![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=praha]
Citaat:
Je hebt trouwens in deze postings al dubbel zoveel respect opgewekt dan de rest van de mensen hier die een andere mening hebben dan mij. Jij begint tenminste niet met scheldwoorden ofzo omwillen van mijn andere mening. Dankjewel hiervoor dus! Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2005 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een simpele boodschap over het schermpje in den trend van : " zie je wel dat ik het zou kunnen , illwill " zou ruimschoots moet volstaan om dat aan te tonen maar ik geloof het wel dat het kan dus waarom zou jij het niet kunnen ? als ik voor de rest niets over je afweet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wat ben je met dien handel als je d'r geen jota van kunt verstaan ? hoe kan je dat verifiëren dat ik je niets aan 't wijsmaken ben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]Zie je wel dat ik het zou kunnen![/size]
[size=7][/size] ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lol als nu 10-tallen onafhankelijke experts je zouden vertellen dat de wtc-tower niet op zulke wijze kan ingestort zijn zonder de nodige welgeplaatste explosieven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan willekeurig hier in België een architect, een ingenieur, of weet ik veel radplegen allen zullen ze het hoogst verdacht vinden ( onafhankelijk van de verklaring in 't rapport ) dat een zo'n flatgebouw op die wijze in elkaar zakt Laatst gewijzigd door praha : 8 februari 2005 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je iets verdacht vind moet je ook duidelijke redenen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zijn er geen gebouwen met dezelfde constructie als de WTC torens, zou nogal belachelijk zijn eigenlijk. En zowiezo, omdat het nog nooit eerder zou gebeurt zijn...is dat nu ook al een bewijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
een gelijkaardig zinnetje kan je in meerdere replies op zijn posts terugvinden als hij zijn gelijk niet kan halen verdraait hij je woorden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet juist meer welk jaar, is er een B52 binnengevlogen in het Empire State Building. Schade was zeer miniem. Citaat:
Hoeveel € krijg ik voor elk gebouw dat ik hier plaats met hetzelfde ontwerp als het WTC?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 februari 2005 om 13:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik was toevallig in Amsterdam die dag. Ik zweer het dat ik er niets maar dan ook niets mee te maken heb.
![]() |
![]() |
#357 |
|
![]() Interesante foto Ke Nan.
Vergelijk dat eens met het gat in het pentagon voor de instorting: ![]() ![]() Waar is het gat ?
![]() |
![]() |
#358 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gat is er dus later gekomen. Maar het was er niet bij de inslag blijkbaar. Ook het verschil in ravage met het Bijlmergebouw is opvallend. Dit kan te wijten zijn aan de bouw van het Pentagon. Men begon met de werkzaamheden in 1941 net voordat ze gingen meedoen aan WOII. Het kan goed zijn dat men rekening gehouden heeft met eventuele aanvallen op het gebouw. Maar waarom zouden ze? Ze waren niet eens in oorlog.
![]()
![]() |
#359 |
Burgemeester
|
![]() mooie foto die laatste
je verwacht eigenlijk ook een spoor/groeve te zien waar de boeing zou moeten zijn gecrashed ik moet altijd terugdenken aan de ramp boven lockerbie met de pan-am vlucht, daar lag een gigantisch grote groeve door heel het crashtraject, dwars door het dorp waar is die groeve bij het pentagon? wrakstukken? camerabeelden van de honderden cameras in de buurt van het pentagon?..... hier even een website met pics van lockerbie http://www.geocities.com/CapitolHill/5260/headpage.html http://www.geocities.com/CapitolHill/5260/crashpic.html vergelijk de schade Laatst gewijzigd door spaz322 : 9 februari 2005 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
trouwens nog iets. Vlieg met 1000 vliegtuigen in 1000 verschillende torens en je zult elke keer andere gevolgen hebben. |
||
![]() |
![]() |