Laatst gewijzigd door demonen : 5 december 2016 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uitgesloten zijn van de arbeidsmarkt is niet leuk. Er zijn er die geen keus hebben. Op de eigenlijke inhoud van wat je citeerde reageerde je hiermee evenwel niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 december 2016 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ontslag was geen secretaresse maar mijn rechterhand waar ik vroeger zeer tevreden over was en ze zat niet op Facebook maar schreef ganse epistels vol op haar computer of email die niets met het werk te maken hadden. Er was een relevantie met een toenmalige discussie over exorbitante ontslagvergoedingen. Mijn vrouw is er geen 40 maar 35. Ik ben er niet in de 70 maar 69. Ik heb nooit beweerd een penthouse te hebben in New York. Ik heb er wel gewoond en gewerkt in 80-81-82 daar heb ik toen een bedrijf opgericht. Ten gevolge daarvan heb ik nu nog altijd een Social Security Card. De relevantie was dat men hier beweerde dat er GEEN sociale zekerheid is in de US. Ik heb nooit beweerd dat ik nu nog een Green Card heb. Ik heb nooit beweerd een internetbedrijf te hebben opgericht in Singapore. Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 december 2016 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd is een niet voor een ouwe verbitterde zak zoals u dat ik op dit forum zit. Vroeger vond ik zelf uw enumeratie van bedrijfsluitingen interessant. Ik zit hier geen uren. Deze morgen ben ik beginnen werken om 8 uur, (moet maar de tuin doorstappen en een stukje om in het bedrijf te komen) Deze middag tijdens mijn korte lunchpauze heb ik een bijdrage geplaatst en heb terug de ganse namiddag gewerkt tot 4u30'. Ik zit dus niet onder de werkuren tijd te verliezen. Wat ik in mijn vrije tijd doe om te relaxen en al dan niet op het forum te komen zijn mijn zaken. Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 december 2016 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 december 2016 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staan die afkortingen voor misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leugenaar zei hij niet dacht ik Laatst gewijzigd door eno2 : 5 december 2016 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar we zijn nu ook niet van suiker gemaakt hé Eno.
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |