Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2006, 22:18   #341
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snoepje Bekijk bericht
Vandaag in het laatste nieuws , iets gelijkaardigs wat de familie van Knorrretje meemaakte :

Antwerpse bakker gaat overvallers te lijf met mes

Twee jongemannen hebben dinsdag een gewapende overval gepleegd op een bakker in Antwerpen. De 60-jarige man ging de daders te lijf met een mes, maar moest zelf ook enkele klappen incasseren. De overvallers konden ontkomen met de kassa, meldt Guido Vermeiren van het Antwerpse parket woensdag.

Bruut
De daders stormden rond 17.50 uur de bakker op het kruispunt van de Alfred Coolsstraat met de Volhardingsstraat in Antwerpen binnen. Op dat ogenblik was een klant met zijn drie kinderen aanwezig. Zij werden bruut uit de weg geduwd. Een van de overvallers sprong over de toonbank en eiste onder bedreiging van een wapen de inhoud van de kassa.

Broodmes
De bakker liet zich niet zomaar doen en duwde het wapen weg. Hij pakte vervolgens een broodmes van de toonbank en verwondde de kerel aan zijn linkerkuit en -arm. De andere overvaller schoot zijn kompaan te hulp en trakteerde de bakker op enkele rake klappen.

De daders sleurden daarop de kassa van de toonbank en gingen er vandoor. De bakker ging hen nog even achterna, maar ze konden toch ontkomen.

Dit is dagelijkse realiteit in de grote steden !
die bakker wou dat brood snijden met dat mes, maar die gasten wouden het enkel machinaal laten snijden en vroegen er dan nog geld voor de kruimels die verloren zouden gegaan zijn
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 22:19   #342
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Sommigen hebben toch wel de zin voor realiteit verloren.

Dat rijkeluis meisje was waarschijnlijk poepeloere zat zoals het de Westerse teef betaamd. Die negers hebben dat geld niet, dus die waren maar half-zat. Gefrustreerd dat hun "ik ken geen neen als antwoord" mentaliteit niet pakt, zijn ze tegelijkertijd met dat meisje naar buiten gegaan.

Daar iets tegen geroepen van "hey teef, ca va?" .. Dat meisje dronken als een kanon kon waarschijnlijk niet eens meer recht kijken, laat staan haar benen openhouden.

Dus die negers hebben haar besprongen, waarschijnlijk nog iemand uitgenodigt per sms en zich gewoon wat geamuseerd. En dat meisje vond het waarschijnlijk nog plezant ook (op't moment zelf dan ).

Die gaan geen noemenswaardige straffen krijgen. En zeker niet, omdat de oudste nog maar 23 jaar is. Of ze dus vrij zijn of niet, is eigenlijk irrelevant. Tzou toch niet lang zijn voor die weer op straat staan.

17 pagina's gelul dus.
stel dat het uw zus was... nu graag uw reactie
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 22 maart 2006, 22:22   #343
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Allez, Knorretje, nu heb je een citaat!

Onze "moslim" Raven komt wat stoken.

By the way, Raven, wanneer precies heb je je bekeerd tot de Islam?
dat is een punt scoren meisje... zie de post op pagina 17 !!

slet, zelf gezocht... en meer van dat fraais
Oud 22 maart 2006, 22:23   #344
Antigone
Banneling

Antigone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht

Ik ken haar niet echt goed maar ze schijnt een nepmoslim te zijn.
Antigone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 22:45   #345
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sorry, hoor, maar de enige die het slachtoffer van de verkrachting van Oudergem hier belastert is ... een VB-er.

Van de "linksen", de "multicullers", de "allochtonenknuffelaars" zal je hier niets gelijkaardigs vinden.
Oud 22 maart 2006, 22:57   #346
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry, hoor, maar de enige die het slachtoffer van de verkrachting van Oudergem hier belastert is ... een VB-er.

Van de "linksen", de "multicullers", de "allochtonenknuffelaars" zal je hier niets gelijkaardigs vinden.
wie dan wel ? en waar breng je chucky onder ?
Oud 22 maart 2006, 23:03   #347
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie dan wel ? en waar breng je chucky onder ?
Heeft Chucky (of iemand anders dan Raven) hier iets negatiefs gezegd over het slachtoffer van de verkrachting in Oudergem?

Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem ontkend?

Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem goedgepraat of zelfs maar geminimaliseerd of gerelativeerd?

Neen hoor, dat zijn gewoon verzinsels van Knorretje. Lees de thread rustig door, en je zal het wel zien.

Laatst gewijzigd door Firestone : 22 maart 2006 om 23:03.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 00:13   #348
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
En jij bent een verrekte leugenaar! Ik ben zonet in het bezit gekomen van materiële bewijzen die onomstotelijk aantonen dat jouw verhaal een aaneenschakeling van verzinsels is.
bewijzen graag! ik volg hier reeds van in het begin. ik herinner mij een topick die eens gestart was over een apothekeres die reeds 10 maal was overvallen. zoeken kan iedereen. en het was hier op dit forum. en de fille of piano weten het maar al te goed dat het hier heeft gestaan!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 00:57   #349
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
bewijzen graag! ik volg hier reeds van in het begin. ik herinner mij een topick die eens gestart was over een apothekeres die reeds 10 maal was overvallen. zoeken kan iedereen. en het was hier op dit forum. en de fille of piano weten het maar al te goed dat het hier heeft gestaan!
Bewijzen? Waarom is mijn "getuigenis" minder waard dan die van die andere paljassen? Waarom is mijn veiligheid van geen tel en zou ik de anonimiteit moeten opgeven, daarbij het risico lopend een rechtse knokploeg aan de deur te krijgen die eventjes mini-kristalnachtje komt spelen?

En zo kan ik ook doorgaan tot deze thread aan ruim 1000 postings komt op mijn grond van mijn verzindsel.
Oud 23 maart 2006, 01:49   #350
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bewijzen? Waarom is mijn "getuigenis" minder waard dan die van die andere paljassen? Waarom is mijn veiligheid van geen tel en zou ik de anonimiteit moeten opgeven, daarbij het risico lopend een rechtse knokploeg aan de deur te krijgen die eventjes mini-kristalnachtje komt spelen?

En zo kan ik ook doorgaan tot deze thread aan ruim 1000 postings komt op mijn grond van mijn verzindsel.
Nu, hier komt ge op zijn zachtst gesproken, toch nogal ongeloofwaardig over.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 02:25   #351
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Nu, hier komt ge op zijn zachtst gesproken, toch nogal ongeloofwaardig over.
Oud 23 maart 2006, 07:36   #352
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ge woont niet in nazi-duitsland anno 1939 hé jongen.Zolang ge de profeet of de arabieren niet beledigt riskeert ge in België niet véél.En vermits ge die hun zolen likt, zit je veilig.
En maak je geen zorgen: uw paljassen-getuigenis is evenveel waard als die van andere paljassen.Géén discriminatie voor paljassen.Alle paljassen gelijk voor de wet.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 07:52   #353
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Lui Laf En Lelijk

hang ze op

hang ze aan hun ballen op!
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 07:53   #354
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Islamieten zouden moeten uitgewezen worden vóór ze de kans krijgen om te stelen en verkrachten. Hun religieuze waanbeelden moedigen dit immers aan.
Precies

ik zou alle moslims uit Europa schoppen om ook maar 1 meisje te redden van hun strontgewoontes.

de multi kut heeft al teveel slachtoffers gemaakt het is ongelofelijk dat dit mislukte experiment na zoveel jaar nog steeds verdedigd word.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Oud 23 maart 2006, 07:55   #355
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone Bekijk bericht
indien de daders autochtonen waren geweest, waren er geen tientallen posts geweest die concludeerden dat het met alle allochtonen hetzelfde is en dat ze maar beter in't buitenland moeten blijven. neen, de idee dat alle autochtonen niet vertrouwd kunnen worden zie ik niet snel geuit worden.
dát is waar de multikulfundi's een hekel aan hebben.
dus nogal logisch dat we in dat geval enkel de misdaad zouden afgekeurd hebben en over niets anders bezig geweest zijn. dus steekt in uw koppeken dat wij hier niet die msdaden goedkeuren, maar die veralgemeningen afkeuren.
het merendeel van de gore verkrachtingen worden gepleegd door moslims terwijl hun een MINDERHEID ZIJN

dus een MINDERHEID pleegt de MEERDERHEID van al die gore onzin.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
Oud 23 maart 2006, 08:02   #356
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Bewijs dat in welke textuur van de religie heb je dat gelezen dat deze daden aanmoedigt ??
And earlier this year Australians were outraged when Lebanese Sheik Faiz Mohammed gave a lecture in Sydney where he informed his audience that rape victims had no one to blame but themselves. Women, he said, who wore skimpy clothing, invited men to rape them.

A few months earlier, in Copenhagen, Islamic mufti and scholar, Shahid Mehdi created uproar when – like his peer in Australia – he stated that women who did not wear a headscarf were asking to be raped.

And with haunting synchronicity in 2004, the London Telegraph reported that visiting Egyptian scholar Sheik Yusaf al-Qaradawi claimed female rape victims should be punished if they were dressed immodestly when they were raped. He added, “For her to be absolved from guilt, a raped woman must have shown good conduct.”

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatc...ves/009563.php

LUI LAF EN LELIJK JULLIE ZIJN LUI! LAF! EN LELIJK!!!

Laatst gewijzigd door Morghodius : 23 maart 2006 om 08:04.
Oud 23 maart 2006, 08:16   #357
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wel om U geloofwaardig te maken moet ge dan maar zelf eens afkomen met bewijzen. de anderen uitschelden, en in hetzelfde bedje ziek zijn, dat noem ik trucen van de foor.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 08:46   #358
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Bewijs dat in welke textuur van de religie heb je dat gelezen dat deze daden aanmoedigt ??
33.52. Het is u hierna niet toegestaan vrouwen te huwen noch haar voor andere vrouwen te ruilen, zelfs al behaagt u haar schoonheid, met uitzondering van haar die uw rechterhand mocht bezitten. En God houdt de wacht over alle dingen.

Met slavinnekes mogen ze dus neuken �* volonté. En vermits ze denken dat ze hier in het oorlogsgebied zijn denken velen dat de westerse meisjes tot die categorie behoren: oorlogsbuit!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 maart 2006 om 08:47.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 09:01   #359
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
stel dat het uw zus was... nu graag uw reactie
Wat denk je? Ze zou in de eerste plaats nooit alleen naar de discotheek mogen gaan.

Dit heeft veel weg van zo'n (ik dacht Belgische) vrouw die effe de multiculturele 30- vrouw wilde gaan spelen in de townships in zuid Afrika. Bij het buitengaan was ze voor de rest van de nacht ook niet meer alleen met half dat township dat erover is gegaan. T'is gewoon je reinste westerse decadentie die ertoe geleden heeft.

T'is spijtig natuurlijk... net zoals het spijtig is dat een jongetje op de bus moet overgeven na het drinken van 10 drankjes. Maar het blijft zelf gezocht.
Oud 23 maart 2006, 10:08   #360
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft Chucky (of iemand anders dan Raven) hier iets negatiefs gezegd over het slachtoffer van de verkrachting in Oudergem?

Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem ontkend?

Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem goedgepraat of zelfs maar geminimaliseerd of gerelativeerd?

Neen hoor, dat zijn gewoon verzinsels van Knorretje. Lees de thread rustig door, en je zal het wel zien.

[FONT=Arial]Voor de 10de keer en in de hoop dat het eurootje van Firestone uiteindelijk valt...[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Snoepje heeft een verkrachtingsverhaal vertelt waarbij hij betreurde dat de daders snel vrij gelaten werden. Ik heb hierop ingepikt met feiten die een familielid overkomen zijn (10 roofovervallen door Marokkanen in een paar jaar tijd) en het feit dat de daders meestal sneller op het voetpad stonden dan het slachtoffer zelf. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Deze betuiging van empathie met Snoepje's posting, en het feit dat ik de identiteit van de 10 roofovervallers bekend maakte, d�*t was te veel voor de multiculfascisten van dienst. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]16 bladzijden lang hebben ze op alle mogelijke manieren geprobeerd mijn getuigenis in twijfel te trekken op de gekende multicul-fascistische manier : ontkennen, minimaliseren, in het belachelijke trekken, liegen, wegrelativeren, etc.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Zonder blijkbaar te weten waarover het echt ging, speelde je graag het spel van de multikul-fascistische mestkevers mee : het verbeten cultiveren van ongeloof door te blijven hameren op pv-nummers en, in jouw geval, met de regelmaat van klok er nog eens te onpas de verkrachtingsgetuigenis opnieuw bij te slepen.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Alvorens PV-nummers in deze draad te gooien, heb ik uiteraard eerst hierover met het slachtoffer uit MIJN getuigenis (en niet die van Snoepje) overlegd. Ik heb haar gevraagd persoonlijk te reageren. (Om een nieuwe vloed van verdachtmakingen bij voorbaat te counteren : ze is al een hele tijd geregistreerd, maar heeft nooit veel op het forum gepost, en zeker het laatste jaar niet). [/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Toen ze de teneur van de postings in deze draad zag, besliste ze dat het geen zin heeft om haar identiteit en stukken uit de pv's te posten. Dat zou er enkel toe leiden dat de zelfconditionering in ongeloof door de multiculfascisten verlegd zou worden naar een opbod van verse verdachtmakingen en een uitputtingsslag in vergoeilijkingstheorieën. Daar bedankt ze voor.[/FONT]
[FONT=Arial]Uiteindelijk laat de visie van het handvol multikul-fascistische mestkevers die hier ettelijke bladzijden hun bruine, doch weliswaar politiek correcte smurrie loosden haar volstrekt koud. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Bovendien, waarom zou het slachtoffer haar anonimiteit opgeven daarbij het risico lopend een linkse knokploeg aan de deur te krijgen die eventjes mini-kristalnachtje komen spelen om hun basisprincipes in correct multicultureel denken hardhandig diets te maken.[/FONT]
[FONT=Arial]Zou het iemand nog verbazen dat linkse mestkevers de dhimmi-conditionnering hardhandig willen opleggen? Na de gedachtepolitie en het inquisitiecentrum, verwijs ik naar de draad van de fürher der multikul-fascisten, the Piano, waarin hij oproept tot het verdedigen met geweld van de democratie tgo anti-democraten. Lees: het verdedigen met geweld van de linkse gedachtedictatuur tegen ongewenste niet politiek correcte meningen. [/FONT]
[FONT=Arial]Het zou me niet verbazen moesten de multicultureel-fascistische mestkevers van dienst hieraan gevolg geven. [/FONT]
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be