![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het vat is af, man. En den brouwer komt niet meer langs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een onderwijzende zou zo graag moeten horen van zijn of haar leerlingen dat ze veel wijze dingen hebben bijgeleerd; je gaat toch geen leerling beletten dan om dat te bewijzen ... Tegelijk moet (moet) je dan wel aannemen dat de 'begeleidende' maatregelen en afspraken van het intern reglement fiks kunnen afgedwongen worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een blote rug zou dus wel mogen. Laatst gewijzigd door Rudy : 14 juli 2021 om 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een dertienjarige jongen die zich als genderfluïde identificeert in blote buik dus.
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://www.smcs.be/bijlagen_website..._2020-2021.pdf Eind pagina 45 staat het: b. kleding: Wij dragen het uniform van het gezond verstand:
|
|
|
|
#346 |
|
Europees Commissaris
|
Heeft ze dat effectief gezegd?
|
|
|
#347 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hypothetisch. Er wordt geen geslacht gespecificeerd in het reglement, dus het is ook voor jongens verboden. Je weet nooit in deze tijden. Volgend jaar mss een dergelijk nieuwsitem.
Laatst gewijzigd door Weyland : 14 juli 2021 om 21:48. |
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor hetzelfde geld leest zo ne wakko dat en hoort ge morgen op't nieuws dat alle schoolreglementen aangepast moeten worden. Sssst.
|
|
|
|
#349 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja en vroeger zou ze goed wat mot van haar pa gekregen hebben als ze tegen de schoolregels in ging.
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge beseft toch wat ge in ruil gaat krijgen?
|
|
|
#351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is zoals de verpleegster die schrijft dat je 41 graden koorts hebt omdat je je pillen niet hebt gepakt vandemorgen. |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want men zou jongens wel toelaten met een blote buik ? Ik denk dat het probleem zich pas zal stellen als we omgebouwden hebben die hun navel naast hun linker oor hebben. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze heeft een ongeldige toets afgelegd en negeerde een aanmaning haar navel te bedekken. Op de arbeidsmarkt mocht ze niet deelnemen en was ze een dag loon kwijt. Van wat leert ze het meeste? De school of oproer kraaien in de media omdat ze niet altijd haar willetje kan doordrijven? Zouden die wolven haar überhaupt platform geven als ze er geen minderjarige mee konden seksualiseren? We kennen dat fake news toch al, alles uit verband rukken om daders en seksuele roofdieren te normaliseren. Ouders, voed uw kinderen op met kennisgeving van de duivel en beteugel hun driftbuien.
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je met de auto rijdt dan ben je wettelijk verplicht een gordel te dragen. Als je dat niet doet en het wordt door de rechterarm van de wet vastgesteld dan krijg je een boete. Dat er een boete volgt is aldus voorgeschreven in de wet, noem het voor mijn part het politiereglement. Als je je in een school niet houdt aan de kledijvoorschriften zoals voorgeschreven in het schoolreglement dan is het - inderdaad ja - logisch dat daar een sanctie tegenover staat, al was het maar dat je de toegang wordt ontzegd, zoals destijds in een discotheek waar je ook moest voldoen aan een dresscode. Het probleem is echter dat je in een schoolreglement enerzijds wel voorschriften vindt maar niet noodzakelijk de sancties anderzijds. Het gevolg is totale willekeur. Een 0 krijgen op een competentiemeting valt totaal niet te rijmen met het overtreden van een kledijvoorschrift. Je verliest ook geen loon omdat je in de verkeerde kledij op de werkvloer komt. Begrijp je het ondertussen zo'n beetje, of is het van niet willen ? |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geweldig , en sluit het kind daarna een maand op , minimaal voedsel , geregeld op de deur kletsen , zodanig dat ze weinig slaapt !! Lukt het dan nog nie' , een maandje eenzame opsluiting met constant ijzergerammel op de deur !! En laat het kind dagdagelijks de hele bijbel hardop voorlezen !! En bij elke fout , 1 dag langer opsluiten !! Uiteindelijk zal het wel buigen !! Gelieve deze reply niet serieus te nemen , aub !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 juli 2021 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een vieze vuile klotesmeerlap !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat kan ik alleen maar toejuichen !! Ik wou dat ik dit destijds ook zo kon !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doel je op de vervanging van de christelijke dictatuur door de moslim-dictatuur?
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U maakt van een klein koekje wel een hele etalage van onze banketbakker.
|
|
|
|