![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het was niet echt een vlucht maar een ontsnappingspoging. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() ''Als je natuurlijk wil vluchten in de verkeerde richting heb je brute pech''
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai het zijn hier grote lichten zeg!
Allez: Hij vluchtte voor Agent A, liep de hoek om, en botste daar op agent B die vanuit de andere richting kwam met getrokken pistool. Ik neem aan dat iedereen het woord "omsingelen" begrijpt? ![]() Het is dat er geen tekenfunctie op dit forum zit, anders zou ik er een tekeningeske bij maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't zou soms handig zijn. en een geurfunctie ook. alhoewel dat laatste .... forget it.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier een verslagje van het "gelijkaardig" voorval in Amsterdam in Oktober of zoiets. Let op de verklaringen van de ouders:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U maakt tekeningen in opdracht van het gerecht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had begrepen dat JIJ dat waart?
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U kan onmogelijk deze feiten vergelijken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() la ridicule ne tue pas. gelukkig maar.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(maar dat had je waarschijnlijk nog niet begrepen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik moet U terug gelijk geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Partijlid
|
![]() heb een antwoord gekregen van Ronny Vandaele, ONZE Korpschef van Mechelen.
EN dit is geen fake-bericht. Ik ga geen bericht posten met handtekening van de korpschef. Ik ben misschien zot, maar niet dom! ----- Original Message ----- From: Lokale Politie Mechelen To: .... Sent: Friday, November 21, 2003 3:38 PM Subject: RE: Reactie - - - McDonalds Geachte, De overval op een hamburgerrestaurant op vrijdagnacht 14 november 2003 heeft voor heel wat commotie gezorgd en betekende het begin van een turbulente nacht voor Mechelen. Persoonlijk ben ik getuige geweest van het optreden van de verschillende betrokken diensten die stuk voor stuk blijk gaven van heel wat professionaliteit en teamwerk. Het geeft dan ook een zeer fijn en warm gevoel om ook van buiten een hart onder de riem gestoken te krijgen. De positieve berichten zullen uiteraard ook ter kennis worden gegeven van het betrokken personeel. De Lokale Politie Mechelen betreurt uiteraard het incident met dodelijke afloop en vertrouwt erop zijn taken in de meeste sereniteit en met beroepsernst verder waar te nemen, ten dienste van de bevolking. In naam van het korps, dank ik u voor uw steunbetuigingen. Inmiddels verblijf ik, Met hoogachting, R. Vandaele Korpschef Lokale Politie Mechelen
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() Duidelijk iemand die zijn verantwoordelijkheid opneemt(chapeau).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |