Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2007, 10:23   #341
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Wat zit je hier nu weer te lullen man ?
Gij en al Uw lullen, zijt helemaal niet origineel. Er zijn nog vrouwen zoals gij die met een heel pak lullen bezig zijn, hoor.
Citaat:
Het is duidelijk dat je de 5 paginas lange tekst van Koenraad Elst niet hebt gelezen. Je lult maar wat aan zoals altijd. Eigenlijk heb je geen poot om op te staan.
Het zal wel eerder "Els Koenraad" zijn, die 5 bladzijden vol schrijft om de moslimmannen te jennen, in de hoop dat zij daar op in gaan, en dan eindelijk beginnen te "moorden". Wij kennen U al, hoor.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 10:29   #342
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert Bekijk bericht
Hoe kunt ge ruzie stoken tussen twee mannen? Niet moeilijk, he. Slaap eerst met de eerste man, en dan met de andere man natuurlijk, en wacht dan op het vuurwerk. De promiskatheistische vrouwen hebben deze techniek natuurlijk volledig onder de knie. Ze hoeven dat zelfs niet verder te perfectioneren.

De promiskatheistische vrouwen zijn wel helemaal niet origineel, hoor. De midianitische vrouwen hebben dat ook zo gedaan, en de joodse mannen ertoe overtuigd van de midianitische mannen uit te moorden. Mozes heeft dan natuurlijk correct ingezien dat de midianitische vrouwen dan ook maar moesten worden uitgemoord, behalve de maagden dan, want die waren per definitie onschuldig aan dat verhaal.
Poupaert, zijt ge hier nu eigenlijk aan het zeggen dat de westerse vrouwen de westerse mannen aan het opzetten zijn tegen de islamitische mannen, door met beiden naar bed te gaan, en met de bedoeling dat ze elkaar zouden uitmoorden?
Oud 12 februari 2007, 10:43   #343
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Poupaert, zijt ge hier nu eigenlijk aan het zeggen dat de westerse vrouwen de westerse mannen aan het opzetten zijn tegen de islamitische mannen, door met beiden naar bed te gaan, en met de bedoeling dat ze elkaar zouden uitmoorden?
Dat is veruit onvoldoende.

Zij moeten ook nog de indruk geven dat die westerse mannen de islam zitten te beschimpen en beschimpen en beschimpen, enzovoort. Dat is de reden waarom de anti-islamista's mannelijke nicks gebruiken.
Oud 12 februari 2007, 10:49   #344
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is veruit onvoldoende.

Zij moeten ook nog de indruk geven dat die westerse mannen de islam zitten te beschimpen en beschimpen en beschimpen, enzovoort. Dat is de reden waarom de anti-islamista's mannelijke nicks gebruiken.
Jawadde....

Het is dus eigenlijk een oorlog van onze vrouwen tegen ons? Een waarin doden vallen...

Ik ga niet zeggen dat het niet waar is, maar toch effe een ander invalshoekje belichten. Sommige vrouwen gaan niet met islamieten naar bed, noch met andere allochtonen, noch dreigen ze daarmee. Als ge ze toespreekt met rede, en bereid zijt u zelf ook een stukske los te laten, dan zijn het pareltjes van echtgenotes.

Die westerse vrouwen bestaan. Ge moet ze alleen maar vinden, en als een man ze niet vindt, dan moet imho de vraag gesteld worden waarom niet. En dan komen we willens nillens bij de betreffende westerse man uit, nietwaar?

Laatst gewijzigd door baarle : 12 februari 2007 om 10:54.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 11:02   #345
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Jawadde.... Het is dus eigenlijk een oorlog van onze vrouwen tegen ons? Een waarin doden vallen...
Uwen Euro is dus eindelijk gevallen. "doden vallen"? Dat is helemaal niet de terminologie waar de anti-islamista's mee zwaaien. "Massamoorden", ja. Dat is dan ook maar net voldoende.
Citaat:
Ik ga niet zeggen dat het niet waar is
Uiteraard is het waar. Lees maar eens goed wat die anti-islamista's aan het "bewijzen" zijn, met de bedoeling dat de realiteit zich dan aanpast aan het "bewijs".
Citaat:
Sommige vrouwen gaan niet met islamieten naar bed, noch met andere allochtonen, noch dreigen ze daar mee.
Dat hoeven ze toch helemaal niet te doen? Schelden op de islam is veel efficienter, vooral als men de indruk kan creeren dat het mannen zijn die op de islam schelden.
Citaat:
Als ge toespreekt met rede, en bereid zijt u zelf ook een stukske los te laten, dan zijn het pareltjes van echtgenotes. Die westerse vrouwen bestaan. Ge moet ze alleen maar vinden
Waarom gaan zoeken in een mesthoop, he? Ik kan toch even goed gaan zoeken daar waar die vrouwen in de meerderheid zijn? Dat is een kwestie van effikaciteit.
Citaat:
en als een man ze niet vindt, dan moet imho de vraag gesteld worden waarom niet.
Ik heb toch niet gezegd dat ge zulke vrouwen in de mesthoop niet kunt vinden? Maar zit gij dan zo graag in die mesthoop rond te dabben? Ik vereenvoudig de probleemstelling door een paar uurtjes op het vliegtuig te gaan zitten, en dan de oorlog verder te zetten met de virginiteitsfundamentalista's, die dan ook weer spelletjes spelen, he, dat spreekt voor zich. Maar enfin, ik heb onlangs de vredesbesprekingen met de familie van een zuidoosterse virginiteitsfundamentalista afgerond, en nu komen we uiteraard zeer goed overeen.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 12 februari 2007 om 11:20.
Oud 12 februari 2007, 11:25   #346
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb toch niet gezegd dat ge zulke vrouwen in de mesthoop niet kunt vinden? Maar zit gij dan zo graag in die mesthoop rond te dabben?
Wel Erik, het kan als een schok komen, maar ik vind niet dat ge daarvoor ver moet zoeken. Ge moet alleen het soort man zijn (worden) dat zulke vrouwen aantrekt. Zo leert ge als man ook nog eens iets.
Oud 12 februari 2007, 11:39   #347
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Wel Erik, het kan als een schok komen, maar ik vind niet dat ge daarvoor ver moet zoeken.
Ga eens met de trein van Heist-op-den-Berg naar Berg-op-den-Heist. Hoe lang duurt dat allemaal dan niet? Dat is ook "ver", hoor. Ik zit waarschijnlijk al in het Aziatisch zuidoosterse, nog voor dat gij aangekomen zijt, zenne.
Citaat:
Ge moet alleen het soort man zijn (worden) dat zulke vrouwen aantrekt.
Tiens. Mijn lieftallige vindt klaarblijkelijk dat ik al die procedurale pesterijen "goed genoeg" doorstaan heb, hoor. En daarbij, ge moet ook nog een ganse ceremonie doen, die best wel leuk is. Dat duurt dan twee dagen. Ik vond de symbolieken best wel interessant. Ik zeg niet dat ik alle symbolieken volledig begrepen heb, maar de belangrijkste natuurlijk wel.
Citaat:
Zo leert ge als man ook nog eens iets.
Ge leert als man natuurlijk vanalles, he. Ge moogt U natuurlijk niet teveel laten doen, want dat vindt de lieftallige ook niet goed, hoor. Dat zit allemaal inderdaad ingewikkeld in mekaar.

Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 12 februari 2007 om 11:41.
Oud 12 februari 2007, 11:46   #348
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ga eens met de trein van Heist-op-den-Berg naar Berg-op-den-Heist. Hoe lang duurt dat allemaal dan niet? Dat is ook "ver", hoor. Ik zit waarschijnlijk al in het Aziatisch zuidoosterse, nog voor dat gij aangekomen zijt, zenne.
Poupaert, gij zijt verziend volgens mij. Wat vlak onder uw neus ligt, ziet ge niet omdat uw blik op de einder gericht is.

Citaat:
Tiens. Mijn lieftallige vindt klaarblijkelijk dat ik al die procedurale pesterijen "goed genoeg" doorstaan heb, hoor. En daarbij, ge moet ook nog een ganse ceremonie doen, die best wel leuk is. Dat duurt dan twee dagen. Ik vond de symbolieken best wel interessant. Ik zeg niet dat ik alle symbolieken volledig begrepen heb, maar de belangrijkste natuurlijk wel.
Ik heb niet gezegd dat er aan u iets mankeert. Wel dat men, als men een vrouw aanpakt zoals een vrouw fundamenteel wil aangepakt worden (en dat is anders dan wat de huidige mening daarover vooropstelt), dat ge dan makkelijker prijs hebt, én dat dat klopt.

Citaat:
Ge leert als man natuurlijk vanalles, he. Ge moogt U natuurlijk niet teveel laten doen, want dat vindt de lieftallige ook niet goed, hoor. Dat zit allemaal inderdaad ingewikkeld in mekaar.
Tja, eenvoudig zelfrespect volstaat denk ik. Ik denk er niet aan mij aan te passen aan het moderne man-beeld.
Oud 12 februari 2007, 12:00   #349
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Poupaert, gij zijt verziend volgens mij. Wat vlak onder uw neus ligt, ziet ge niet omdat uw blik op de einder gericht is.
Te laat. Ik heb mijn harem al gecompleteerd.
Oud 12 februari 2007, 12:04   #350
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Te laat. Ik heb mijn harem al gecompleteerd.
Dat is dik OK!

Ik wou u alleen maar laten weten dat er vlak onder uwe neus ook nog pareltjes liggen. Op een dag komt het u misschien van pas.
Oud 12 februari 2007, 12:49   #351
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dat is dik OK!

Ik wou u alleen maar laten weten dat er vlak onder uwe neus ook nog pareltjes liggen. Op een dag komt het u misschien van pas.
Tiens. Ik ga pas binnen een paar weken terug naar het zuidoosterse, hoor! En inderdaad, dat loopt daar gewoonweg vol. Een paar vrienden van mij zijn alweer niet origineel, en die beginnen mij gewoonweg na te bootsen. Ik heb daar uiteraard een hekel aan, want ik ben diegene die dat systeem heeft bedacht, en zij profiteren simpelweg van iemand anders zijn bedenkelijkheden.
Oud 12 februari 2007, 12:52   #352
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
zij profiteren simpelweg van iemand anders zijn bedenkelijkheden.
Oud 12 februari 2007, 13:48   #353
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
@ Smiley

Ik heb dat artikel van Koenraad Elst gelezen waar hij stelt dat Mo niet goed bij zijn hoofd was. Opgelet dit is besmettelijk, zie Poupaert.

Laten lopen, zou ik zeggen ,zolang het waar is dat hij in Zuid-oost Azië zit en geen vliegend tapijt heeft.

Als je hem tegenkomt, de groeten aan Mo.
Poupaert heeft inderdaad een slag van de molen gekregen.
Oud 12 februari 2007, 14:56   #354
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Was het dan niet plezant genoeg op die homosexuele "circuit party", aka, homosexueel neukfestijn, waar ge U anders toch hebt kunnen uitleven, nietwaar? Pas maar op, zou ik zeggen, volgens de statistieken zijn 17% van de participanten hiv-positief. Laat ons inderdaad het scheldfestijn verder zetten, want ik ga hier straks beginnen uitleggen waarom AIDS nu net verloederde vrouwen en homosexuelen zit "uit te roeien". Dat is allemaal natuurlijk geen toeval.
Oud 12 februari 2007, 14:59   #355
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was het dan niet plezant genoeg op die homosexuele "circuit party", aka, homosexueel neukfestijn, waar ge U anders toch hebt kunnen uitleven, nietwaar? Pas maar op, zou ik zeggen, volgens de statistieken zijn 17% van de participanten hiv-positief. Laat ons inderdaad het scheldfestijn verder zetten, want ik ga hier straks beginnen uitleggen waarom AIDS nu net verloederde vrouwen en homosexuelen zit "uit te roeien". Dat is allemaal natuurlijk geen toeval.
Loop jij nog altijd los ?

De groeten aan Mo.
Oud 12 februari 2007, 15:02   #356
smiley

Standaard

Citaat:
Spijtig genoeg voor u pas ik niet in uw plaatje en val ik op vrouwen. Het geeft alleen maar je bekrompen visie weer. Dat volgens jou aids een straf van god zou zijn bevestigd alleen maar mijn eerdere stelling. De aardbevingen in pakistan en de overstromingen in Indonesie is natuurlijk een straf van allah aan de moslims. Geloof wat u wil maar val er andere mensen niet mee lastig.
Oud 12 februari 2007, 15:03   #357
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Loop jij nog altijd los ?

De groeten aan Mo.
Oud 12 februari 2007, 15:03   #358
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:

Wat zit je hier nu weer te lullen man ? Het is duidelijk dat je de 5 paginas lange tekst van Koenraad Elst niet hebt gelezen. Je lult maar wat aan zoals altijd. Eigenlijk heb je geen poot om op te staan.

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel3.html
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel5.html
Dat hoeft ook niet, papaver moet je aan de koeien geven en niet aan de mensen die met een verstand hoog in hun hoofd lopen !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 12 februari 2007 om 15:11.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:06   #359
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dat hoeft ook niet, papaver moet je aan koeien geven en niet aan mensen die met een verstand hoog in hun hoofd lopen !
Gaat u nu vertellen dat een Koenraad Elst een irationeel onverstandig mens is en dat moslims verstandige rationele mensen zijn ?

Laatst gewijzigd door smiley : 12 februari 2007 om 15:07.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2007, 15:08   #360
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Beetje te gemakkelijk, al dit soort "gij zijt zot"-verwensingen.

Op de lagere school heb ik geleerd dat degene die dat zegt, meestal de grootste is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be