![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik de enige ben die weet hoe een kogel uit uw hart te halen. Ik vraag daar 1 miljoen voor. Is dat schandalig ? Natuurlijk niet. Ik zou ook gewoon niks kunnen vragen en niks doen. Het is niet omdat ik weet hoe een kogel uit uw hart te halen, dat ik dat ook moet doen he, ik ben geen slaaf. Ik speel liever een videospelletje dan. Je bent niet verplicht om iets met mij te doen. Doe alsof ik niet besta. Ik offer gewoon een extra mogelijkheid. Dat kan nooit schandalig zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 januari 2021 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik durf dat niet te wensen, want het is zelfs helemaal niet gezegd dat dat het fascisme niet nog meer aanwakkert. Met een dolgedraaide, hysterische bange bevolking en halve garen aan het stuur weet je nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De pharma had nog veel meer moeten vragen zodat zulke idiote behandelingen helemaal niet meer zouden gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar binnen een maand moet men beginnen met de hervaccinatie Wat geeft dat men slechts 750 000 personen per maand zou vaccineren. En het hele proces dus 16 maanden zou duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat kan zelfs meerdere generaties aanslepen. Afhankelijk van de propagande en drukkingsmiddelen die gebruikt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het moet de zeer interessante website https://articles.mercola.com geweest zijn, sorry dat ik het niet meteen terugvind. Die site barst van de achtergrondinformatie over het misbruik van Covid-19 (vandaag: hoe het Pentagon de berichtgeving over de oorsprong van Covid-19 met megabudgetten aanstuurt).
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 januari 2021 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om alles dysfunctioneel te maken ? Als ik de enige ben die weet hoe de kogel uit uw hart te halen, waarom zou ik dat in een collectivistisch systeem doen ? Wat win ik daar dan aan ? Ik ga mij toch enkel maar daarop toeleggen als ik denk dat mij dat enorm voordeel zal opleveren, zoniet lul ik liever op een internetforum ? Laatst gewijzigd door patrickve : 6 januari 2021 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij doet altijd alsof jouw 'psychopathie' een algemeen-menselijk gegeven is. Je kan wel degelijk anderen willen helpen. Los daarvan weerhoudt niets de staat om wetenschappers zeer goed te verlonen, daarom hoeft er echter niet een hoop naar de zakken van private 'investeerders' te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Ik kan mij uiteraard niet inbeelden hoe "andere" gevoelsbelevenissen zijn he. Dat is bij iedereen zo. Het enige wat we van een ander bewustzijn kunnen aannemen, is dat het gelijk aan het onze is, he. Als het anders is, is het niet zoals ik, en dus de moeite uiteraard niet waard om beschouwd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Maar inderdaad, het is goed te beseffen dat zulke dingen niet 'universeel' zijn. Ik hoorde onlangs een jonge vrouw vertellen hoe ze op jonge leeftijd vrijwillig voor een of ander gehandicapt meisje zorgde, uit eigen beweging brieven voor Amnesty International schreef etc. Ik ben als persoon meer een 'theoreticus' en ik dacht even: 'wel jammer dat ik dat niet zo vanzelfsprekend kan ervaren, zulke bekommernis'.) Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 januari 2021 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier de uitleg waarom de vaccinatie niet van start geraakt in België ....
https://www.hln.be/binnenland/rzoska...a9a/180898130/ Als je ziet wie daar over gaat is uitleg overbodig ... En de coördinator himself is van zijn stokken gegaan, kan het nog Belgischer ??? De pierjanclausen van de schijnregeringen vallen door de mand.
![]() |
#359 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Een toffe ministerpost"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Ik negeer even je opmerking over ethiek.) Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 januari 2021 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |