Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2005, 22:19   #341
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

[quote=praha]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Tja, dat vind ik geen uitleg. Ik zou dan als enigste kunnen zeggen "try me".

Anders kun je dit ook toepassen op het officiele verhaal é, het is waar geloof ons maar zonder uitleg en bewijzen want het is te moeilijk voor jou om te begrijpen...[/QUOTE]

'try me' staat dan gelijk met die honderd huizen te bouwen die zullen instorten of je een diploma architectuur laten behalen en het dan opnieuw uitleggen

dat is nu net het probleem, dat doet men ook
en 'normaal' gezien ruik je geen onraad en ga je ervan uit dat het juist is
( vlg het bv met een uitleg over de brand in den Hilton die simplistisch uitgelegd wordt opdat eenieder burger dat zou begrijpen )

maar van zodra er wat ongeruimdheden inzitten die verder volledig genegeerd / ontweken worden ga je twijfelen
Neenee, ik bedoelde met try me, gewoon van: moeilijke uitleg of niet...geven die handel!

Je hebt trouwens in deze postings al dubbel zoveel respect opgewekt dan de rest van de mensen hier die een andere mening hebben dan mij. Jij begint tenminste niet met scheldwoorden ofzo omwillen van mijn andere mening. Dankjewel hiervoor dus!

Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2005 om 22:20.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 22:19   #342
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, maar er kan veel é. Zolang ik het jou dus niet bewijs kun jij toch niet geloven dat ik het werkelijk kan ofwel?
Het ligt nu misschien heel anders omdat het voor jou zeer vervelend kan worden indien het zo zou zijn é. Maar dat doet niet terzake. Wees gerust, ik ben geen vandalist en dergelijke dingen doe ik dus niet.
je hoeft 'm niet desnoods te laten crashen he
een simpele boodschap over het schermpje in den trend van : " zie je wel dat ik het zou kunnen , illwill " zou ruimschoots moet volstaan om dat aan te tonen

maar ik geloof het wel dat het kan
dus waarom zou jij het niet kunnen ? als ik voor de rest niets over je afweet
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 22:22   #343
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neenee, ik bedoelde met try me, gewoon van: moeilijke uitleg of niet...geven die handel!
ah kay
maar wat ben je met dien handel als je d'r geen jota van kunt verstaan ?
hoe kan je dat verifiëren dat ik je niets aan 't wijsmaken ben ?
Oud 8 februari 2005, 22:22   #344
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[size=7]Zie je wel dat ik het zou kunnen![/size]
[size=7][/size]
Oud 8 februari 2005, 22:24   #345
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
ah kay
maar wat ben je met dien handel als je d'r geen jota van kunt verstaan ?
hoe kan je dat verifiëren dat ik je niets aan 't wijsmaken ben ?
Indien ik er geen jota van zou verstaan, kan ik maar 2 dingen doen denk ik. Raad vragen bij een ander oftewel zelf op speurtocht gaan om het verifieren, dus eigenlijk ook naar andere meningen vragen.
Oud 8 februari 2005, 22:27   #346
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=7]Zie je wel dat ik het zou kunnen![/size]

yeah , hier telt dat ni
Oud 8 februari 2005, 22:30   #347
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien ik er geen jota van zou verstaan, kan ik maar 2 dingen doen denk ik. Raad vragen bij een ander oftewel zelf op speurtocht gaan om het verifieren, dus eigenlijk ook naar andere meningen vragen.
aha , nu komen we ergens
lol
als nu 10-tallen onafhankelijke experts je zouden vertellen dat de wtc-tower niet op zulke wijze kan ingestort zijn zonder de nodige welgeplaatste explosieven
Oud 8 februari 2005, 22:32   #348
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aha , nu komen we ergens
lol
als nu 10-tallen onafhankelijke experts je zouden vertellen dat de wtc-tower niet op zulke wijze kan ingestort zijn zonder de nodige welgeplaatste explosieven
en 't zijn er echt zoveel en allen afhankelijk hoor
ik kan willekeurig hier in België een architect, een ingenieur, of weet ik veel radplegen
allen zullen ze het hoogst verdacht vinden ( onafhankelijk van de verklaring in 't rapport ) dat een zo'n flatgebouw op die wijze in elkaar zakt

Laatst gewijzigd door praha : 8 februari 2005 om 22:32.
Oud 9 februari 2005, 06:36   #349
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en 't zijn er echt zoveel en allen afhankelijk hoor
ik kan willekeurig hier in België een architect, een ingenieur, of weet ik veel radplegen
allen zullen ze het hoogst verdacht vinden ( onafhankelijk van de verklaring in 't rapport ) dat een zo'n flatgebouw op die wijze in elkaar zakt
Verdacht vinden...zoals je weet heb ik daar niets aan.
Als je iets verdacht vind moet je ook duidelijke redenen hebben.
Oud 9 februari 2005, 09:22   #350
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verdacht vinden...zoals je weet heb ik daar niets aan.
Als je iets verdacht vind moet je ook duidelijke redenen hebben.
Die duidelijke redenen zijn hier al meermaals herhaald. Nog nooit is een gebouw met stalen skelet ingestort door brand, maar 9/11 maar eventjes 3! (WTC1 WTC2 & WTC3)
Oud 9 februari 2005, 09:47   #351
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Dat is hetzelfde als vrede op aarde wensen en geen armoede meer. Onmogelijk ok.
Onmogelijk ja, laten we dan maar gelijk zo snel mogelijk het tegenovergestelde proberen te berijken. Das wel haalbaar en we zijn al goed op weg dankzij holy Buch met z'n vriendjes en vele andere leiders over deze planeet. Polarisatie en vijandigheid troef.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 12:21   #352
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Die duidelijke redenen zijn hier al meermaals herhaald. Nog nooit is een gebouw met stalen skelet ingestort door brand, maar 9/11 maar eventjes 3! (WTC1 WTC2 & WTC3)
Er zijn ook nog nooit vliegtuigen in gebouwen gevlogen. Je doet alsof de grootte en impakt van de vliegtuigen helemaal niet meespelen in heel de zaak.
Ook zijn er geen gebouwen met dezelfde constructie als de WTC torens, zou nogal belachelijk zijn eigenlijk.
En zowiezo, omdat het nog nooit eerder zou gebeurt zijn...is dat nu ook al een bewijs?
Oud 9 februari 2005, 12:46   #353
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
??????? je draait de zaken om
voila nogmaals een bewijs dat we niet de enigste zijn die Illwill's vorm van communiceren niet kunnen apprecieren
een gelijkaardig zinnetje kan je in meerdere replies op zijn posts terugvinden
als hij zijn gelijk niet kan halen verdraait hij je woorden
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 12:57   #354
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn ook nog nooit vliegtuigen in gebouwen gevlogen. Je doet alsof de grootte en impakt van de vliegtuigen helemaal niet meespelen in heel de zaak.
Rong answer. Ten eerste, de gebouwen zijn ontworpen om een inslag van een vliegtuig ZONDER probleem te weerstaan. Ten tweede.
Ik weet niet juist meer welk jaar, is er een B52 binnengevlogen in het Empire State Building. Schade was zeer miniem.

Citaat:
Ook zijn er geen gebouwen met dezelfde constructie als de WTC torens, zou nogal belachelijk zijn eigenlijk.
Waar haal je deze onzin nu weer vandaan? In de bijna 100-jarige geschiedenis van wolkenkrabbers werden sinds bijna 40 jaar ALLE wolkenkrabbers ontworpen als het WTC. (met stalen structuur+ beton) Weeral een bewijs dat je maar wat lult, zonder enige referentie.
Hoeveel € krijg ik voor elk gebouw dat ik hier plaats met hetzelfde ontwerp als het WTC?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 februari 2005 om 13:00.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 12:58   #355
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
voila nogmaals een bewijs dat we niet de enigste zijn die Illwill's vorm van communiceren niet kunnen apprecieren
een gelijkaardig zinnetje kan je in meerdere replies op zijn posts terugvinden
als hij zijn gelijk niet kan halen verdraait hij je woorden
Inderdaad, Praha heeft er ook eens mee mogen kennismaken. Illwill is gewoonweg fundamenteel oneerlijke in zijn antwoorden, een betwetertje van het zuiverste soort.
Oud 9 februari 2005, 13:31   #356
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En zowiezo, omdat het nog nooit eerder zou gebeurt zijn...is dat nu ook al een bewijs?
Bijlmerramp in 1992. Een vliegtuig van El Al knalt op een appartementsgebouw.

Ik was toevallig in Amsterdam die dag. Ik zweer het dat ik er niets maar dan ook niets mee te maken heb.
Oud 9 februari 2005, 13:47   #357
exodus

Standaard

Interesante foto Ke Nan.

Vergelijk dat eens met het gat in het pentagon voor de instorting:

Waar is het gat ?
Oud 9 februari 2005, 15:06   #358
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Het gat is er dus later gekomen. Maar het was er niet bij de inslag blijkbaar. Ook het verschil in ravage met het Bijlmergebouw is opvallend. Dit kan te wijten zijn aan de bouw van het Pentagon. Men begon met de werkzaamheden in 1941 net voordat ze gingen meedoen aan WOII. Het kan goed zijn dat men rekening gehouden heeft met eventuele aanvallen op het gebouw. Maar waarom zouden ze? Ze waren niet eens in oorlog.

Oud 9 februari 2005, 15:22   #359
spaz322
Burgemeester

Standaard

mooie foto die laatste
je verwacht eigenlijk ook een spoor/groeve te zien waar de boeing zou moeten zijn gecrashed

ik moet altijd terugdenken aan de ramp boven lockerbie met de pan-am vlucht, daar lag een gigantisch grote groeve door heel het crashtraject, dwars door het dorp

waar is die groeve bij het pentagon? wrakstukken? camerabeelden van de honderden cameras in de buurt van het pentagon?.....

hier even een website met pics van lockerbie
http://www.geocities.com/CapitolHill/5260/headpage.html
http://www.geocities.com/CapitolHill/5260/crashpic.html

vergelijk de schade

Laatst gewijzigd door spaz322 : 9 februari 2005 om 15:26.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 18:10   #360
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rong answer. Ten eerste, de gebouwen zijn ontworpen om een inslag van een vliegtuig ZONDER probleem te weerstaan. Ten tweede.
Ik weet niet juist meer welk jaar, is er een B52 binnengevlogen in het Empire State Building. Schade was zeer miniem.
De gebouwen zijn toch ook blijven staan na de inslag van de vliegtuigen. Ah, je zegt het zelf al, schade was miniem, awel zoals iedereen heeft gezien was dat bij de WTC torens niet het geval.

Citaat:
Waar haal je deze onzin nu weer vandaan? In de bijna 100-jarige geschiedenis van wolkenkrabbers werden sinds bijna 40 jaar ALLE wolkenkrabbers ontworpen als het WTC. (met stalen structuur+ beton) Weeral een bewijs dat je maar wat lult, zonder enige referentie.
Hoeveel € krijg ik voor elk gebouw dat ik hier plaats met hetzelfde ontwerp als het WTC?
Bullshit, waar staat er nog een complex dan als de WTC torens? Zou wel serieus nieuwtje zijn voor heel de wereld. Ja, deuh!!!! Stalen constructie en beton, wat dacht je anders? Papier en een laagje verf???? Het is wel de hoogte breedte, en de manier van de constructie hé.

trouwens nog iets. Vlieg met 1000 vliegtuigen in 1000 verschillende torens en je zult elke keer andere gevolgen hebben.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be