![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat waarborgt beide onze rechten en vrijheid tot de uiting ervan. En ik zeg het nog eens: het ontbreekt ons het fatsoen zoals we dat meekregen van onze voorouders. We zijn tegen alles en iedereen en denken daarmee een betere plaats op de wereld te krijgen. Terwijl die wereld onze identiteit opslorpt. Was het niet de Amerikaanse droom is het wel een andere nachtmerrie. Je moet al serieus slapen om te dromen en niet te zien welke machten onze identiteit vermoorden. VRT is daar 1 element van. Men zet een toon en als genoeg mensen het zingen wordt het realiteit.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 december 2020 om 17:37. Reden: Schaf dt af :p |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij kaapt deze draad om jouw kaloten-ideologie een beetje te propageren. Dat is niet proper.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Pandareus, wat zijn universele normen en waarden dan? Beargumenteer ze eens naast de waslijst reeds opgenoemd? “Her penis, his vagina”? Die normen?
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werd pas erg toen er een paar via radio, en later schermen, feiten begonnen inlepelen. 1 absolute identiteit zonder compromissen is wat een natie staande houdt. Daarom verdelen ze ons kapot via hun kanalen en blijven zij de honeypot oogsten. We zijn er niet bij gebaat als we daar niet dringend iets aan doen. Uit de politiek zal de oplossing niet komen vrees ik, en ons laten uitlachen door de VRT is ook niet bepaald vruchtzaam. Er over nadenken wordt door gatekeepers meteen met de kop ingedrukt. Maar als ze bakken kritiek kunnen geven; hoop ik dat daar een stevige achtergrond aan verbonden is die kan bijdragen wat onze identiteit dan wel was, is of moet zijn?
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er compromissen worden gemaakt zal dat generatie na generatie er dieper inhakken; het is tijd om wakker te worden uit de droom, of te blijven slapen. Die willen blijven slapen moeten vooral de anderen niet terug in slaap dwingen met “universele praatjes.” De 5 Zola’s ?????. Ik zal zeker niet met zeemzoete woorden afkomen daar ik vanuit het Zwaard redeneer en in volledig pantser altijd zonder compromis mijn standpunten zal verdedigen. Dat is ook fatsoen en etiquette uit zelfbehoud. Ik dank je !
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 december 2020 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoor je soms stemmen die je boodschappen brengen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik lees en voed mij op andere intel dan ze mij willen spoonen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 december 2020 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grens van “tot hier en niet verder” was toen nog echt en veel duidelijker. Het gaat me niet persé over religie. Maar veel van onze normen en waarden zijn nu eenmaal christelijk geïnspireerd en ik vind deze beter dan wat we nu allemaal te zien krijgen. Maar we kunnen de toekomst niet tegenhouden. Terugkeren gaat nooit. De beste jaren zijn voorbij. Na zonneschijn komt regen.
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zei dus dat the beatles belangrijker voor de jeugd waren dan Jezus Christus... En weet je ,hij had gelijk.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als Oostenrijkers die zouden huilen dat ze geen eigen taal hebben. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 december 2020 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat mij om het fatsoen dat het voortbracht en doorzettingsvermogen eerder dan te gaan janken op de bureau van de directeur als we ons beledigd voelde. Alhoewel, het is niet de Vlaming die zich bij alles beledigd voelt vandaag. Toch wordt de zeurpiet genurtured en de natuur van de Vlaming aangepast. De Vlaming is daar niet uniek in, er moet een NWO komen en nationalisme is aartsvijand nummer 1 van dat elitair clubje.
![]() |