![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Schepen
|
![]() Liberalist: om het even duidelijk te maken. wij geloven in alle geloven
Eerst heeft Allah het Jodendom gestuurd en profeten gestuurd om dit geloof te verkondigen. Mensen hebben de inhoud van dit geloof veranderd en dit is dus niet meer het woord van Allah. Daarom heeft Allas swt het Christendom laten neerdalen en Jezus al Profeet genomen voor het Christendom. Ook hier hebben mensen de bijbel kunnen veranderen en was het dus weer niet geluk.. Het woord van Allah swt zoals hij via de bijbel had neergezonden was niet hetzelfde zoals de bijbel op aarde beweerde... Allah swt heeft dan Mohamed vzmh als Profeet genomen met de Islaam, en de Koraan.. Deze keer is het de mensheid niet gelukt om de Koraan te veranderen of dus het woord van Allah te veranderen.. De Koraan is er dus in de manier waarop Allah swt Hem heeft neergezonden... Wij geloven dus in die andere geloven enkel zijn het niet de juiste woorden van Allah swt , ze zijn dus veranderd.. De Koraan kan men niet verbeteren noch veranderen, hoewel velen tot op heden nog proberen en steeds falen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Schepen
|
![]() Online? Uit angst zeker niet hoor.. Als ik niet met volle 100% achter iets sta doe ik het niet... En moest ik niet geloven in Allah swt zou ik ook niet geloven in de Hel dus jouw redenering klopt niet... Jij wilt het gewoon niet inzien.. jammer maar helaas en je bent wel als Moslim geboren ook al wil je dat niet inzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Schepen
|
![]() Online, dat is nu het mooie.. Je hebt blijkbaar niet genoeg de reacties gelezen die ik heb geplaats, of je hebt selectief gelezen...
Dan had je gezien dat ik vroeger zo niet was, dat ik even onwetend was als jou, dat ik helemaal niet geloofde.. En omdat er zoveel negatief werd gezegd over de Islaam en ik niet geen schaap wil zijn dat gewoon de kudde volg, ben ik op zoek gegaan naar informatie.. ik ben meer gaan lezen en lessen gaan volgen om te zien hoe erg die Islaam wel is.. maar tis anders uitgedraaid.. Na het bestuderen van de Islaam ben ik verliefd geworden op dit geloof.. Ik begreep alles en las alles in zijn context.. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als nu... Ik ben een 100% overtuigde moslima, met heel mijn hart.. En ik ben blij dat ik Moslim ben.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Schepen
|
![]() Basy Lays.. je betrapt me helemaal op geen leugen.. Jij liegt... Zes jaar klopt niet.. Ik herhaal: Zes jaar klopt niet! Jij bent een leugenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() Omslagartikel - Religie: De vrouwelijke islam - 'Links is verkeerd solidair'
'Ik ben net terug van vakantie in Egyp–te en daar zie je het fundamentalisme alleen maar toenemen. Een vrouw zonder hoofddoek is daar bijna altijd koptisch, een christen. Nederland moet waakzaam zijn voor fundamentalistische ontwikkelingen. Wij moeten hier onze eigen waarden handhaven, duidelijke regels formule–ren, paal en perk stellen. Liever Rita Verdonk die een imam probeert duidelijk te maken dat je hier een vrouw een hand geeft, dan koningin Beatrix die in een moskee niemand de hand schudt om de lieve vrede te bewaren. BRON : http://www.elsevier.nl/login/login_p...62%26week%3D37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat van dat als moslim geboren zijn, dat moet allahtje mij maar eens komen bewijzen. Als superintelligent en almachtig opperwezen moet dat toch maar een kleintje zijn om even voor Online te verschijnen en zijn uitleg te doen. Hij (of is het een Zij ? - welk geslacht hebben opperwezens Samrah? ) mag het zelfs in 't Arabisch of 't Chinees of in 't Nederlands doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Of ze nu 6, 9 of 13 was, dat speelt geen rol. Wat wel geweten is dat een in de vijftig jarige persoon op zulke jonge meisjes kruipt volgens westerse waarden een pedofiel is. En dan mag hij een profeet of wat dan ook zijn, het blijft pervers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) je niet alles las 2) je niet alles begrepen hebt 3) je een minderwaardigheidscomplex moet hebben : volgens uw profeetje (en dus ook volgens uw god) ben jij als vrouw een minderwaardig, inferieur wezen. Nu, misschien maakt die wetenschap jou gelukkig, maar ik denk dat dat voor miljoenen gekooide moslima's zeker niet het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Schepen
|
![]() Online: heel veel moslims zijn hier niet te gast maar hier geboren dus hoeven ze zich niet aan te passen. Het is ook ONS land
Pas jij je maar aan want ruimdenkend ben jij in elk geval ook niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Schepen
|
![]() Online: dus volgens jou moet iemand een minderwaardigheidsgevoel hebben en daarom dus geloven in de Islaam??
Geloof wat je wilt geloven maar ik heb zeker geen minderwaardigheidsgevoel. Ik zou niet weten waarom? Ik heb een hoge en goede job, mijn ouders zijn zelfstandig, ik kom niets tekort, ben mooi van lichaam en heb genoeg vrienden. Waarom moet ik een minderwaardigheidsgevoel hebben, heb een perfect leven, vooral nu ik als Moslima leef voel ik mij nog beter in mijn vel.. Ik hoop voor jou dat je nog lang mag leven zodat jij je leven ook eens betert want anders... ziet er niet goed uit voor jou hoor! met die manier van denken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Schepen
|
![]() Miljoenen gekooide Moslima's??
Over wat in Godsnaam heb je het nu eigenlijk??? Verklaar je nader! |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie hier niet akkoord mee is mag altijd het land verlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() NED 3
Reportage over islam met bommegordel ventje enfin echte moslims ![]() Maryam Hassouni wint Emmy Award Televisiefilm Offers herhaald Actrice Maryam Hassouni, die vanaf januari 2007 bij de VARA te zien is in ‘Shouf Shouf! de serie 2’, heeft een Emmy Award gewonnen (‘Beste Actrice’) voor haar rol als Laila in de VARA-televisiefilm ‘OFFERS’ van Dana Nechushtan. ‘OFFERS’ vertelt het verhaal van een man en een vrouw die verstrikt raken in de strijd tussen terreur en antiterreur in Europa. De VARA zendt ‘OFFERS’ uit op zaterdag 25 november om 23.00 uur op Nederland 3. Net als Haron blijkt Laila gedreven te worden door wraak. Als Haron door Laila betrokken raakt bij een moord, laten zijn collega’s en de geheime dienst hem vallen. Haron en Laila zijn tot elkaar veroordeeld om het lot te keren. Terwijl Haron wanhopig probeert de nieuwe zelfmoordaanslag te voorkomen, wordt hij door Laila voorgesteld aan de leden van de cel. De weg terug lijkt afgesloten. Kan hij de aanslag die in Amsterdam op Koninginnedag dreigt nog tegenhouden? ‘OFFERS’ is geproduceerd door de VARA. Cast: Jacob Derwig, Maryam Hassouni, Sabri Saad El Hamus, Tygo Gernandt, Ricky Koole en Marcel Musters. Regisseur Dana Nechushtan is bekend van ‘Belager’, ‘Necrocam’, ‘Dunya en Desie’ en ‘Nachtrit’. Deze productie kwam mede tot stand met de steun van het Stimuleringsfonds Nederlandse Culturele Omroepproducties. De televisiefilm ‘OFFERS’ was voor het eerst op televisie te zien in oktober 2005. ‘OFFERS’, op zaterdag 25 november om 23.00 uur bij de VARA op Nederland 3. is de moeite, ik denk dat ons moslimratje in die film ook meedoet ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 25 november 2006 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Schepen
|
![]() Online: ik praat over Moslima, over het feit dat ik hoofddoek draag.. En ga zo verder.. Wat denk je zelf? ben ik een man of vrouw???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Schepen
|
![]() Het is MIJN LAND MIJN LAND MIJN LAND MIJN LAND!!! Pech voor jullie héé! België is MIJN LAND!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Schepen
|
![]() Mohamed vzmh heeft nooit Aicha aangeraakt... Dus geen sex gehad.. Dus hoe kan je een pedofiel zijn als je het niet gedaan hebt???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Schepen
|
![]() Liberalist: ja hoor, er waren heeeeel veel profeten maar omdat de Waarheid nooit zijn doel had bereikt en altijd door mensen werd veranderd, werd Mohamed vzmh als laatste profeet "aangesteld" en heeft hij de Islaam verkondigd en is dat het enig geloof dat door de mens niet is veranderd en dus is het ook Het Woord van God.
Na Mohamed vzmh geen andere profeten meer.. hihi |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |