![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls hebben ze dat rijmpje al, steeds achterover vallend van verontwaardiging, afgedraaid... Zo kennen we onze linkse schijnwijzen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben hier niet de meeste poster maar ik lees wel veel. Het verbaast me telkens te moeten lezen hoeveel anti-Vlaamse gevoelens er zijn bij de Vlamingen. Verbaast dat dan niet dat de Franstaligen ons overheersen? Vlamingen haten zichzelf, wat wil je dan van anderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum is voor 90% bevolkt door de zogenaamde "echte" vlamingen. Hoe kan de resterende 10% dan zoveel zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() Het moet inderdaad erg zijn als men veel van die onnozelheden die la Belgique uitbralt voor waarheid heeft aangenomen en nu te moeten horen dat het eerder laag bij de gronds racisme is en was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marie leeft mentaal in 1933 blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En daarbij, ik weiger om het even welke belgicistische propaganda zomaar klakkeloos over te nemen.
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Citaat:
Famiilelid zijn van een collaborateur? Nog eens, ik hoop dat in jouw familie nooit iemand nog maar iets mispeuterd heeft, anders kunnen ze je dat ook aanwrijven.
![]() |
![]() |
#351 |
|
![]() De vraag is : wat wil men ermee zeggen?
Mocht ik een lijstje beginnen maken van fraudeurs die familie hebben bij VLD'ers, en dan er op zo'n schijnheilig toontje bijzeggen "ik geef daar geen waarde-oordeel over", het kot zou te klein zijn.
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie hier niemand anders die dergelijke delusies zit te promoten hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Ik, Jack, geef u de toestemming lijstjes te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor wiens rekening ze vochten. De holocaust en de hel die de Nazis in Rusland aanrichtten was afschuwelijk, maar de miljoenen doden die het raderwerk van het Sovjetregime reeds van in de jaren dertig op gang bracht was moet nu bepaald ook niet onder de mat geveegd worden. Wat verwijt je mij feitelijk? Dat ik de aandacht vestigde op het Molotov-Von Ribbentrop pact en de gevolgen voor Polen en de Baltische staten? Dat ik er op wees dat in België het verzet sterk gedomineerd werd door de communisten? Nota bene: het merendeel is daarna lekker gaan schuilen bij de sossen. Ik weet ook wel dat het uitgangspunt van de W.-oorlog 2 in Rusland en de Koreaanse oorlog verschillend waren. Maar in beide gevallen was de tegenstander een communistisch regime. Waar of niet? Eigenlijk reageren jij en Oosten op mijn bericht alsof ik een lofbetuiging heb geschreven over de Oostfronters. Dergelijk soort reactie van jullie kant is duidelijk het gevolg van een vooringenomen lezing. En dat is pas "tenenkrullend". Laatst gewijzigd door quercus : 5 april 2017 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik genealogisch heb kunnen nagaan is geen enkele van de vrouwelijke exemplaren in mijn kwartierstaat ooit betrapt op het koken van mosselen in water. Gelukkig maar... Anders zou ik zeker een procedure tot naamsverandering overwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dezelfde reden dat de populatie van jouw stamkroeg niet representatief is voor de politieke mening van de vlaamse kiesgerechtigde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wat Marie schreef over het "Berber-incident", daar mogen we wel even bij stil staan. Want wat had De Wever gezegd in een interview? Dat van alle groepen migranten die van de Berbers de grootste moeilijkheden gaf bij de pogingen om hun integratie te stimuleren. That's it. En die simpele vaststelling gaf in de linkse media aanleiding tot een enorm gekakel, stof en rond dwarrelende pluimen. Blijkbaar is links doodsbang om dingen bij hun naam te noemen. Bij bepaalde woordvoerders van de islamitische gemeenschap vinden we veel minder schroom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja halloooo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige heeft de huidige migrantendiscours van de NVA volgens mij niet veel te maken met de collaboratie in WWII en de zogezegde erfenis ervan binnen de partij. Al flirt de NVA, net als in het collaboratieverhaal, soms met randje van het democratisch aanvaardbare.
![]() |