![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als hij dat ooit doet, dan alleen omdat er toch al gemeenteraadsverkiezingen zijn, waardoor er één campagne zou zijn ipv 2 op 2 jaar ... al is dat financieel ook al geen must, daar zou N-VA de andere partijen een financieel cadeau mee doen...maar indien de peilingen gunstig zijn, zou hij er op LT mss ook wel een paar partijen mee kunnen doodknijpen, dus afwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp ook niet waarom zo veel mensen altijd zitten te memmen over dat Nederlands en Frans. Ge kiest toch zelf of ge wilt antwoorden in 't Frans of niet? Veel mensen zitten er over te zeveren, maar als een Waal hun in gebrekkig Nederlands iets vraagt, antwoorden ze er zelf in 't Frans tegen om dan erna te gaan zeggen hoe ze geen Nederlands kunnen. Ze hoeven net zo hard Nederlands te kunnen als wij Frans. ![]() Ik vind het erger als hij geen Engels kan. Da's tenslotte een wereldtaal. En Michel valt mee omdat hij een liberaal is. Mij kan het weinig schelen welke taal die spreekt. Ik heb liever een Waalse liberaal als premier dan een Vlaamse sos of groene. In ieder geval, ik beschouw het Vlaams gewest als onafhankelijk van Brussel en Wallonië. Als ik dus in Brussel of Wallonië ben, beschouw ik mezelf in het buitenland, dus spreek ik meestal Engels.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als er nu parlementsverkiezingen zouden komen (samen met die van de gemeenteraad), dan heb je nog:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat er toch iets raars moet gezeten hebben in die kebab dat Ivo Belet onlangs gegeten heeft...
![]() |
#345 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken jij veel landen waar dat zo lang is, buiten Frankrijk en belgië??
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ondertussen hopen dat het toch maar zoveel mogelijk schade aan Francken en N-VA berokkent. Politieke riooltactieken...
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen faciliteiten meer . Iedereen Nederlandstalig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever heeft dit alweer mooi gezien .
Door Michel te laten terugkrabbelen tov Theo , krijgt de MR een flinke dreun bij de Waalse kiezers. Hoe kleiner de MR bij de volgende verkiezingen wordt , hoe onwaarschijnlijker het zal zijn dat er nog een federale regering zal kunnen gevormd worden en hoe sneller Vlaanderen de facto onafhankelijk zal zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 9 januari 2018 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren in De Standaard: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch trekt De Wever er de stekker niet uit. Welke politicus doet hem dat na? Alexander de Croo alleszins niet. En toch blijven de aanvallen komen.
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, maar IK ben niet degene die deze gang van zaken genegen is.
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe harder en hoe meer u dit van de daken schreeuwt hoe meer stemmen N-VA zal behalen. Dat u dit nog steeds niet doorhebt toont uw schrale politieke inzicht aan. Pandakneus, iemand met toch ook een bewezen schraal politiek inzicht en een N-VA hater van het eerste uur, heeft dit wel door. Daarover hoor je hem dus niet meer piepen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lijkt me eerder sprake van een tegengesteld effect.
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergroot het de kansen van de N-VA op regeringsdeelname omdat er met de PS beter over een staatshervorming kan gepraat worden? Je beseft toch zelf dat je insinuatie pure zotternij is? Je bent duidelijk ook "vergeten" dat Laurette Mitrailette liet horen dat er ALLES, ALLES aan moest gedaan worden om de N-VA, opnieuw, te vermijden. Je draait de zaken dus om, zoals we dat van jou gewend zijn. Van De Wever kan veel gezegd worden, maar niet dat hij er alles, alles aan gedaan heeft om de PS te vermijden. Dat heeft de PS zélf gedaan. De Wever heeft eveneens, en met glans, bewezen dat zijn partij ook zonder staatsmisvorming kan functioneren in een federale regering.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2018 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou iedereen in Vlaanderen Nederlands moeten leren behalve moslims?
Eisten en kregen de moslims taalfaciliteiten in de Vlaamse rand? Je beseft dat je onzin uitkraamt?
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijp je niet aan "IEDEREEN" ???