![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Militairen die Conings kende, en actueel op missie zijn in Afrika, worden teruggeroepen. (bron: Theo F. op zijn facebookpagina). Lees ook DM. Elchardus pleegde een artikeltje. Samengevat: "De helft plus één van de Vlamingen zijn structureel racist." Dat zullen wellicht de kiezers zijn van de V-partijen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was het al vergeten : het complete gebrek aan empathie van een zekere Marc Van Ranst, viroloog, nav het te pletter storten van een 'feestvierder' toen ie op de vlucht ging voor de politie.
In een eerste reactie : " nul compassie met feestvierders " naderhand enigszins ongelukkig afgezwakt naar " nul compassie voor lockdownfeestjes " alsof je (nul) compassie kunt hebben voor dingen en niet voor mensen.
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou kunnen dat er 40.000 levens werden gered, maar het is zeker dat er minstens één hele generatie werd vernield.
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we deze trend aanhouden, dan hebben we een ondersterfte tijdens de hele coronacrisis tegenover een normale periode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat, hoort wat.
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk dat in het skate-parkje hier in mijn buurt, er vrolijk op los geklikkerd en geklakkerd wordt door redelijke aantallen jongeren. Ook dat is maar een observatie van één man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 24 mei 2021 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het hele eieren eten. We hebben enkel een poging gedaan om mensen die reeds ten dode opgeschreven waren hun dood uit te stellen. Voor vele van hen waren we daar al jaren mee bezig, door hen medicatie toe te dienen, door hen te voederen, door medische ingrepen, ... Vele van hen waren op het sterven na reeds jaren dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk met verschillende groepen jongeren. En enkel aan hun huidige gedrag kan ik al vanop afstand zien of ik te maken heb met een groep jongeren uit landelijke omgevingen of een groep jongeren uit stedelijke gebieden. De jongeren uit landelijke gebieden zijn veel beter door de coronamaatregelen gekomen dan die uit de stedelijke gebieden. Voor een deel van de landelijke jongeren lijkt het zelfs of de coronaregels nooit hebben bestaan. Uiterlijk, want innerlijk hebben alle jongeren grote schade opgelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een grote meerderheid (54%) vindt in ieder geval de hele hetze overtrokken. Er is zeker sprake van sympathie voor Jurgen, al is het aantal fanatici dat hem zou volgen in geweld erg beperkt (<10%). Een goeie 16% keurt het neerknallen expliciet af. Een minderheid van 16% ziet Jurgen C. als een terrorist. 350 berichten later, ben ik wat ambetant op mezelf dat ik niet meer antwoord-opties heb opgegeven, om nog meer nuance te vatten.
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Minister-President
|
![]() ja idd, dat had ik moeten expliciteren.
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2021 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |