![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rustig blijven. Ik weet dat het extreem frustrerend voor u is om uw progressief links multicultureel Belgisch vaderland uiteen te zien vallen, maar probeer die gevoelens tenminste te verbergen. Roepen en schelden op alles wat u zo maniakaal haat, gaat de zaak ook niet vooruithelpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() Niemand zou daar problemen mee hebben denk ik. Vreemd eigenlijk, dat moslima's niet eisen dat ze ook snoepjes mogen uitdelen. Dat zou iets constructiever zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog erger is dat de linkse meute met plezier dit symbool van het obscurantisme en van een achterlijke en gewelddadige cultuur en religie toejuigen. Tja, moslima's die middels een vodje het sexisme promoten dat door hun religie/cultuur voorgeschreven wordt en waarvan ze zelf het slachtoffer zijn, dat kan alleen maar wijzen op ernstige psychische stoornissen. Geen wonder dat de linkse kerk, toch overbevolkt met zelfhaters en mensen zonder self-esteem, zich aangetrokken voelt tot die wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ne moslim tegen u zou zeggen;springt in de schelde,jij zou het nog doen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() En om eens iets heel duidelijk te maken;ik vind dat iedereen die achter een balie werkt eender waar deze op een deftige manier moet gekleed zijn en sowieso geen hoofddoek mag dragen of eender welk ander soort hoofddeksel,zo simpel is dat,gedaan mee zagen en klagen.
In heel wat dancings zijn er ook bv kledij voorschriften en bv in dancing versuz mag je niet binnen met een hoofddoek,klak zoals ik draag enz....Heb je mij al horen zagen en klagen?Nope,ik pas mij aan aan hetgeen die dancing oplegd,staat het mij niet aan,welja,dan ga ik er niet naartoe,zo simpel is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge gaat dieje versieren. Wat hang je daar in? Engelenhaar. Engeltjes. Een grote ster vanboven. En ne kerststal eronder. En dan zou da geen religieus symbool zijn zeker? Doe is efkes gewoon hé gast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een kerstboom is puur natuur. Historisch misschien een religieus symbool, maar niet meer heden ten dage. Als het iets symboliseert dan is het wel vrede. En dat willen ze aanvallen? Dat getuigt van weinig goede wil of begrip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() De kerstbomen op het stadhuis dat zijn gewoon droge kale bomen met een paar rode bollen in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk (en dat is natuurlijk ook maar één opinie) dat de gematigde, goedbedoelende moslims (en dat is in ons land nog steeds, geloof het of niet, de meerderheid, hoewel daar wel eens verandering in zou kunnen komen als de CONTRA-PRODUCTIEVE strategie van de 'generalisering' de 'stigmatisering' en de 'demonisering' een algemene politiek zou worden) daarbij onze bondgenoten zouden kunnen zijn. 2) In onze streken kwamen en komen wel degelijk 'fundamentalistische' strekkingen voor, hoor. Gelukkig zijn dat hier tegenwoordig eerder 'randverschijnselen', maar het is ooit wel anders geweest. En ik hoop alleszins dat dié 'goeie ouwe tijd' nooit meer terugkomt. Laatst gewijzigd door djimi : 23 augustus 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een kerstboom is puur natuur. Historisch misschien een religieus symbool, maar niet meer heden ten dage. Als het iets symboliseert dan is het wel vrede. En dat willen ze aanvallen? Dat getuigt van weinig goede wil of begrip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn beiden gelinkt aan religieuze feesten en hebben dus wel degelijke een religieuze betekenis.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 23 augustus 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, het Antwerps stadsreglement handelt over een dresscode. Paaseieren en kerstbomen vallen niet onder de dresscode. Als we jouw redenering volgen moet heel het cultuur-historisch patrimonium afgebroken worden om de lange tenen van integratieonwillige provocatrices te sparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je antwoord ook niet op hetgeen ik u al tot 2maal toe heb gevraagd dus dat heeft mijn groot gelijk aan en je weet het maar al te goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() Wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahaha,nu maak je je ferm belachelijk maar ey,doe gerust zo voort hoor.Klig plat.Je bent echt grappig,je had komiek moeten worden,iedereen zou zeker met je kunnenn lachen,succes gegarandeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() Morgen mogen de werknemers op het stadhuis niet langer "zalige kerst" zeggen aan hun collega's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() Ik ben vrijzinnig.
En ik eet paaseitjes omdat het o zo lekker is en meer dan dat is het niet. |
![]() |
![]() |