![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() en waarom doet Azië het natuurlijk beter?[/quote]
Azië is groot. Niet alle landen deden het in Azië economisch goed tot recentelijk. Een hele resem landen zoals Vietnam, Cambodja, India, China, enz waren tot voor kort zeer arme landen. Dit had niet zozeer te maken met 'geel zijn' of het 'bruin zijn' (want u suggereert dat de zwarten niets presteren omdat ze 'zwart' zijn). Dit had te maken met het politiek regime en het ontbreken van de vrije handel en of door de aanwezigheid van de communistische ideologie die de handel versmachtte. China is nu een motor van Azië omdat het van economische koers veranderde. Andere landen volgden in zijn zog. Dat is de oorzaak van de hergeboorte van een groot stuk van Azië (op economisch vlak). Eigenlijk hoort u wel degelijk thuis op de IJzerwake met uw simplistische redeneringen. Laatst gewijzigd door system : 29 augustus 2007 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij maakt geografische, politieke, economische, historische, sociale, bodemkundige fakoren die verklaren waarom één streek rijker is dan een andere ondergeschikt aan je obsessie: RASSEN! Goed: nu de som op de proef. Leg me nu eens, met je racistische verklaring van het verschil in ontwikkeling van landen uit waarom de Albaniërs tientallen keren armer zijn dan de Noren? Waarom de Sicilianen n-maal minder verdienen dan de Nederlanders? Waarom de Walen minder inkomen hebben dan de Vlamingen? Is het Waalse Ras verschillend van het Noorse, het Vlaamse enz... Hoe verklaar je ook dat de zwarten in de VS honderd keer meer per dag verdienen dan de Togoleze per maand? Rassen? Zever in pakskes hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
|
![]() Citaat:
Ik verklaar niets, ik kijk naar de feiten en stel vragen, die ericf beantwoordt met scheldpartijen: racist! Jammer genoeg kan ik niet alles verklaren, maar Albanezen lagen jarenlang onder de knoet van het communisme dat overal armoede gezaaid heeft. de Walen verdienen minder omdat wij hen teveel geld toestoppen voor de sociale hangmat liefdevol aangeboden door de corrupte PS. Ik heb zeer lang en zeer graag in Afrika gewerkt. Ook in China. Ik heb er mijn best gedaan en mag gerust zeggen dat ik in beide landen door iedereen erg op prijs gesteld werd. Geen vezel in mijn lijf is 'racist'. De verschillen die ik vastgesteld hebben zijn enorm. En die zijn naar mijn bescheiden mening, ook, maar niet enkel veroorzaakt door de zon. Laatst gewijzigd door luc broes : 29 augustus 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Parlementslid
|
![]() Dat mag wel. Hij geeft gewoon een tegenargument.
![]() |
#345 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Parlementslid
|
![]() Dan ben jij selectief blind.
![]() |
#347 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() i.v.m Bangkok heb je grotendeels gelijk , maar Miami dan ? Mexico City ? Rio ?.................... liggen deze steden tegenwoordig in Zuid- Afrika ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
je moet niet ver zoeken , hier in ons belgenland krijgen ook veel gestudeerden belgen van vreemde origine moeilijker een baan.en hier zijn we langer dan 13 jaar bezig. welke objectieve redenen zijn er dan om te geloven dat de capaciteiten tussen verschillende bevolkingsgroepen niet evenwaardig zijn ? Als dat geen dogma is. Je bent blijven steken in het verleden en je kan moeilijk verkroppen dat je niet meer bij de uitverkorenen bent en dat jouw herenleventje in het mooie " zwarte " Zuid afrika over is. en inderdaad het is geen vreemde uitspraak...... wel een domme ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
je vergelijkt appelen met citroenen. typisch jullie debatcultuur; alles door elkaar haspelen zodat de argumenten hun doel missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is wel eigen aan grootsteden, spijtig maar het is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | ||
|
![]() Citaat:
Ondertussen antwoordt je NIET op mijn argument dat jouw prietpraat volmaakt veronozeliseert: Citaat:
Of heb je misschien verkeerde genen, is de zon te brandend en hebben ze je te veel subsidie gegeven? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
waarom kan iemand met 9 vrouwen geen land leiden ? vele wereldstaatsleiders hebben verschillende minaressen gehad , wat is het verschil ? Zuma zou lid kunnen zijn van het Belang en zijn uitwassen , i.v.m. homohaat. de poolse president is ook zo'n rabiate homohater. als je blank bent ben je dan een held , een zwarte homohater is plots enorm intollerrant............. ernstig houden aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Citaat:
Men probeerde hen dan gaar te stomen om een land dat zeventig keer groter is dan het onze te gaan besturen. Too little, too late. Onze predator zou dan allicht gewild hebben dat men deze mensen ging buizen, omdat ze een achterstand hadden. Om te lachen dergelijke vormen van cynisme. De mensen die dan in aanmerking kwamen om hier te komen studeren waren allesbehalve analfabeten. Het was een kleine groep van studenten die meestal van het Albert1 Jezzuïtencollege uit Leopoldstad kwamen. Een zeer strenge eliteschool. Dat deze niet konden tellen is hilarisch. Niet alleen kregen ze een degelijke opvoeding in dezelfde vakken als in Belgie: ze moesten ook de "landstalen" kenne: Nederlands, Frans en daarbij Engels en een beetje Duits. Het heeft dan ook tot grote hilariteit aanleiding gegeven toen Tindemans bij zijn bezoek aan Kongo "vivan Bomma, pataaten met sosiesen" te horen kreeg van een pekzwarte congolees... Op school geleerd mijnheer. (door mijn vader) Dat de mensen hier mee lachten is iets wat de zwarten deugd deed: ze lachten met zichzelf. Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 augustus 2007 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik lach me kreupel....... straks beweer je nog dat de winter een linkse anti globalist met respct voor anderen hun cultuur en geloof
noe een kat, een kat....... je stellingen druipen van het racistisch denken. en ik ben geen linkse , maar een realistische wereldburger die staat op zijn vrijheid en zich niet laat dicteren door conservatieve partijbonzen |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |||||
Minister
|
![]() Ik wil wel op uw bericht reageren, maar ten eerste quote u maar deels mijn bericht zodat de tekst nu totaal uit verband ligt en ten tweede mag u ook wel wat structuur in uw antwoord zetten. Het is nu onmogelijk om te zien welk deel van uw bericht een reactie vormt op bepaalde delen van mijn bericht. Ik ga nu dus ook lekker uit de context reageren op uw opmerkingen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
o.a. in de USA. het bewijs dat omgeving en kans doorslaggevend zijn in de slaagkansen van alle mensen . ten tweede dacht ik ( verbeter me als ik fout ben ) dat afrika van oudsher behoort tot de " zwarte massa ". zij zoudenich moeten verdedigen tegen de blanke overheersing. nu het verleden is voorbij en de blanken moet dezelfde rechtn/kansen hebben als de zwarten. Vanaf dat je iets kon terug doen om vn het land een modern natie te maken , ben jij er gaan lopen.erst profiteren , dan je verantwoordelijkhed ontlopen en dan maar kankeren dat alles naar de knoppen gaat. in het nederlands bestaat er een word voor : lafheid |
|
![]() |
![]() |